#


ارائه گلکسی اس تب۴ سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون۸۳۵

18 فوریه 2018 بدون نظر 2269 بازدید

ارائه گلکسی اس تب۴ سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون۸۳۵

عرضه گلکسی تب اس۴ سامسونگ با تراشه اسنپدراگون۸۳۵ کوالکام

کمپانی سامسونگ به تازگی تبلت رده بالایی به نام گلکسی تب اس۴ را در نمایشگاه MWC2018 معرفی خواهد نمود که مجهز به نمایشگر۱۰.۱ اینچی می باشد و تراشه اسنپدراگون۸۳۵ کوالکام در آن قرار داده شده است. کاربران بسیاری هستند که چشم انتظار عرضه گوشی های گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن با جزئیات بسیار می باشند. سامسونگ قرار است طی روزهای اخیر در مراسم خبری Unpacked پرچم داران جدید خود را به صورت رسمی معرفی نموده و پس از مدت کمی آن ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد. علاوه براین دو گوشی هوشمند به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد از دستگاه دیگری در کنگره جهانی موبایل رونمایی نماید. با توجه به اطلاعات منتشر شده اینگونه به نظر می رسد که این کمپانی کره ای قصد دارد دست کم یک تبلت جدید را که در خانواده گلکسی تب قرار دارد رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ کره ای بیشتر تمرکز خود را بر روی توسعه هر چه بهتر و بیشتر پرچم داران خود گذاشته تا بتواند کهکشانی های جدید این کمپانی را به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار دهد. در حال حاضر سامسونگ قصد دارد کاربران و علاقه مندان به محصولات خود را با محصول دیگری به نام گلکسی تب ای۴ شگفت زده کرده و آن ها را با محصولی کاربردی مواجه نماید.

تبلت جدیدی که از سوی کمپانی سامسونگ و با شماره مدل SM-T835 دیده شده است، یک تبلت رده ‌بالا به حساب می آید؛ به همین دلیل، سخت‌ افزار پر قدرتی را دارا می باشد. این تبلت جدید دارای۴ گیگابایت رم می باشد و حافظه داخلی آن۶۴ گیگابایت می باشد که می تواند پاسخگویی مناسبی برای کاربران داشته باشد. در لیستی که برای مشخصات گلکسی تب اس۴ منتشر شده است به نام تراشه پردازشگر آن اشاره ای نشده است؛ اما با در نظر گرفتن جزئیاتی که ارائه ‌شده، اینگونه به نظر می رسد که در مورد تبلت گلکسی تب اس۴ از تراشه اسنپدراگون۸۳۵ کوالکام در زمینه طراحی سخت افزاری آن استفاده شده است.

این پردازنده، دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز می باشد و واحد پردازشگر گرافیکی در نظر گرفته شده برای آن آدرنو۵۴۰ می باشد که می تواند کارهای گرافیکی را به خوبی برای کاربران انجام دهد. علیرغم اینکه اسنپدراگون۸۳۵ به علت اینکه جانشین آن در ماه دسامبر معرفی شده است را نمی‌ توان به عنوان قدرتمندترین تراشه که به وسیله کوالکام ساخته شده است نام برد؛ اما این پردازنده هنوز هم به عنوان یکی از بهترین پردازنده ها به حساب آمده و در مورد دستگاه های دیجیتالی بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

با در نظر گرفتن جزئیاتی که ارائه ‌شده، تبلت جدیدی که به وسیله سامسونگ طراحی و تولید شده است دارای یک دوربین اصلی با لنز۱۲ مگاپیکسلی می باشد و دوربین ثانویه تعبیه شده در آن دارای لنز۸ مگاپیکسلی می باشد که می تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را ثبت نماید. دوربین سلفی برای علاقه‌ مندانی که به عکاسی سلفی علاقه دارند گزینه بسیار مناسبی بوده و می تواند نظر کاربران بسیاری را جلب نموده و برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا به کار گرفته شود. در خصوص این تبلت جدید هیچ خبری از پشتیبانی آن از NFC نمی باشد؛ اما جایگزینی که برای گلکسی تب اس۳ دارای وای ‌فای بوده و می تواند ازGPS پشتیبانی نموده و کاربرد بسیاری داشته باشد.

با در نظر گرفتن مشخصاتی که منتشر شده اینگونه دیده می شودSM-T835  از سیم ‌کارت نیز بتواند پشتیبانی نموده و در این زمینه نیز کاربرد خوبی داشته باشد؛ به همین دلیل مدل نام برده شده احتمالاً به عنوان نسخه‌ رده ‌بالای تبلت های گلکسی تب اس۴ باشد که با پشتیبانی از سیم ‌کارت وارد بازار خواهد شد. هم اکنون نیز هنوز مشخص نشده است که سامسونگ مدل دیگری را با قابلیت پشتیبانی از وای ‌فای معرفی خواهد کرد و یا خیر.

دیگر مشخصاتی که در خصوص این تبلت جدید منتشر شده است نشان دهنده عرضه این تبلت با صفحه نمایش بزرگ۱۰.۵ اینچی می باشد که با رزولوشن۱۶۰۰ در۲۵۶۰ پیکسل عرضه خواهد شد؛ علاوه براین تبلت جدیدی که کمپانی کره ای سامسونگطراحی و تولید کرده است می تواند سیستم ‌عامل اندروید۸.۰ را به اجرا درآورده و اجرا نماید و به نسخه‌ ای مشخص نشده از رام Samsung Exprience تجهیز شده است که کارایی آن را افزایش داده و می تواند عملکرد بسیار خوب و مناسبی را از این تبلت جدید در اختیار کاربران قرار دهد. هم اکنون با توجه به جزئیاتی که از تبلت پرچم‌ دار۲۰۱۸ سامسونگ منتشر نشده است نمی توان نظریات کاملی را در مورد آن عنوان کرد. علاوه براین مشخص نیست این مدل با چه مبلغی به بازار عرضه خواهد گردید و باید دید سامسونگ در خصوص عرضه این تبلت جدید چه راهکارهای دیگری را در نظر دارد.

برای اینکه مقایسه بهتری داشته باشیم باید عنوان کنیم که تبلت گلکسی تب اس۳ دارای صفحه ‌نمایش۹.۷ اینچی می باشد که با رزولوشن ۱۵۳۶ در۲۰۴۸ پیکسل ارائه خواهد شد و مدل جدیدتر این تبلت با صفحه نمایش بزرگ ‌تری در مقایسه با نسل پیش از آن عرضه خواهد گردید و رزولوشن صفحه ‌نمایش آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این آخرین مدل از تبلت های رده ‌بالای سامسونگ دارای تراشه ی اسنپدراگون۸۲۰ کوالکام می باشد که دارای۴ هسته پردازشی می باشد؛ کمپانی کُره‌ ای، تبلت قبلی خود را با۴ گیگابایت رم و۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه کرده بود. گلکسی تب اس۳ به‌ عنوان یکی از تبلتهایی شناخته می شود که در خصوص عکاسی، تبلت بسیار مناسب و خوبی شناخته می ‌شود.

تبلت رده‌ بالای سامسونگ، از سنسور۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است که دارای دهانه لنزیF1.9 می باشد و می تواند کارایی بهتری داشته باشد و در زمینه عکاسی سلفی، کمپانی سامسونگ از سنسور۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است. به همین دلیل، گلکسی تب اس۴ شاید در خصوص عکاسی کارکرد بسیار خوبی را از خود نشان خواهد داد و تصاویر بسیار با کیفیتی به وسیله آن ثبت خواهد شد. سامسونگ مدت ها است که بر روی محصولات جدید خود تمرکز کرده و به دنبال ارائه محصولاتی است که بتواند کارایی این گوشی های هوشمند را به خوبی نشان دهد. گوشی های جدید این کمپانی کره ای با استفاده از فناوری های جدید عرضه می شوند و کاربران می توانند از آن ها بیشترین استفاده را کرده و برای انجام کارهای روزمره خود از آن ها بهره مند شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *