#


احتمال شباهت آیفون ۱۰ پلاس به آیپد

15 آگوست 2018 بدون نظر 1701 بازدید

احتمال شباهت آیفون ۱۰ پلاس به آیپد

شبیه سازی آیفون ۱۰ پلاس با آیپد

بر اساس گزارشات وب سایت gsmarena، بر اساس اخبار قبلی اطلاع دارید که در نیمه دوم امسال، باید منتظر رونمایی و معرفی اپل از سه نمونه موبایل جدید باشید که قرار است به عنوان جایگزینی آیفون۱۰ فعلی به بازار عرضه گردند.

اپل آیفون های جدید را در دو مدل ۵.۸و ۶.۵اینچی با نمایشگر اولد و یک مدل ارزان تر ۶.۱اینچی با صفحه نمایش ال سی دی رونمایی و آن را وارد بازار خواهد کرد.

هم اکنون جدیدترین گزارش هایی که به انتشار گذاشته شده است نشان می دهد که یکی از بزرگ ترین نمونه های گوشی های آیفون یعنی آفون ۱۰پلاس، قرار است از یکی از بهترین و پرطرفدار ترین خصوصیات تبلت های آیپد استفاده کند و آن هم امکان افقی شدن نمایشگر گوشی می باشد.

این امکان برای کسانی که جهت انجام بعضی از کارها به بزرگ تر و افقی تر شدن نمایشگر نیاز دارند، بسیار سودمند و کاربردی می باشد، طوری که آن ها می توانند با فعالسازی این قابلیت در مدل جدید آیفون، هر زمانی که بخواهند نمایشگر را افقی و بزرگ نمایند تا بتوانند کارهای خود را با کیفیت و دقت بالایی انجام دهند.

آیفون ۱۰پلاس که احتمالا همان نسخه ۶.۵اینچی گوشی های امسال اپل خواهد بود، به خاطر استفاده از جدیدترین و به روزترین مدل سیستم عامل آی او اس به مخاطبان خود این اجازه را می دهد تا از قابلیت افقی شدن نمایشگر لذت ببرند.

این قابلیت درست مانند خصوصیت تبلت های آیپد اپل است که در آن مخاطربان می توانستند نمایشگررا بزرگتر و افقی نمایند.

هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات درستی از این قابلیت در فضای مجازی به انتشار گذاشته نشده است و اپل هم هیچ یک از این گزارشات را رسما تایید و یا رد نکرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *