#


طبق گزارشات اعلام شده، آیفون ۸ با تمام مزایای خود عرضه نخواهد شد.

آیفون 8
13 جولای 2017 بدون نظر 1373 بازدید

طبق گزارشات اعلام شده، آیفون ۸ با تمام مزایای خود عرضه نخواهد شد.

با توجه به گزارشات اعلام شده، نرم افزار های جدیدی که در آینده منتشر میشوند مشکلاتی را قطعا برای کمپانی Apple ایجاد خواهد کرد که این موضوع باعث ترس شرکت Apple برای استفاده از آنها شده است.

بر اساس گزارشات، ماه ژوئن برای تیم اپل در آیفون سخت بود. با توجه به این موضوع که آیفون های در دسترس مانند Iphone 7 و ۷ plus  اپل احتمالا در ماه سپتامبر به احتمال زیاد سقوط قیمت خواهند کرد.

آیفون ۸ (که همان چیزی است که ما اکنون برای آن مانور زیادی میدیم) گفته شده است که یک طراحی مجدد بزرگ را ارائه می دهد که ویژگی های اولیه را که تاکنون بر روی آیفون فعلی دیده نمی شود. عدم توانایی اپل در آماده سازی این ویژگی ها برای راه اندازی می تواند منجر به بیقراری و تاخیر جدی خریداران در خرید ایفون جدید شود . انتشار کم کم برنامه Bixby Voice شرکت سامسونگ در موبایل S8 یک نمونه واضح است.

این اولین بار نیست که اپل یک انتشار ویژگی را به تاخیر اندازد. مدل پرتره آیفون ۷ پلاس سال گذشته تا زمانی که گوشی در بازار عرضه نشد، فعال نشد. شرکت مربوط گزارش داد که اگر اپل نمی تواند تکنولوژی جدید خود را در زمان مناسب همکاری کند، ممکن است به طور مشابه آیفون ۸ را با سخت افزار داخلی ساخته شده و بعدا در هنگام آماده سازی نرم افزار فعال شود.

شارژ بیسیم برای آیفون ۸ نیز شایع شده است، یکی از طرفداران تصور می کنند که چه چیزی در این شایعات ممکن است شبیه به واقعیت باشد.

شارژ بیسیم برای آیفون 8

شایعات مداوم وجود دارد که اپل ممکن است به علت مسائل مربوط به حسگر اثر انگشت، تاریخ فروش آیفون را به تاخیر بیاندازد.

با این حال، بدون اطلاع از زمانی که تاریخ راه اندازی آیفون است، بهتر است این شایعات را را وقتی بپذیریم که به انتشار ان نزدیک شده باشیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *