#


آغاز به کار مسدود کننده تبلیغات اینترنتی در کروم

25 دسامبر 2017 4 نظر 1929 بازدید

آغاز به کار مسدود کننده تبلیغات اینترنتی در کروم

آغاز به کار مسدود کننده تبلیغات اینترنتی در کروم

کمپانی گوگل در طول دوره کاری خود همیشه سعی کرده تا رضایت خاطر مشتریان را جلب کند و برای رسیدن به این هدف تلاش های زیادی انجام داده و در زمینه های مختلف توانسته تولیدات خوب و کاربردی ای را تولید نماید. این کمپانی در دنیای مرورگرهای اینترنتی هم کروم را وارد کرده است که مورد استفاده افراد بسیاری قرار داشته و می تواند پاسخگوی تمام کارهای اینترنتی افراد باشد.

از آنجایی که تعداد تبلیغات اینترنتی بسیار زیاد است و گاهی موجب ناراحتی کاربران می گردد به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفته تا برای رفع این مشکل مسدود کننده تبلیغات را وارد این مرورگر نماید. گوگل اعلام کرده در تاریخ۱۵ فوریه سال۲۰۱۸ میلادی این مسدود کننده فعالیت خود را در کروم آغاز خواهد کرد و موجب می شود تا برخی از تبلیغات که موجب ایجاد اذیت برای کاربران هستند مسدود شوند.

در این باره پیش از این گوگل گفته بود که قصد مسدود کردن برخی از تبلیغات را دارد اما اکنون با قطعیت از آن صحبت می کند و برنامه ای را نیز برای دست یابی به هدف خود تعیین کرده است. طرح ائتلاف تبلیغات چندی است که در بین کمپانی های مطرح به وجود آمده و گوگل نیز یکی از اعضای آن می باشد که می تواند مانع از فعالیت تبلیغات مزاحم شده و آن ها را برای همیشه مسدود می کند.

البته در خصوص این طرح جای نگرانی برای همه تبلیغات وجود ندارد چرا که تنها برخی از تبلیغات که بسیار آزار دهنده هستند و یا تبلیغات نا خوانده به وسیله این برنامه مسدود می شوند و دیگر برنامه های تبلیغاتی می توانند به فعالیت های خود ادامه دهند.

سایت هایی که تبلیغات آن ها با استانداردهای این برنامه مطابقت نداشته باشد مسدود خواهند شد و در این میان تبلیغ هایی هم هستند که در این سایت ها قرار داشته ولی تطابق بالایی با استانداردها دارند اما آن ها نیز به دلیل قرار گیری در این سایت مسدود می شوند. کمپانی گوگل پیش از اینکه برنامه مسدود کننده خود را فعال نماید با کلیه ناشران هماهنگی خواهد کرد تا مطمئن شود این ناشران با استانداردهایی که تعیین شده همسو بوده و در یک راستا حرکت می نمایند.

برای به راه اندازی این طرح فعالیت ها و تحقیقات گسترده ای انجام شده تا اطمینان کامل به دست بیاید که هیچ سایتی بدون هشدار قبلی مسدود نشود و تمامی سایت ها بتوانند مطابق با استانداردهای موجود فعالیت خود را ادامه دهند. کمپانی گوگل تصمیم دارد مسدود کننده تبلیغات را برای مرورگر کروم بسازد و به این وسیله بتواند نگرانی کاربرانی که تبلیغات مزاحم موجب می شود تا تجربه خوبی از کار با اینترنت نداشته باشند را تا حد زیادی کاهش دهد.

پیش از این کاربران مجبور بودند از مسدود کننده هایی که خارج از محیط مرورگر کروم بود استفاده نمایند که خود این مسدود کننده ها موجب ایجاد ناراحتی می شدند و تبلیغات خود را نیز داشتند ولی با این طرح و برنامه ای که گوگل فعال خواهد کرد دیگر هیچ نیازی به مسدود کننده های خارجی نبوده و کاربران گوگل کروم می توانند به راحتی از این مرورگر استفاده کرده و تجربه خوبی از کار در فضای اینترنتی داشته باشند بدون اینکه هیچ تبلیغ مزاحمی در در کار آن ها خللی وارد نماید. کمپانی های دیگری نیز هستند که قصد انجام این برنامه را دارند اما در این بین گوگل پیشتازی کرده و مسدود کننده مخصوص خود را ساخته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *