#


آغاز فعالیت دوره بیست و چهارم نمایشگاه بین المللی الکامپ

28 جولای 2018 بدون نظر 1221 بازدید

آغاز فعالیت دوره بیست و چهارم نمایشگاه بین المللی الکامپ

بیست و چهارمین دروه نمایشگاه الکامپ فعالیت خود را آغاز کرد

صبح امروز ۶مرداد ۹۷الکامپ ۲۴با حضور معاون علمی رئیس جمهور و وزیر ارتباطات فعالیت خود را شروع کرد. مراسم افتتاحیه ی این دوره از نمایشگاه بین المللی الکامپ با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آقای محمدجواد آذری جهرمی و رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و وزیر ارتباطات و حمل و نقل جمهوری آذربایجان، آقای محمد باقر اثنی عشری برگزار گشت.

سال های قبل، به خاطر دریافت بلیط برای ورود به این نمایشگاه، موجب تجمع جمعیت جلوی درهای ورودی این نمایشگاه می شد. به همین دلیل بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ به منظور جلوگیری از این مشکلات، یک سامانه ثبت نام الکترونیکی در نظر گرفته است. به این ترتیب افراد علاقه مند به بازدید از این نمایشگاه می توانند با ثبت نام در وبسایت iran-elecomp کارت ورودی را دریافت کرده و بعد از نشان دادن آن بر روی موبایل و یا نسخه ی پرینت، می توانند به طور رایگان و بدون صف وارد نمایشگاه شوند.

براساس گفته ی رضا حیدری، مدیر اجرایی این دوره ازنمایشگاه الکامپ، رویداد سال جاری در فضایی بیش از ۲۷هزار متر مربع برگزار شده است. حیدری مدعی است که بخش الکام استارز پیشرفت چشمگیری داشته است. بر همین اساس متراژ غرفه های استارتاپی ۱۰۸درصد و تعداد غرفه ها ۳۵ درصد بیشتر شده است.

در این دوره از نمایشگاه الکامپ، برای بار اول رویدادی موسوم به الکام تاکز برگزار می شود که در آن صاحب نظران عرصه فناوری اطلاعات به صورت سخنرانی و پانل، به بحث و گفت و گو در خصوص موضوعات روز ICT می پردازند. این دوره از الکامپ برای رویداد الکام ترندز نیز یک سالن در نظر گرفته است و در آن آینده ی فناوری زیر ذربین قرار داده می شود.

دوره بیست و چهارم نمایشگاه الکامپ، از تاریخ ۶مرداد شروع شده است و تا ۹مرداد در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران ادامه دارد. عموم مردم می توانند از این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۸به بازدید از آن بپردازند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *