#


آشنایی با ابزارها امنیتی جدید

20 می 2019 بدون نظر 1685 بازدید

آشنایی با ابزارها امنیتی جدید

اگر روزانه مدت بسیار زیادی را با اینترنت کار می کنید باید بدانید که محیطی که در آن کار می کنید باید امنیت بسیار بالایی داشته باشد زیرا در هر دقیقه کامپیوترهای بسیار زیادی در این حمله های پیچیده قربانی می شوند . شاید سوال بپرسید پس آنتی ویروس ها چه کاره اند؟ پاسخ این است که آنتی ویروس ها نمی توانند به این حمله ها مقابله کنند پس بهتر است در سیستم های خود گارد امنیتی را بسیار زیاد قدرتمند کنید تا بتوانند در مقابل این حمله ها مقابله کنند.

اگر در کامپیوترهای خود نرم افزارهایی برای امنیت بیش تر دارید گمان نکنید که به ابزارهای دیگری نیاز ندارید بلکه این نرم افزارها نمی توانند به راحتی از همه قسمت های کامپیوتر شما نگه داری کنند زیرا دارای همه ویژگی ها نیستند پس نمی توانند با همه چیز همه به مقابله بپردازند.

امنیت

آشنایی با ابزارهای امنیت بسیار جدید

۱-InSpectre : بسیاری از کامیپوتر ها هستند که در برابر باگ های امنیتی نمی توانند خود را حفظ کنند و اگر در این میان آپدیت هم بشوند باز هم اوضاع بهتر که نمی شود بدتر هم خواهد شد. استفاده از نرم افزار InSpectre کمک می کند تا به راحتی بتوان از آسیبی که به این سیستم ها وارد می شود با خبر شد و در ادامه نیز با استفاده از پچ های امنیتی با آنها مقابله کرد.

۲-Angry IP Scanner : نرم افزاری است که اگر روتری را در خانه دارید می توانید آن را روی سیستم خود نصب کنید . این نرم افزار قدرت بسیار بالایی را در زمینه امنیت دارد زیرا به میزان ۲۳ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است . ویژگی بسیار خوبی که این نرم افزار دارد هم این است که برای همه سیستم عامل ها موجود است و می تواند روی ویندوز ، لینوکس و مک نیز به اجرا دربیاید. باید برای این نرم افزار محدوده ای را برای آی پی مشخص کنید تا بتواند شبکه های محلی را اسکن کند و بررسی کند که دقیقا به روتر چه دیوایس هایی متصل خواهند بود .

۳-RansomFree: بعضی از بدافزارها به شدت مخرب اند طوری که سیستم کاربر را قفل می کنند و به باج گیری می پردازند.برای مقابله با باج افزارها ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که می تواند به تقویت گارد امنیت سیستم بپردازد از جمله این ابزارها RansomFree است . این نرم افزار می تواند به اندازه ۹۹ درصد با باج افزارها مقابله کند.

۴-Disconnect : زمانی که وارد یک سایت می شوید علاوه بر سایت سرویس های تبلیغاتی ، شبکه های اجتماعی و .. نیز هر لحظه سما را دنبال می کنند. می توانید از نرم افزار Disconnect استفاده کنید و ردپای خود را پاک کنید تا سرویس های دیگر نتوانند به اطلاعاتی که مبادله می کنید دست پیدا کنند. کار این نرم افزار این قدر خوب است که می تواند به میزان ۴۴ درصد سرعت مرور صفحه ها را نیز بیش تر کند.

۵-Malwarebytes Anti-Rootkit: روت کیت ها نوعی بدافزار بسیار قوی اند که می توانند وارد سیستم شده و قدرت را به دست بگیرند و بعد از این که وارد سیستم شدند دیگر نمی توان هیچ کاری را برای مقابله با آن ها انجام داد.  این نرم افزار کمک می کند تا از ورد روت کیت ها به سیستم جلوگیری کنیم و امنیت سیستم بالا می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *