#


گوگل آخرین پیش نمایش توسعه دهنده Android O را منتشر می کند!

آندروید O
26 جولای 2017 بدون نظر 1821 بازدید

گوگل آخرین پیش نمایش توسعه دهنده Android O را منتشر می کند!

گوگل امروز پیش نمایش چهارم و نهایی توسعه دهنده آندروید O، آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه خود را راه اندازی کرد. همانطور که انتظار می رود، هیچ تغییر عمده ای در این نسخه وجود ندارد و به گفته گوگل، راه اندازی آندروید O در تابستان امسال ادامه خواهد داشت. هنوز هم تا قبل از پایان رسمی تابستان (۲۲ سپتامبر) به نظر می رسید، اما با توجه به اینکه Android Nougat در یک برنامه بسیار شبیه بود، انتظار میرود نسخه نهایی در ماه اوت برگزار شود.

API های نهایی برای آندروید O با نسخه سوم پیش نمایش وارد شدند، بنابراین به روز رسانی امروز در مورد به روز رسانی های پیشرفته و با ثبات است. تمام SDK های اصلی آندروید، ابزار و شبیه ساز آندروید نسخه های جزئی را در چند روز آینده دریافت خواهید کرد و انجمن پشتیبانی Android Support (نسخه ۲۶.۰.۰) در حال حاضر پایدار است، اما، مانند قبل، تمرکز این است که مطمئن شوید توسعه دهندگان می توانند برنامه های خود را قبل از نسخه نهایی برای کاربران تست کنند.

 

برای کاربران و توسعه دهندگان، نسخه جدید اندرویدی پشتیبانی از اعلان های بهتر در سراسر سیستم عامل، پشتیبانی از عکس در تصویر، تکمیل خودکار و موارد دیگر را به ارمغان می آورد. همچنین ویژگی های جدیدی وجود دارد که به منظور بهینه سازی باتری گوشی شما می باشد. در حالی که هیچ یک از تغییرات انقلابی نیست، توسعه دهندگان آندروید باید احتمالا برنامه های خود را در Android O در اسرع وقت آزمایش کنند (حتی اگر آنها قصد ندارند از ویژگی های جدید پشتیبانی کنند). برای انجام این کار، آنها همچنین باید به آخرین نسخه Android Studio، IDE گوگل برای نوشتن برنامه های Android به روز رسانی کنند.

فروشگاه Google Play هم اکنون برای برنامه هایی که در برابر آخرین API جمع شده اند، باز است.

پیش نمایش برنامه نویس Android O به عنوان یک به روزرسانی بیش از حد برای کاربران معمولی نیز موجود است (فرض کنید شما به اندازه کافی شجاع هستید که برنامه های قبل از عرضه را روی گوشی خود اجرا کنید). این پیکسل، Pixel XL، پیکسل C، Nexus 5X، Nexus 6P و Nexus Player در دسترس است.

بروزرسانی سال گذشته Android Nugat اکنون حدود ۱۱.۵ درصد سهم بازار در سیستم Android را دارد. هیچی مخفی نیست که سیستم آندروید به زودی برای تطبیق نسخه های جدید سیستم عامل، اما با تعداد قابل توجهی از گوشی های Pixel گوگل در بازار در حال حاضر، احتمالا ایده خوبی برای توسعه دهندگان که به زودی در Bandwagon آندروید بروند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *