#


کریسمس و درآمد۲۰۰ میلیون دلاری برای اپلیکیشن ها

1 ژانویه 2018 بدون نظر 1717 بازدید

کریسمس و درآمد۲۰۰ میلیون دلاری برای اپلیکیشن ها

کریسمس و درآمد۲۰۰ میلیون دلاری برای اپلیکیشن ها

در روز کریسمس سال۲۰۱۸ میلادی کاربرانی که از گوشی های هوشمند خود استفاده می کردند مبلغ دویست میلیون دلاری را برای دریافت اپلیکیشن های مناسب با تلفن های هوشمند خود هزینه کردند که نسبت به سال گذشته میلادی چیزی بالغ بر۱۲ درصد افزایش داشته است.

سنسور تاور اطلاعاتی را منتشر کرده است که نشان می دهدد کاربرانی که در روز کریسمس از گوشی هوشمند خود استفاده کرده اند مبلغ یکصد و نود و شش میلیون دلار را صرف خرید اپلیکیشن و همچنین خریدهایی که به صورت درون برنامه ای هستند کرده اند. البته کاربران در فروشگاه های اپ استور و گوگل پلی هم در این روز در اپلیکیشن های مختلفی اشتراک داشته اند که تمام این موارد موجب شده تا این مبلغ هزینه برای یک روز ثبت گردد.

البته در گزارشی که منتشر شده است درآمدی که اندروید در کشور چین داشته زکر نشده است اما علیرغم این مساله نسبت به سال گذشته به افزایشی۱۲.۳ درصدی دست پیدا کرده است که رقمی بسیار قابل توجه می باشد.

این مساله نشان می دهد بازار اپلیکیشن ها و بازی ها در حال توسعه می باشد و از سوی دیگر پتانسیل بالقوه ای که در آن وجود دارد موجب می شود تا توسعه دهندگان بتوانند به درآمدهای بالایی از طریق فروش اپلیکیشن ها برای خود ایجاد نمایند.

به عنوان مثال می توانیم به برخی از اپلیکیشن ها اشاره کنیم که دراپ استور به وسیله فروش اشتراک های مداوم توانسته اند درآمد بالایی را برای خود دریافت کنند؛ این درحالی است که در سال های گذشته برای اینکه بتوانید به محتوای پرمیوم برنامه هایی که شباهت بسیاری به یکدیگر دارند به صورت نامحدود دسترسی داشته باشید تنها پرداخت یک بار هزینه کافی بود و هر بار الزامی وجود نداشت که هزینه ای برای این کار پرداخت شود.

با توجه به مطالبی که در این گزارش عنوان شده است اپلیکیشن هایی که به صورت غیر بازی هستند نسبت به اپلیکیشن های بازی از رشد فروش بالاتری نیز برخوردار بوده اند. البته ناگفته نماند بازی هایی که مخصوص گوشی های هوشمند است درآمد بیشتری را به سمت کاربران سوق می دهد به عنوان مثال می توان از درآمدی که بازی ها در سال۲۰۱۶ دریافت کردند اشاره کرد. این درآمد از مبلغ یکصد و پنجاه میلیون دلار عبور کرده و به مبلغ۱۵۸ میلیون دلار رسیدند که البته این رقم برای سال۲۰۱۷ می باشد.

در سمت دیگر درآمدی که به وسیله فروش اپلیکیشن های غیر بازی به دست آمده از چهارده میلیون دلار به بیست و چهار میلیون دلار رسیده و البته پس از این مبلغ نیز افزایش داشته و توانسته به مبلغ سی و هشت میلیون دلار دست پیدا کند که می توان گفت رقم قابل قبولی برای کمپانی های توسعه دهنده این اپلیکیشن ها می باشد.

کاربران محصولات دیجیتالی و هوشمند در سال۲۰۱۷ نسبت به سال پیش از آن نود و هشت درصد بیشتر در زمینه برنامه های سرگرم کننده هزینه پرداخت کرده اند و در حال حاضر نیز احتمالات بسیاری داده می شود که مبلغ سی و هشت میلیون دلاری که اپلیکیشن های غیر بازی به دست آورده اند نه و نیم میلیون دلار به اپلیکیشن های سرگرم کننده اختصاص داشته است که نسبت به سال پیش از آن توانسته دو برابر افزایش را برای خود ثبت کند.

تمام افرادی که قصد دارند به درآمد بالایی به وسیله اپلیکیشن های سرگرمی دست پیدا کنند می دانند که این کار قابل انجام است. اگر بخواهیم در این مورد مثالی را عنوان کنیم می توانیم از اپلیکیشن اچ بی او نو نام ببریم که طی چند سال اخیر توانسته به عنوان یک برنامه پخش پر درآمد تبدیل شود و با درآمد بالایی به کارایی خود ادامه دهد.

گزارشی که از درآمد اپ استور و دیگر ترندهای روز کریسمس منتشر شده موجب می شود تا نسبت به وضعیت خوبی که فروش اپلیکیشن ها دارد و این برنامه های می توانند به درآمد بالایی دست پیدا کنند برای ما به عنوان یک مساله جالب شناخته شود و به این نتیجه خواهیم رسید که این اپلیکیشن ها در سال جدید وضعی بسیار خوبی را برای خود رقم خواهند زد.

علت این امر آن است که کاربران بسیاری در جهان هستند که برای راه اندازی دستگاه هوشمند خود به سراغ خرید و نصب اپلیکیشن ها و بازی های سرگرم کننده بسیاری می روند و یا قصد دارند در آن ها اشتراک داشته باشند و برای رسیدن به این مساله باید هزینه های بسیاری را پرداخت کنند.

اطلاعاتی که به وسیله سنسور تاور منتشر شده اند در اصل ادامه گزارشی از اپ انی می باشد که در پائیز سال۲۰۱۷ میلادی عنوان کرده بود که اپلیکیشن ها تا سه ماهه سوم سال۲۰۱۷  می توانند در زمینه درآمدی خود به یک رکورد باور نکردنی دست پیدا کنند که به مبلغ۱۷ میلیارد دلار خواهد بود. در این گزارش آمده شده بود که به احتمال خیلی زیاد دانلودهایی هم که انجام خواهد شد به بیش از۲۶ میلیارد می رسد که در نوع خود رقم بسیار بالایی می باشد.

اپ انی عنوان کرده که به احتمال زیادی تعداد دانلودهایی که در جهان وجود دارد تا سال۲۰۲۱ میلادی افزایش چندین برابری پیدا خواهد کرد و قابلیت رسیدن به رقم دویست و چهل میلیارد می رسد و درآمدی که از این دانلودها نصیب کمپانی های توسعه دهنده خواهد شد چیزی بیشتر از یکصد میلیارد دلار خواهد بود و این مساله می تواند نقش تاثیر گذاری در بازار اپلیکیشن ها داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *