#


چه محصولاتی در نمایشگاه IFA2018 رونمایی شد؟

31 آگوست 2018 بدون نظر 1785 بازدید

چه محصولاتی در نمایشگاه IFA2018 رونمایی شد؟

معرفی برترین محصولات سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA2018

هواداران پروپاقرص تکنولوژی ‌های نوین از مدت ‌ها قبل تاریخ هفتم شهریور ماه را در تقویم ‌های خود نشانه گذاشته اند زیرا در این روز نمایشگاه IFA 2018 در شهر برلین آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه از نظر ابعاد و محصولات یکی از مهم ‌ترین اتفاقات فناوری ‌های به روز می باشد و سلاطین فناوری دستاوردهای جدید خود را برای هواداران خود به نمایش می گذارد.

در ادامه برخی از این سلاطین فناوری که در نمایشگاه IFA2018 رونمایی شده است را به شما معرفی می کنیم.

سامسونگ در IFA 2018

این غول کره‌ ای که به عنوان یکی از قطب‌ های فناوری‌ های جدید به شمار می رود جدیدا پرچمدار تازه ی خود یعنی گلکسی نوت ۹ را همراه با گلکسی واچ و گلکسی تب اس۴، معرفی کرده است ولی همان طور که بهتر از ما می ‌دانید محصولات سامسونگ فقط به گوشی هوشمند ختم نمی‌ شود و طیف گسترده ای از محصولات الکترونیک را در سبد کالای آن وجود دارد.

بر همین اساس درنمایشگاه IFA2018 از جدیدترین تلویزیون‌ های سامسونگ با فناوری MicroLED رونمایی شد. بی تردید در این نمایشگاه، سامسونگ لوازم ‌خانگی پیشرفته و نوینی نظیر ماشین ‌های لباس‌ شویی و یخچال‌ های هوشمند را هم معرفی کرد. چه بسیار در این نمایشگاه خبرهای تازه ای از مدل جدید دستیار صوتی Bixby 2.0 هم وجود داشته باشد.

سونی در IFA 2018

بر اساس تجربیات به دست آمده نشان داده است که سونی همیشه توجه خاصی به این نمایشگاه داشته است و بی تردید درنمایشگاه IFA 2018 با دست‌ پر شرکت کرده است. احتمالا در این نمایشگاه شاهد معرفی اکسپریا XZ3 و XZ3 کامپکت خواهید بود.

در این میان با توجه به این که بازار اسپیکرهای هوشمند‌ در این اواخر حسابی داغ است انتظار می رود مدل جدیدی از اسپیکر هوشمند LF-S50G را هم شاهد باشیم. سونی در تولید محصولات صوتی تصویری هم ید طولایی دارد و بی تردید در این نمایشگاه تلویزیون ‌ها و امکانات صوتی جدیدی را معرفی خواهد کرد.

ال ‌جی در IFA 2018

در صورتی که از طرفداران گوشی‌ های پرچمدار ال ‌جی هستید حتماً به یاد دارید که ال ‌جی در IFA سال قبل گوشی پرچمدار V30 را معرفی کرد و بر همین اساس معرفی V40 در IFA2018 از سوی ال ‌جی به طور کامل منطقی به نظر ‌می ‌رسد.

از سوی دیگر گفته می ‌شود که ال ‌جی در فکر معرفی دو ساعت هوشمند جدید با سیستم‌عامل Wear OS می باشد. احتمال دارد در این نمایشگاه خبرهای بیشتری از برنامه‌ های سامسونگ برای پلتفرم هوش‌ مصنوعی ThinQ نیز خواهید شنید.

در این میان احتمال معرفی ال ‌جی از لوازم ‌های خانگی هوشمند تازه ای نیز در IFA2018 انتظار می رود.

هواوی در IFA 2018

این کمپانی چینی که در این اواخر به یکی از بزرگ ترین رقبای سامسونگ و اپل تبدیل شده است بی تردید در نمایشگاه IFA2018 صحبت های بسیاری برای گفتن دارد و طرفداران برند میت در این نمایشگاه در انتظار معرفی جانشین بعدی Mate10 Pro خواهند بود.

این گوشی که احتمالا آن را با نام تجاری Mate20 Pro خواهیم شناخت مجهز به پردازنده کیرین۹۸۰ خواهد بود و معرفی آن در IFA2018 خالی از لطف نخواهد بود. هواوی به همراه گوشی ‌های هوشمند ید طولایی در تولید فناوری‌ های پوشیدنی دارد و به همین ترتیب احتمال معرفی نسل سوم از ساعت ‌های هوشمند هواوی در این نمایشگاه دور از ذهن نخواهد بود.

فیت ‌بیت در IFA 2018

افرادی که طرفدار دستبند‌های هوشمند هستند به خوبی برند فیت ‌بیت را می شناسند، با توجه به اینکه دو سال قبل دستبند هوشمند Charger2 از سوی فیت ‌بیت در نمایشگاه IFA معرفی شد، دستبند هوشمند جدید فیت ‌بیت تحت عنوان Charger3  پیش از این رونمایی شده بود و انتظار می ‌رود در این دوره از نمایشگاه IFA شاهد اطلاعات بیشتری در مورد این محصول باشیم.

البته این را هم بگوییم در کنار فیت‌ بیت، برندهای مشهور دیگری که در این زمینه فعالیت می ‌کنند هم درنمایشگاه IFA2018 حضور خواهند داشت و به همین ترتیب احتمال می رود خبرهای بیشتری از امکانات پوشیدنی از این برندها هستیم.

موتورولا در IFA 2018

چنانچه نگاهی به معرفی محصولات موتورولا در نمایشگاه IFA2017 داشته باشیم متوجه می شوید که این برند در نمایشگاه سال گذشته Moto X4 را معرفی کرد، هم اکنون خبری از Moto X5 و معرفی این محصول در نمایشگاه IFA2018  وجود ندارد ولی با توجه به سیاست ‌هایی که در خصوص موتورولا وجود دارد چه بسا در این نمایشگاه هواداران را با معرفی Moto X5 هیجان ‌زده کند.

از سوی دیگر امکان معرفی مدل جهانی موتورولا P30 هم از سوی موتورولا در IFA2018 دور از ذهن نخواهد بود.

لنوو در IFA 2018

در نمایشگاه سال گذشته لنوو توجه خاصی به معرفی هدست‌ واقعیت‌ مجازی خود داشت، سرانجام احتمال دارد درنمایشگاه IFA سال جاری لنوو محصولات دیگری را هم در زمینه واقعیت ‌مجازی معرفی نماید. از سوی دیگر رونمایی لپ ‌تاپ‌ ‌جدیدی از خانواده تینک ‌پد با نام X1 Extreme یا P1 هم یکی دیگر از محصولاتی است که در این دوره از نمایشگاه IFA احتمال حضور آن وجود دارد.

علاوه بر این لپ‌ تاپ‌ احتمال دارد برند Razor و دل هم لپ‌ تاپ ‌های جدیدی را درنمایشگاه پیش رو معرفی کند.

فیلیپس در IFA 2018

این کمپانی ژاپنی در نمایشگاه IFA پارسال تکنولوژی جدید Quantum Dot را در تلویزیون فیلیپس نسخه ۸۶۰۲ معرفی کرد و به همین ترتیب بعید به نظر می ‌رسد در IFA سال جاری نیز فناوری جدیدی در زمینه تصویر را از فیلیپس رونمایی شود.

در این میان ذکر می شود فیلیپس خط تولید مانیتورهای گیمینگ خمیده ‌ای را به راه انداخته است که دارای ضخامتی در حدود ۶.۱میلی ‌متر هستند و چه بسا در این نمایشگاه شاهد حضور این مانیتورهای جدید باشیم. لامپ‌ های معروف Hue Light  فیلیپس هم گزینه دیگری است که احتمالا در سبد کالای این کمپانی در IFA2018 مشاهده خواهیم کرد.

ایسر در IFA 2018

ایسر نمایشگاه IFA را فرصت بسیار خوبی برای رونمایی از لپ‌ تاپ‌ ها و کامپیوترهای جدید خود می ‌داند و احتمالا در این مراسم مدل‌ های جدیدی از لپ ‌تاپ ‌های ایسوس معرفی خواهند شد.

در این میان با توجه به علاقه ‌ای که ایسر به کروم ‌بوک‌ ها دارد، معرفی یک کروم ‌بوک تازه از سوی ایسر در IFA 2018 دور از انتظار نخواهد بود.

ایسوس در IFA 2018

برند تایوانی ایسوس نسبت به عرضه محصولات چشم‌ گیر در نمایشگاه IFA2018 علاقه بسیاری دارد و با توجه به معرفی ایسوس از لپ‌ تاپ ZenBook Flip14  که فقط ۱۳.۹میلی ‌متر ضخامت داشت احتمال دارد سال جاری هم مدل جدیدی از این لپ‌ تاپ باریک را مشاهده کنیم.

از سوی دیگر ایسوس علاقه بسیاری به حضور در دنیای واقعیت ‌مجازی و واقعیت افزوده دارد و احتمالا طرفداران با مشاهده محصولات جدیدی در این زمینه در IFA 2018 خوشحال خواهند شد.

در این میان با توجه به اینکه تقریبا دو سال از رونمایی آخرین کروم‌ بوک ایسوس گذشته است چه بسا ایسوس نمایشگاه IFA سال جاری را به فال نیک گرفته و کروم ‌بوک جدیدی را از خود در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

پاناسونیک در IFA 2018

سال قبل پاناسونیک اسپیکر هوشمند SC-GA10 را رونمایی کرد، این اسپیکر هوشمند دارای کیفیت بسیار بالایی بوده است و به خوبی با دستیار صوتی گوگل سروکار خواهد داشت. در نهایت انتظار می رود پاناسونیک درنمایشگاه پیش رو مدل جدیدتری از این اسپیکر یا محصولات دیجیتال دیگری که با دستیارهای صوتی سروکار داشته باشند را رونمایی نماید.

در این میان پاناسونیک دارای سابقه خوبی جهت تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری می باشد و احتمالا آخرین دستاوردهای خود را در این عرصه ها در این دوره از نمایشگاه IFA را به رخ رقبا و مشتریان بکشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *