#


چرا گوشی های اندرویدی هنگ می کنند ؟

22 می 2019 بدون نظر 1667 بازدید

چرا گوشی های اندرویدی هنگ می کنند ؟

همه ما در گوشی ها و یا تبلت های خود تا به حال به این مشکل برخورده ایم که گوشی ها هنگ کرده اند و مجبور شده ایم آن را دوباره راه اندازی کنیم .باید بدانید که چرا گوشی های اندرویدی هنگ می کنند و بعد از دانستن علت آن راه های مقابله با آن ها را یاد بگیرید.

دلایل هنگ کردن گوشی های اندرویدی

۱-یکی از دلایلی که باعث می شود تا گوشی های اندرویدی هنگ کنند این است که برنامه و یا اپلیکیشن  هایی را نصب کرده اید که منسوخ شده اند.

۲-یکی از دلایل دیگری که باعث می شوند که گوشی های اندروید هنگ کنند این است که کارت حافظه گوشی ممکن است یا خراب باشد و یا به صورت کلی ویروسی شده باشد .

۳-اگر از چند برنامه سنگین به طور همزمان استفاده کنید باعث می شود تا رم گوشی با بیش تر توان به کار گرفته شود و در نهایت نیز باعث می شود تا حافظه گوشی نتواند به همه این نیازها پاسخ دهد.

۴-اگر به صورت پشت سرهم از اینترنت استفاده می کنید شک نکنید که دلیل هنگ کردن گوشی شما همین موضوع خواهد بود.

هنگ

برای جلوگیری از هنگ کردن چه باید کرد ؟

۱-در ابتدای خرید گوشی توجه کنید گوشی هایی که قیمتی کم تر از ۶۰۰ هزار تومان دارند را خریداری نکنید زیرا رم این دستگاه به محض این که نرم افزارها و یا بازی هایی روی آن می ریزید هنگ می کند و باعث می شود تا سرعت گوشی نیز به مراتب کم تر شود . شاید بگویید که تنها از برنامه هایی مثل تلگرام و یا واتس آپ استفاده می کنید و اما بدانید که همین نرم افزارها نیز می تواند باعث هنگ کردن گوشی شود . همین طور نسخه های جدید این برنامه ها به این دلیل که سنگین ترند نیاز دارند تا در آن ها از سخت افزارهای مناسب تری استفاده شود .

۲-حافظه دستگاه به هر میزان که باشد باید ۴۰ درصد از آن خالی باشد تا بتواند اندروید از آن استفاده کند.

۳-مطمئن شوید که حافظه داخلی دستگاه نیز فضای خالی کافی را دارد و سعی کنید اطلاعات خود را بیش تر در مموری کارت ذخیره سازی کنید.

۴-اگر برنامه ای را به صورت فعالی در پس زمینه دارید آن ها را به صورت کامل ببندید. اگر این برنامه ها در حاالت نیمه فعال قرار داشته باشند باعث می شود تا دستگاه موبایل شما کندتر از قبل شود.

۵-می توانید برای این که عملکر دستگاه شما بهتر شود نرم افزارهایی را در همین زمینه دانلود کنید . برای این کار می توانید به فروشگاه های اندرویدی سری زنید و بهترین برنامه ها را در این زمینه انتخاب کنید.

۶-می توانید از یک آنتی ویروس بسیار قوی برای گوشی های خود استفاده کنید و گوشی خود را اسکن کنید . پس همیشه سعی کنید روی گوشی های خود یک آنتی ویروس داشته باشید.

۷-و راه حل آخر برای حل این مشکل این است که گوشی ار به تنظیمات کارخانه برگردانید و البته قبل از آن از همه آن چه در گوشی های خود دارید بکاپپ بگیرید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *