#


۵ دلیل قابل ملاحضه برای پرداخت هزینه اسپاتیفای (Spotify)

پرداخت هزینه اسپاتیفای (Spotify)
4 آگوست 2017 بدون نظر 2553 بازدید

۵ دلیل قابل ملاحضه برای پرداخت هزینه اسپاتیفای (Spotify)

بر خلاف Spotify , Apple music یک نسخه رایگان و با پشتیبانی تبلیغات از خدماتش را ارائه میدهد و این سوال را را کیند که: آیا شما باید خدمات ان را پرداخت کنید تا موزیک گوش دهید؟ علاوه بر حذف آگهی هایی که لذت بردن از گوش کردن به موسیقی را از بین میبرد، پنج دلیل خوب برای افزایش قیمت ۱۰ دلار در ماه برای اسپاتیفای Spotify پریمیوم وجود دارد.

از بین رفتن حالت shuffle

بزرگترین دلیل برای ارتقاء اسپاتیفای Spotify  اگر شما از نسخه موبایل ان استفاده کنید، توانایی پخش هر آهنگی است که می خواهید. در نسخه رایگان، شما تنها مجبور به گوش دادن در حالت شافل یعنی قاطی هستید که باعث می شود با اسپاتیفای Spotify احساس تفاوت انرا از پاندورا، اپی که شما می توانید یک آهنگ را انتخاب کنید، اما بعد نمیتوانید  به آن آهنگ گوش بدید و تنها آهنگ های شبیه به آن را قادر به شنیدن هستید.

(سرویس رایگان اسپاتیفای Spotify شما را محدود نمیکند که تنها حالت شافل را استفاده کنید تهنا فقط در هنگام استفاده از نرم افزار های دسکتاپ یا تبلت گوشزد میشود.)

رد شدن های نامحدود

شما می توانید تنها آهنگ های زیادی را هنگام گوش دادن در حالت شافل در سرویس رایگان ان گوش کنید اما با حالت پریمیوم، شما می توانید هر چقدر آهنگ را که دوست دارید گوش کنید و بقیه را رد کنید

لذت بالا بردن سرعت بیت خود را دو برابر کنید5 دلیل خوب برای پرداخت هزینه Spotify

Spotify Free به شما امکان می دهد در حالت Normal 96 Kbps یا با کیفیت بالا ۱۶۰ Kbps گوش دهید. اما Spotify Premium با سرعت ۳۲۰ کیلوبیت در ثانیه با کیفیت فوق العاده ای که ارائه میدهد  قابلیت خوبی به ان اضافه می کند که اگر از هدفون های کیفیت بالا یا اسپیکر استفاده می کنید، راحت تر میتوانید صدای خروجی که دارد را حس کنید.

موزیک آفلاین5 دلیل خوب برای پرداخت هزینه Spotify

آیا می خواهید در هنگام صبح زمانی که شما در ماشین یا مترو هستید و هیچ سرویس خاصی وجود ندارد و شما حوصلتان سر رفته است چیکار کنید؟ Spotify Premium به شما این امکان را می دهد تا ۳،۳۳۳ آهنگ را دانلود کنید تا بتوانید وقتی دور از اینترنت هستید یا فقط می خواهید استفاده از داده خود را کاهش دهید افلاین گوش دهید و شما این قابلیت را دارید که می توانید این کار را در سه دستگاه مختلف انجام دهید.

دانلود کردن

برای دانلود یک آلبوم، لیست پخش یا پادکست، فقط روی کلید Switch Toggle ضربه بزنید. پس از اتمام دانلود، یک پیکان کوچک، سبز، و رو به سمت پایین کنار هر آهنگ خواهید دید. برنامه ریزی کردن یک سفر بزرگ و بدون اینترنت؟ شما می توانید تمام آهنگ هایی را که با یک ضربه زدن در کتابخانه خود ذخیره کرده اید را دانلود کنید. به کتابخانه > آهنگ ها بروید و برای دانلود تمام آهنگ ها در کتابخانه خود روی دانلود Switch Toggle بزنید یا حداقل ۳،۳۳۳ اول انها!

از بلوتوث اجتناب کنید

اتصال به بلندگوی بلوتوث گاهی اوقات یک استفاده نامید کننده است. با Spotify Connect، می توانید فرآیند اتصال بلوتوث کاملا بی ثمر و بدی را چشم پوشی کنید و موبایل  خود را در حال اجرا برنامه Spotify به Spotify Gear، از بلندگو و تلویزیون به ماشین و کامپیوتر وصل کنید. اگر میخواهید به بلندگو Wi-Fi متصل شوید، به Spotify Premium نیاز دارید، در غیر این صورت باید از طریق Bluetooth یا Google Cast به آن بلندگو متصل شوید. برای مشاهده گزینه های اتصال خود و دستگاه های موجود در پایین صفحه Now Playing در موبایل خود بروید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *