#


ورود گوشی های فینی به بازار جهت حفظ ارزهای رمزنگاری شده

13 می 2018 بدون نظر 1327 بازدید

ورود گوشی های فینی به بازار جهت حفظ ارزهای رمزنگاری شده

حفاظت از ارزهای دیجیتالی به وسیله گوشی های هوشمند فینی

پیش تر اعلام کرده بودیک که گوشی های فینی با قابلیت حفاظت از ارزهای رمزنگاری شده در حال طراحی و تولید می باشند و در حال حاضر نیز کمپانی تولید کننده این دسته از گوشی های هوشمند اعلام کرده که این گوشی ها با قابلیت پشتیبانی از برنامه نرم افزاری بلاک چین وارد بازار خواهند شد و یکی از مهمترین وظایف آن ها حفظ ارزهای دیجیتال بوده و این امکان را دارند که از ارزهای دیجیتالی شما مراقبت نمایند.

در روزهای پایانی سال گذشته سیرین لبز اعلام کرد که نخستین گوشی هوشمند این کمپانی که می تواند از برنامه نرم افزاری بلاک چین پشتیبانی نموده و ارزهای رمزنگاری شده محافظت نماید در دست طراحی قرار دارد. سیرین لبز اعلام کرد که این گوشی هوشمند به نام فینی تولید می شود و نام آن الهام گرفته از نام فردی است که برنامه نویسی بیت کوین را بر عهده داشته و به نام هال فینی معرفی می شده است. با در نظر گرفتن اطلاعاتی که در خصوص این گوشی هوشمند انتشار یافته احتمال دارد این گوشی هوشمند با کلیه مشخصاتی که در خصوص پرچم داران وجود دارد راهی بازار گردد.

با در نظر گرفتن اطلاعات منتشر شده گوشی فینی دارای تراشه ی اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام می باشد که در کنار آن از رم به ظرفیت۶ گیگابایتی استفاده شده و حافظه ی داخلی آن نیز۱۲۸ گیگابایت می باشد. دوربین سلفی که برای این گوشی در نظر گرفته شده۱۲ مگاپیکسلی می باشد که دیافراگم f/ 1.8 آن موجب می شود تصاویر سلفی خوبی ثبت شود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند قابلیت فوکوس اتوماتیک لیزری را دارا می باشد و دوربینی که در پنل پشتی آن قرار گرفته۸ مگاپیکسلی بوده و دیافراگم آن f/2.2 می باشد و می تواند زاویه دید۸۵ درجه ای را برای کاربران فراهم نماید.

سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی هوشمند دیده می شود که قسمت زیرین دوربین پنل پشتی برای قرار گیری آن در نظر گرفته شده است. نمایشگری که برای این گوشی هوشمند تعیین شده۶ اینچ می باشد و نسبت تصویر آن۱۸ به۹ می باشد و تراکم پیکسلی۴۰۲ PPI برای آن در نظر گرفته شده که موجب می شود کاربران تصاویر را با کیفیت بهتری مشاهده نمایند.

باتری ای که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده دارای ظرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و این گوشی هوشمند این امکان را دارد که به شبکه های GSM و LTE اتصال پیدا کند و البته ناگفته نماند یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه هوشمند اتصال به شبکه وای فای۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac 2×2 می باشد. این گوشی هوشمند قابلیت های دیگری نیز دارد که یکی از مهم ترین آن ها توانایی متصل شدن به NFC A و B بوده و دارای بلوتوث۵.۰ می باشد. با توجه به گفته های سیرین لبز سنسور اثر انگشتی که برای این محصول جدید در نظر گرفته شده دارای امیت بسیار بالایی می باشد و به طور کلی می توان گفت این محصول به عنوان یکی از امن ترین تولیدات هوشمند در جهان می باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص گوشی هوشمند فینی مورد توجه قرار داد ویژگی کیف پول رمزنگاری شده آن است که این قابلیت را دارد کلیه رمزهای گوناگون را در خود جای دهد و به عنوان یکی از محافظان خوب در خصوص ارزهای رمزنگاری شده و دیجیتال به شمار می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *