#


هواوی و ساعت هوشمند هواوی واچ

ساعت های هوشمند
15 نوامبر 2017 يك نظر 1839 بازدید

هواوی و ساعت هوشمند هواوی واچ

هواوی و ساعت هوشمند هواوی واچ

طی سال های اخیر کمپانی های بسیاری هستند که در زمینه تولید محصولات دیجیتال به خصوص ساعت های هوشمند محصولات با کیفیت و خوبی را وارد بازار کردند و رقابتی هیجان انگیز میان کمپانی های مختلف صورت گرفته است. هواوی نیز در این میدان وارد شده و ساعت هوشمندی با نام هواوی واچ را تولید کرده است که در این مطلب کمی به بررسی آن می پردازیم.

کمپانی هواوی از یک صفحه نمایش دایره ای شکل در مورد ساعت هوشمند خود استفاده کرده است که این یکی از ویژگی های این ساعت می باشد. هواوی واچ ویژگی های دیگری نیز دارد که باعث می شود آن را از رقبای دیگر متمایز کند. باید کمی بیشتر با این ساعت هوشمند آشنا شوید و بدانید می توان این ساعت را به عنوان یک ساعت منحصر بفرد به شمار آورد یا نه.

طراحی ظاهری ساعت های هوشمند هواوی واچ

زمانی که کمپانی هواوی ساعت هوشمند خود را به بازار معرفی کرد هواوی واچ به عنوان یکی از زیباترین ساعت های هوشمند در دنیای دیجیتال شناخته شد.زمانی که این ساعت را بر روی دست خود می بندید و یا با آن کار می کنید زیبایی خیره کننده ساعت نظر شما را بیش از هر چیز دیگری به خود جلب می کند. به احتمال خیلی زیاد استفاده از محافظ صفحه یاقوت کبود که در صفحه نمایش این ساعت به کار رفته است یکی از مهم ترین عواملی باشد که موجب متمایز بودن هواوی واچ از دیگر ساعت های دنیای اندروید ور باشد.

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند

استفاده از محافظ صفحه در نمایشگر هواوی واچ موجب می شود مقاومت بالاتری در برابر ضربه خش داشته باشد. با وجود این محافظ صفحه شما می توانید به خوبی از صفحه نمایش لمسی ساعت استفاده کنید چرا که این نمایشگر لمسی در برابر برخورد انگشت با صفحه می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای روزمره شما باشد. این ساعت هوشمند می تواند عملکرد خوبی را به وسیله رابط کاربری اندرویدور اجرا کند.

علاوه بر نمایشگر گرد این ساعت حلقه هایی نیز در حاشیه آن قرار داده شده تا در ظاهرشباهتی به ساعت های غیر هوسمند و کلاسیک داشته باشد. با تمامی این ها نباید توقع داشت هوای ساعت هوشمند خود را شبیه به ساعت های کلاسیک و با ارزش سوییسی طراحی کرده باشد. هواوی واچ در ظاهر خود چیزی کمتر از رقبای دیگر ندارد و تفاوت عمده ای نیز با آن ها ندارد.

در طراحی هواوی واچ از یک بند چرمی استفاده شده که نسبت به ساعت های هوشمند کمپانی های دیگر ضخامت بیشتری دارد. این بند ضخیم می تواند به زیبایی ظاهری هواوی واچ آسیب وارد کند. کمپانی هواوی در تولید ساعت هوشمند خود از رنگ های متنوعی انتخاب کرده است تا بتواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد. بند چرمی به کار رفته در هواوی واچ کیفیت بالایی دارد و زمانی که آن را بر روی مچ دست خود می بندید هیچگونه مشکلی برای پوست دست شما به وجود نمی آورد. بر روی ساعت هواوی واچ دکمه ای قرار داده شده است که می توانید آن را به راحتی از بدنه دستگاه جداکنید و به دلیل ابعاد استانداردی که دارد می توانید با بند هایی که در بازار وجود دارد تعویض کنید.
این ویژگی باعث می شود کاربران بتوانند بنا بر سلیقه خود از بند های متنوعی برای ساعت هوشمند خود استفاده نمایند و شکل ظاهری ساعت خود را تغییر دهند. ضخامتی که هواوی برای ساعت هوشمند خود در نظر گرفته کمی بیش از حد می باشد و به۱۱ میلی متر می رسد که البته هیچ گونه خللی در زیبایی هواوی واچ به وجود نیاورده و موجب شده است تا ظرفیت باتری این ساعت هوشمند افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از مزیت های هواوی واچ ضد آب بودن است که موجب شده این ساعت هوشمند گواهی IP67 را دریافت نماید. البته باید توجه داشته باشید که با ساعت هوشمند خود به استخر نروید و یا با آن زیر دوش نایستید اما اطمینان داشته باشید که اگر در بارش باران شدید هم باشید مشکلی برای ساعت هوشمند شما پیش نخواهد آمد.

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند

صفحه نمایش هواوی واچ

نمایشگر استفاده شده برای ۱.۴اینچ می باشد که بسیار به رقبایش شباهت دارد اما پنل آن امولد می باشد که رزولوشن آن ۴۰۰در ۴۰۰ پیکسل می باشد. با توجه به کنتراست بالای این نمایشگر شما می توانید رنگ مشکی را بسیار عمیق تر از قبل دیده و رنگ ها در این ساعت پویا تر به نظر می رسند. کیفیت این صفحه نمایش به قدری بالا است که می توانید متون موجود بر روی آن را با وضوح کامل تماشا کنید. زمتنی که صفحه نمایش هواوی واچ خاموش است و ساعت در حالت استند بای قرار دارد در صورتی که دست را به طرف صورت خود بالا بیاورید نمایشگر به شکل خودکار فعال شده و ساعت را ذر معرض دید شما قرار خواهد داد.

باتری به کار رفته در هواوی واچ

کمپانی هواوی در مورد ساعت هوشمند خود از یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و ادعا دارد باتری به کار رفته قابلیت این را دارد تا۱.۵ روز انرژی مورد نیاز برای ساعت را فراهم کند. صفحه نمایش امولدی که در طراحی واچ به کار رفته به دوام بیشتر باتری کمک می کند و باعث می شود مصرف انرژی آن افزایش نداشته باشد و بتواند یک روز کامل پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند

برای شارژ کردن ساعت هوشمند هواوی واچ پایه ای تعبیه شده که از نوع بیسیم نبوده و بوسیله شیار های کوچکی که دارد قابلیت اتصال به ساعت را دارا می باشد. وجود این پایه متصل به عنوان یکی از نکات منفی هواوی واچ به شمار میرود . در انتها باید بگوییم این ساعت هوشمند دارای کیفیت بالایی در ساخت است و سیستم عامل اندروید ور و قابلیت جفت شدن با آیفون ها از نقاط قوت ساعت هواوی واچ به شمار می رود. این ساعت نقاط ضعفی نیز دارد که مهم ترین آن ها نداشتن قابلیت شارژ بدون سیم است که باعث می شود از این لحاظ نسبت به رقبای دیگر کمی عقب بماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *