#


هوآوی و رونمایی از گوشی ۱۰ میت لایت

هوآوی
17 اکتبر 2017 بدون نظر 1461 بازدید

هوآوی و رونمایی از گوشی ۱۰ میت لایت

هوآوی و رونمایی از گوشی ۱۰ میت لایت

کمپانی چینی هوآوی اخیراً از جدیدترین تلفن هوشمند خود به نام هوآوی ۱۰ میت لایت رونمایی کرد.البته ناگفته نماند چند روز پیش از معرفی رسمی این تلفن هوشمند جدید در فضای مجازی تصاویر آن لو رفته بود. هوآوی رد یک رویداد کاملا رسمی جدیدترین محصولات خود را که در مجموع با نام ۱۰ میت شناخته می شوند را وارد بازار کرد. بهترین گوشی های این خانواده عبارتنداز میت ۱۰لایت، میت ۱۰پرو و همچنین گوشی هوآوی میت ۱۰ پورشه دیزاین که در حال حاضر به عنوان پرچمداران کمپانی هوآوی شناخته می شوند.

با توجه به شایعاتی که منتشر شده است قیمتی که بر روی اسمارت فون تلفن هوشمند هوآوی میت ۱۰پرو گذاشته شده است چیزی در حدود نهصد وسی تا نهصد و چهل یورو در نظر گرفته شده است. این قیمت بالا می تواند خلاف نظر علاقه مندان این گوشی باشد و موجب صرف نظر افراد از خرید آن شود.

هوآوی

هوآوی

طبق اطلاعاتی که در مورد تلفن هوشمند میت ۱۰ لایت به دست آمده این گوشی هوشمند در واقع شباهت بسیاری به هوآوی مایمانگ۶ دارد که چندی پیش به وسیله هوآوی وارد بازار شد.در میان کاربران فضای مجازی اطلاعاتی منتشر شده که به میل افراد بسیاری خوش بوده و آن هم اینکه مدلی به نام لایت قرار نیست در میان خانواده میت۱۰ وجود داشته باشد. البته این موضوع در حد یک شایعه است چرا که نام لایت در بین لیستی که از گوشی های هوآوی موجود است دیده می شود و یک خرده فروشی هلندی نام این گوشی جدید هوآوی را لیست کرده است که باعث می شود به شایعه بودن این حرف ها بیشتر یقین پیدا کنیم.

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود شایعه بودن این حرف ها بیشتر برای ما مسجل شود این است که به تازگی رندر جدیدی از این گوشی منتشر شده است. ایوان بلیس یک افشاگر معروف است که جدیدترین رندرهای این تلفن هوشمند را منتشر کرده است پس نمی توان از کنار آن گذشت و کمی بیشتر باید بر واقعی بودن تولید این مدل از گوشی های میت۱۰ تاکید داشت.

هوآوی

هوآوی

مشخصات میت۱۰ لایت

تصاویری که از گوشی میت۱۰ لایت وجود دارد نشان می دهد که رنگ آبی در این گوشی استفاده شده و در مورد مشخصات دیگری که در موردآن بیان شده باید بگوئیم صفحه نمایشی که برای آن به کار رفته ۵.۹ اینچ بوده و نسبت رزولوشن آن۱۰۸۰ در۲۱۶۰ است. نسبت تصویری که برای این مدل از گوشی های هوآوی در نظر گرفته شده است ۱۸ به ۹ می باشد.

تراشه ای که برای گوشی میت۱۰ لایت استفاده شده کرین۶۵۹ بوده و۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی گوشی میت۱۰ لایت ۶۴ گیگابایت می باشد و یک باتری۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی برای کارایی بهتر آن در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند جدید دارای دو دوربین اصلی با حسگرهای ۱۶و۲ مگاپیکسل است که دو دوربین سلفی با حسگرهای۱۳ و۲ آن را همراهی می کند. استفاده از این دوربین ها باعث می شود کیفیت تصویربرداری با این مدل گوشی بالتر رفته و عکس های بهتری گرفته شود.

هوآوی

هوآوی

طبق اطلاعاتی که از خرده فروشی هلندی به دست آمده گوشی میت۱۰ لایت در رنگ های مشکی و آبی و طلایی وارد بازار شده و قیمت فروش آن در بازارهای اروپایی سیصد و چهل و نه دلار می باشد. با توجه به این اطلاعات گوشی میت۱۰ لایت می تواند یک گزینه مناسب ربای افرادی باشد که به این دسته از تلفن های هوشمند علاقه دارند و در مورد کارایی گوشی های هوآوی رضایت داشته اند. تلفن هوشمند میت۱۰ لایت می تواند از لحاظ قدرتی و کیفیتی پاسخگوی نیازهای کاربر خود بوده و کیفیت بالایی نسبت به گوشی هایی که پیش تر به وسیله کمپانی هوآوی وارد بازار شده خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *