#


شما نیازی به بستن برنامه در آیفون خود ندارید!

شما نیازی به بستن برنامه در آیفون خود ندارید!
23 جولای 2017 بدون نظر 1559 بازدید

شما نیازی به بستن برنامه در آیفون خود ندارید!

بستن برنامه های استفاده نشده در آی فون خود، عمر باتری آن را بهبود نخواهد داد.

تکرار می کنم، باز کردن پنجره چند وظیفه و کشیدن برنامه ها از روی صفحه نمایش کمک نمی کند که آی فون خود در روز بیشتر باطری نگه دارد..

این افسانه که سالهاست ادامه داشته است. جان گربرر، وبلاگنویسی و Podcaster اپل، در اوائل این هفته گفته است که این “بزرگترین تصور غلط در مورد iOS است” در مورد نرم افزار هایی است که در اپل اجرا می شود.

اپل نیز این افسانه را همیشه رد کرده است. مدیران در ایمیل ها گفته اند که کشیدن برنامه ها از روی صفحه نمایش به عمر باتری آی فون شما کمک نمی کند.

سال گذشته، Caleb طرفدار اپل یک ایمیل به مدیر عامل شرکت تیم کوک فرستاد و در پاسخ گفت: “آیا برنامه های  iOS را باید به طور مرتب خارج شویم و این برای عمر باتری لازم است؟”

کریگ فدیجی، رئیس توسعه نرم افزار در Apple، پاسخ داد: “نه

۹to5Mac یک نسخه از ایمیل دارد.

افسانه ای که بستن برنامه های استفاده نشده می تواند در عمر باتری صرفه جویی کند، طولانی مدت بوده و از بین رفته است.

این به عادت مردمی برای کشیدن برنامه ها در پنجره تا زمانی که کاملا خالی شود، منجر شده است.

این تصور اشتباه چندین بار سرکوب شده است، اما تکنسین سابق اپل و مدیر عامل شرکت MartianCraft کایل ریشتر توضیح خوب و مفصل در اوایل ماه جاری در مورد این که چرا بسته شدن برنامه های کاربردی یدون استفاده می تواند به عمر باتری گوشی شما آسیب برساند، توضیح داد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که این برنامه ها حداقل به هیچ وجه آسیب نمی رسانند زیرا “به هیچ وجه اجرا نمی شوند”. منطقش کجاست؟

فرایند خارج شدن از برنامه یک مقدار قابل اندازه گیری از عمر باتری ایفون شما را به کار می گیرد. زمان هایی وجود دارد که دستگاه ممکن است به این منابع نیاز داشته باشد و از طرف پنجره از برنامه خارج شود، که باتری را به همان شکل تخلیه می کند. با این حال، گوشی های هوشمند در حال حاضر از ویژگی های خاصی استفاده میکند و شما شگفت زده خواهید شد که اغلب برنامه ها همیشه می توانند به حالت تعلیق درآیند. این دو برابر برای هر برنامه ای است که شما اغلب با راه اندازی و استفاده می کنید درست است، این برنامه ها به احتمال زیاد هرگز نیازی به بسته شدن نداشته باشند و خروج تکراری و راه اندازی مجدد آن می توانند هزینه های بسیار قابل توجهی در عمر باتری شما داشته باشند.

فوردیچی به اندازه ی جزئیات دقیق مانند ریشتر وارد نشده است، اما او به وضوح درک خوبی از عملکرد iOS دارد و کلمه ی او باید در نهایت در بستن برنامه های استفاده نشده مورد توجه قرار گیرد.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *