#


نگاهی به گیر فیت۲ دستبند پایشگر سامسونگ

28 دسامبر 2017 2 نظر 1963 بازدید

نگاهی به گیر فیت۲ دستبند پایشگر سامسونگ

نگاهی به گیر فیت۲ دستبند پایشگر سامسونگ

سامسونگ به عنوان یک کمپانی فعال در عرصه محصولات دیجیتالی توانسته تولیدات با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی نماید. این کمپانی عظیم در زمینه تولید پوشیدنی ها نیز دستبند پایشگری به نام گیر فیت را طراحی کرده است که در حال حاضر نسبت به نمونه های پیش از خود قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفردی را دارا می باشد. این دستبند پایشگر عملکردی به مانند یک ساعت داشته و کلیه اعلانیه ها را می توانید در آن مشاهده نمائید.

واچ فیس های مختلفی که در این دستبند قرار داده شده اند به همراه مواردی که گفته شد و خصوصیات دیگر موجب شده تا چیزی بیشتر از یک دستبند سلامتی شناخته شود. در این مقاله قصد داریم کمی در خصوص این دستبند بیشتر آشنا شویم و نگاهی به برخی از خصوصیات و ویژگی های آن داشته باشیم.

در حال حاضر توجه بسیار زیادی به ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی شده است اما این گجت ها هنوز هم موفق نشده اند به جایگاهی که در روزهای نخست برای آن ها تصور می شد دست پیدا کنند. کمپانی هایی نظیر سامسونگ در زمینه تولید این دسته از گجت ها پیشتازی می کنند تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا بتوانند با تنوعی که در آن ها ایجاد می کنند نظر افراد را به سمت این محصولات جذب نمایند.

گیر فیت۲ یک دستبند سلامتی به شمار می رود که البته می توان از آن به عنوان یک ساعت هوشمند نیز استفاده کرد و تمام اعلانیه ها را در آن مشاهده نمود. در این مطلب قصد داریم ببینیم آیا این دستبند پایشگر می تواند مورد توجه قرار بگیرد و نقطه آغازی برای  تحول گجت های پوشیدنی باشد یا اینکه در کار خود موفق نخواهد بود.

طراحی گیر فیت۲ سامسونگ

نخستین چیزی که با دیدن این دستبند نظر شمارا به خود جلب خواهد کرد ظاهر آن می باشد. نمایشگر خمیده ای که در این دستبند وجود دارد مجهز به پنل امولد بوده ودر ساخت و طراحی بدنه آن از پلاستیک بسیار مقاوم و با کیفیتی استفاده شده است. این موارد موجب شده تا کاربران با موردی زیبا و با کیفیت که دارای طراحی زیبایی است مواجه شوند.

وزنی که برای این دستبند پایشگر در نظر گرفته شده تنها۳۰ گرم می باشد که در هنگام قرار دادن آن بر روی دست خود هیچ چیزی را حس نخواهید کرد. سامسونگ از این دستبند سلامتی نسخه کوچکتری هم تولید کرده است که وزن آن کمتر بوده و به میزان۲۸ گرم است.

علت تولید دو نسخه کوچک و بزرگ از این دستبند اندازه مختلف مچ دست افراد است و هر فردی به تناسب مچ دست خود می تواند یکی از این دو مدل را انتخاب نماید. دستبندهای گیر فیت۲ از نظر سخت افزاری به مانند یکدیگر بوده و هیچ تفاوتی در آن ها دیده نمی شود.

دستبندهای گیر فیت۲ دارای کیفیت بالایی در ساخت هستند اما اگر به مدت زمان طولانی از آن ها استفاده نمائید ایرادات آن را متوجه خواهید شد. یکی از ایرادات بزرگی که این دستبند دارد استحکام بند ان می باشد که در دراز مدت و به هنگام بستن خود را نشان می دهد. اگر فعالیت زیادی داشته باشید مانند تحرک های ورزشی بند این دستبند ناخودآگاه باز می شود و این مساله به عنوان یکی از نکات منفی آن به شمار می رود.

صفحه نمایش گیر فیت۲

در خصوص دستبند گیر فیت۲ صفحه نمایشی به ابعاد۱.۵ اینچ استفاده شده است که دارای رزولوشن۴۳۲ در۲۱۶ پیکسل می باشد. پنل به کار رفته در این نمایشگر از نوع پنل های امولد می باشد که انتخاب هوشمندانه سامسونگ را نشان می دهد. صفحه نمایش این دستبند دارای روشنایی بالایی است و رنگ مشکی موجود در آن با عمق بیشتری دیده می شود و این عوامل باعث شده تا زیبایی گیر فیت۲ چندین برابر شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که در این دستبند وجود دارد عدم روشن ماندن نمایشگر به مدت طولانی می باشد . اگر سامسونگ در بخش مربوط به تنظیمات صفحه نمایش امکان تغییر را قرار می داد این دستبند سلامتی به مدلی کاربردی تر تبدیل می شد. زمانی که نمایشگر دستبند خاموش باشد باید دست خود را رو به بالا نگه دارید تا صفحه مجددا روشن شود که انجام این کار در مواقعی که ورزش می کنید کار سختی به نظر می رسد.

دستبند پایشگر سلامتی توانسته گواهی IP68 را دریافت کرده و نسبت به آب و گرد و غبار مقاومت بالایی داشته باشد. زمانی که این دستبند را در آبی به عمق یک و نیم متری قرار دهید و تا سی دقیقه زمان می توان آن را در این عمق قرار داد. البته ناگفته نماند با وجود این ویژگی شما نمی توانید از گیر فیت۲ خود در استخر استفاده نمائید ولی مقاومت این دستبند در برابر عرق و پاشیدن آب بسیار بالا می باشد.

خصوصیات دستبند پایشگری سلامتی

این دستبند هوشمند دارای جی پی اس می باشد و اغلب افرادی که به ورزش دوچرخه سواری می کنند می توانند از آن استفاده نمایند چرا که در طی مسافت جی پی اس کاربرد زیادی خواهد داشت. وقتی کاربر بخواهد سیگنال اولیه جی پی اس را از این دستبند دریافت کند باید زمانی چند دقیقه ای را صبر کند و این برخلاف زمان چند ثانیه ای است که تعیین شده است و این مساله می تواند موجبات نارضایتی کاربران را فراهم کند.

از سوی دیگر این دستبند قابلیت این را دارد که خواب کاربر را تحت کنترل داشته باشد و یا کیفیت خواب هر فردی را نظارت نماید. این دستبند می تواند اطلاعاتی که به هر بخش مربوط است را دریافت کرده و آن ها را به وسیله اپلیکیشن S Health به شما نشان بدهد.

اگر این دستبند در هنگام خواب در دست شما باشد با تکان دادن ناگهانی دست نمایشگر آن روشن خواهد شد و از آنجایی که موقع خواب افراد تاریکی را انتخاب می کنند روشن شدن صفحه می تواند باعث بی خوابی و اذیت کاربران شود. علیرغم این موارد زمانی که گیر فیت۲ را به دست داشته باشید در ساعات میانی روز نیز دستبند می تواند خواب شما را تشخیص داده و آن را کنترل نماید.

افرادی که بیش از اندازه بر جای خود می نشینند به یکی از این دستبندها نیاز دارند چرا که این دستبند سریع پس از دریافت اطلاعات مربوط به زمان نشستن هشدار داده و کاربر را مجبور می کند تا کمی راه برود. این عمل موجب می شود از بروز مشکلاتی که در اثر نشستن بیش از اندازه روی می دهد جلوگیری به عمل بیاید.

ضربان سنج دستبند گیر فیت۲

یکی دیگر از ویژگی هایی که این دستبند هوشمند دارد تجهیز آن به حسگر ضربان سنج قلب می باشد. این دستبند قابلیت اندازه گیری و ثبت تعداد ضربان قلب هر کاربر در هر ده دقیقه دارد. وجود این حسگر به شما نشان می دهد در طول روز وضعیت ضربان قلب شما به چه شکل بوده است.

زمانی که کاربران به انجام کارهای روزانه خود مشغول هستند این حسگر کار خود را به صورت مناسبی انجام می دهد اما وقتی به ورزش بپردازید از آنجایی که کار اندازه گیری ضربان قلب به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند بنابراین می تواند علایم و اطلاعات نامفهومی را نشان دهد.

این دستبند سلامتی دارای ویژگی هایی به مانند گیر اس۲ می باشد ولی اندازه کوچکتری در مقایسه با آن دارد. تنها تفاوت این دو در آن است که گیر فیت ۲ اپلیکیشن های گیر اس۲ را ندارد. در گیر فیت۲ چهار گیگا بایت حافظه داخلی تعبیه شده است که موجب می شود تا کاربران بتوانند موسیقی های مورد علاقه خود را بر روی این دستبند هوشمند گوش دهند. البته نا گفته نماند کاربران نمی توانند موسیقی را به صورت آفلاین  از اسپاتیفای بر روی حافظه چهار گیگابایتی که در آن قرار داده شده است ذخیره نمایند.

وجود اپلیکیشن گیر سامسونگ

در این دستبند سلامتی اپلیکیشنی قرار داده شده است که موجب می شود تا با گوشی هوشمند شما که مبتنی بر اندروید است هماهنگی بالایی را پیدا کند. یکی دیگر از مزایایی که این اپلیکیشن دارد این است که می توان با استفاده از آن واچ فیش های زیادی را خریداری و یا حتی دانلود نمود.

یکی دیگر از ویژگی های این دستبند دسترسی به اطلاعات و داده هایی است که به وسیله این اپلیکیشن می توانید به آن ها دست پیدا کنید. مزیت دیگر این اپلیکیشن این است که با استفاده از آن می توانید دسترسی به کلیه نوتیفیکیشن های دستبند خود را کنترل کرده و و کلیه اعلانیه هایی را که مد نظر دارید دریافت نمائید.

باتری به کار رفته در گیر فیت۲

سامسونگ از یک باتری۲۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گیر فیت۲ خود استفاده کرده است که طبق ادعای این کمپانی می تواند چهار روز شارژدهی را برای کاربران داشته باشد. اگر از این دستبند به مدت طولانی استفاده نمائید و نوتیفیکیشن های بسیاری را فعال نمائید این دستبند سلامتی می تواند به مدت دو روز و نیم برای شما شارژدهی داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *