#


معرفی لب تاپ های سبک

20 می 2019 بدون نظر 1653 بازدید

معرفی لب تاپ های سبک

وزن لب تاپ هایی که در بازار وجود دارند بسیار متفاوت است و وزن یکی از ویژگی های بسیار مهمی است که براساس آن عده زیادی لب تاپ مناسب خود را انتخاب می کنند. اندازه لب تاپ ها و هم چنین قطعات داخلی آن متفاوت است که همین باعث می شود تا وزن آن ها نیز متفاوت باشد . در ادامه به بررسی بهترین لب تاپ های سبک می پردازیم .

بهترین لبت تاپ های سبک

معرفی بهترین لب تاپ های سبک

۱-اچ پی استریم ۱۱: از جمله بهترین لب تاپ های سبک می توان به اچ پی استریم ۱۱ اشاره کرد. وزن این لب تاپ برابر ۱.۱۶ کیلوگرم است و دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس است. این لب تاپ دارای حافظه رم برابر چهار گیگا بایت و همچنین حافظه داخلی برابر ۳۲ گیگا بایت است . عمری که باریت این دستگاه دارد از سایر دستگاه های هم کلاسش بیش تر است .

۲-مایکروسافت سرفیس پرو : از جمله بهترین لب تاپ های سبک در بازار می توان به مایکروسافت سرفیس پرو اشاره کرد که دارای ۱.۰۸ کیلوگرم وزن است و از جمله لب تاپ هایی است که قابلیت جدا شدن دارند و سیستم عامل آن نیز ویندوز بوده است. از ویژگی های بسیار خوب این لب تاپ نمایشگر لمسی آن است .

حافظه رم این دستگاه برابر ۸ گیگا بایت است و حافظه داخلی این دستگاه ۱۲۸ گیگا بایت است .

۳-اپل مک بوک : این لب تاپ دارای سیستم عامل مک است و دارای وزنی برابر ۰.۹۲ کیلوگرم است . حافظه رم به کار رفته در این دستگاه برابر ۸ گیگا بایت است و حافظه داخلی برابر ۲۵۶ گیگا بایت دارد . عمر باتری این دستگاه بسیار زیاد است که از ظاهر بسیار کوچک ان بعید به نظر می رسد. والبته عیبی هم دارد و آن این است که تنها یک پورت دارد .

۴-دل ۹۳۷۰ ۱۳  XPS : از بهترین لب تاپ های سبک در بازار می توان به این لب تاپ اشاره کرد که دارای وزنی برابر ۱.۲۱ کیلوگرم است و سیستم عامل آن نیز ویندوز ۱۰ پرو است . حافظه رم این دستگاه برابر ۸ گیگا بایت است و اما حافظه داخلی آن نیز برابر ۱۲۸ گیگا بایت است . این دستگاه در نوع خود وزن بسیار کمی دارد و هم چنین بسیار نازک است . باتزی این دستگاه نیز نسبت به نمونه های قبلی اندازه کم تری دارد و اما طول عمر بیش تری دارد.

۵-ایسوس زنبوک UX430UN : وزن این خودرو برابر ۱.۳۱ کیلوگرم است و دارای سیستم عامل ویندوز است . حافظه رم این دستگاه برابر ۱۶ گیگا بایت است و حافظه داخلی آن ها نیز برابر ۵۱۲ گیگا بایت است .

۶-ال جی گرم : این لب تاپ جز لب تاپ های سبک بازار است که وزنی برابر ۱.۰۸ کیلوگرم دارد و دارای سیستم عاملی ویندوز ۱۰باشد . حافظه مر در این دستگاه برابر ۱۶ گیگا بایت است  و اما حافظه داخلی آن دارای دو SSD است که ظرفیتی برابر ۵۱۲ گیگا بایت دارد. عمر باتری در این دستگاه ها بسیار بالا است و اما عیبی که دارد این است که قیمت بسیار بالایی دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *