#


معاون وزیر ارتباطات: ۱۸۰۰ میلیارد تومان به مشترکان مخابرات بازگردانده می شود

18 اکتبر 2018 بدون نظر 1191 بازدید

معاون وزیر ارتباطات: ۱۸۰۰ میلیارد تومان به مشترکان مخابرات بازگردانده می شود

بازگرداندن ۱۸۰۰میلیارد تومان به مشترکان توسط مخابرات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک مصاحبه خبری در مورد این که مخابرات بعد از تغییر خط مشترک از سیم کشی قدیمی به فیبر نوری مشترکان را وادار می ‌کند تا از مخابرات سرویس بگیرند، گفت: این کار خلاف قانون است و در این خصوص به مخابرات تذکراتی را داده ‌ایم. به طور مثال در سال های قبل در یک کابل مسی چندین سرویس ‌دهنده اینترنتی فعالیت می کردند که مخابرات از تمامی آن ها می ‌خواست از این به بعد از مخابرات سرویس خود بگیرند ولی بعد از فرمان رگولاتوری تعیین شده در تمامی برگردان‌ ها هر سرویس‌ دهنده هر اندازه پورت داشته مجدداً در اختیار بگیرد.

معاون وزیر ارتباطات تأکید کرد: به روز شدن فناوری دور از دسترس نیست و مخابرات تا به امروز تقریباً دوازده هزار کابل را برگردان کرده است.

حسین فلاح جوشقانی در جواب به پرسش دیگری درباره این که مخابرات در فروش خط تلفن ثابت سرویس اینترنت را هم الزاماً به مشتری ارائه می دهد بیان کرد: این کار هم خلاف قانون است و به مخابرات تذکر داده ایم که این کار را باید متوقف نماید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با تأثیر سه حکم دیوان عدالت اداری بر روی قیمت گذاری ها و عکس العمل مخابرات گفت: حذف آبونمان ۷۰۰ میلیارد تومان در طول یک سال درآمد مخابرات را کاهش داده است و بابت سال های قبل هم مخابرات می بایست ۱۸۰۰میلیارد تومان به مشترکان خود بازگرداند.

حسین فلاح جوشقانی تصریح کرد: این کار موجب می ‌شود تا مخابرات به این فکر بیفتد که خط‌وطی که کارکرد مناسبی ندارند را تخلیه نماید، به این دلیل که نگهداری از آن ها برای مخابرات هیچ گونه سودی در بر ندارد.

فلاح در رابطه با اعلام اسامی شرکت‌ های ارزش افزوده که سی و سه میلیارد تومان از دو میلیون مشترک همراه اول اضافه بر سازمان دریافت نموده بودند گفت: شکایتی را در این مورد به مراجع قضایی فرستاده ایم که بعد از به نتیجه رسیدن اسامی متخلفان حتماً اعلام خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *