#


مشارکت BOE و هواوی در زمینه ساخت نخستین گوشی منحنی

31 می 2018 بدون نظر 1931 بازدید

مشارکت BOE و هواوی در زمینه ساخت نخستین گوشی منحنی

تولید نخستین گوشی منحنی با همکاری هواوی و BOE

کمپانی BOE به عنوان یکی از سازندگان پنل های اولد منحنی شناخته می شود که قرار است به زودی مشارکت جدیدی را با هواوی داشته باشد تا بتوانند نخستین گوشی منحنی جهان را تولید نمایند.

کمپانی چینی هواوی به تازگی اعلام کرده که تصمیم گرفته به رقابت با سامسونگ پرداخته و از این رقیب قدرتمند خود پیشی بگیرد. طی تصمیم هواوی قرار است نخستین گوشی هوشمند با قابلیت انحناپذیری بالا در ماه نوامبر معرفی شود و هواوی بتواند به عنوان نخستین شرکتی که در این زمینه به موفقیت رسیده مطرح شده و گوشی هوشمندی با این قابلیت را وارد بازار کند. البته این کمپانی چینی از جزئیات کار هیچ اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما طی روزهای اخیر در خصوص مشارکت هواوی با کمپانی BOE گزارشی انتشار یافته که نشان می دهد این دو شرکت برای ساخت نخستین گوشی هوشمند با قابلیت انحناپذیری مشارکت خواهند داشت.

کمپانی BOE Technology به عنوان نخستین کمپانی چینی معرفی می شود که در زمینه تولید صفحه نمایش های تخت در حال فعالیت است. این کمپانی برای نخستین بار در سال۲۰۱۷ اقدام به ساخت صفحه نمایش های OLED نمود که دارای قابلیت انحنا بودند. با توجه به گزارش های منتشر شده این کمپانی چینی در حال تولید پنل هایی می باشد که دارای قابلیت انحناپذیری به سمت داخل است و به اندازه۸ اینچ خواهد بود. بر اساس این گزارش هواوی این پنل های منحنی را در مورد گوشی های هوشمند جدید خود که قابلیت انحناپذیری دارد مورد استفاده قرار خواهد داد.

البته در این گزارش عنوان شده که کمپانی BOE در زمینه تولید چهار نمونه ی اولیه ی پنل های منحنی برای دو کمپانی دیگر که در زمینه تولید موبایل فعالیت دارند سفارش هایی را دریافت کرده است که البته در خصوص نام این دو کمپانی موبایل هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما تنها چیزی که در این بین مشهود است پیشگامی هواوی در ساخت نخستین گوشی هوشمند انحناپذیر می باشد که توانسته با کمپانی BOE در این زمینه قرارداد همکاری ببندد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *