#


لوازم دیجیتالی که بهتر است در سفر همراهتان باشد

لوازم دیجیتالی
19 ژوئن 2017 بدون نظر 2045 بازدید

لوازم دیجیتالی که بهتر است در سفر همراهتان باشد

لوازم دیجیتالی که بهتر است در سفر همراهتان باشد:

امروزه با وجود اینترنت و گوشی هوشمند ،لوازم جانبی کاربردی زیادی وجود دارند که مسلما بسیار بدردتان میخورد.با گوشی هوشمند و تبلت شما را در هر کجا باشید با جهان در ارتباط خواهید بود. در اینجا ما به شما تجهیزاتی را معرفی می کنیم که بهتر است همراه گوشی هوشمند خود داشته باشید تا سفری بی دغدغه را تجربه کنید. شاید برای برخی افراد وجودشان خیلی هم ضروری نباشد ولی همانطور که گفته شد ما در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و پیوسته در ارتباط با جهان و پیگیری اخبار مختلف از سراسر جهان هستیم.

شارژر همراه(پاوربانک):

 یکی از  مهم‌ترین لوازمی که قطعا در سفر بکارتان می آید شارژر همراه یا همان پاور بانک می باشد. پاور بانک همراه ابزاری است که شما در جایی که دسترسی به برق دارید  آن را شارژ کرده و سپس ابزار الکترونیکی خود را در زمانی که به برق دسترسی ندارید، توسط آن شارژ می‌کنید. پاور بانک در ظرفیت‌های متفاوت، توان خروجی مختلف و تعداد خروجی‌های متنوع در بازار موجود می باشد و با توجه به نیازتان می توانید آن را تهیه کنید.درضمن شما می توانید پاور بانکی را انتخاب کنید که دارای چراغ  ال ای دی نیز باشد، چرا که این گونه روشنایی ها در سفر بکار می آید.

پاور بانک

پاور بانک

 شارژر فندکی:

دستگاه‌های همراه شما همانند گوشی، تبلت و دوربین برای روشن ماندن در وهله اول نیاز به انرژی برق دارند ،در سفر بخاطر اینکه ساعات زیادی در خودرو سپری می شود ،داشتن شارژر فندکی بسیارکاربری است. با این وسیله کوچک که از قیمت پایینی نیز برخوردار است خیالتان همواره از شارژ گجت های مختلف در سفر راحت می باشد. این وسیله جایگزین فندک خودرو شده و با اتصال کابل دستگاه مورد نظرتان مثل گوشی و تبلت و دوربین به آن می‌توانید تجهیزات همراه خود را شارژ کنید. شارژر فندکی نیز دارای چند خروجی‌ و توان‌های مختلف بوده و برخی از آن‌ها از تکنولوژی شارژ سریع نیز بهره می‌برند که قیمت بالاتری را در مقایسه با نمونه‌های عادی دارا می باشند.

شارژزفندکی

شارژزفندکی

مودم همراه:

امروزه با وجود شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد داشتن اینترنت پرسرعت را درسفر ضروری می دانند و از طرفی دیگر استفاده از ویژگی های اسپات دستگاه باعث مصرف شارژ بیشتر در گوشی و تبلت می شود . به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند که با خرید مودمی جداگانه، این مشکل را حل کنند.برند های معتبری که مودم های ثابت را تولید می کنند با تولید مودم های همراه این نیاز کاربران اینترنت را برطرف کرده اند.

مودم همراه

مودم همراه

هندزفری یا هدفون:

برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود با گوشی یا تبلت در سفر باید هدفون مناسبی همراه داشته باشید که بتوانید با بهترین  کیفیت ممکن از شنیدن موسیقی لذت ببرید .اگر با  گره خوردن سیم های هندزفری مشکل دارید می توانید با کمی هزینه بیشتر از انواع بیسیم و بلوتوثی این وسیله استفاده کنید.

هندزفری

هندزفری

بلند گوهای بلوتوثی همراه:

موسیقی در سفر لذت دوچندانی دارد و باتوجه به قدرت کم اسپیکر گوشی‌های هوشمند و تبلت ها، به همراه داشتن بلندگوهای بلوتوثی می‌تواند راه‌حل مناسبی برای لذت‌ بردن از موسیقی در سفر و طبیعت  باشد. این دستگاه‌ها در اندازه‌های کوچک و متوسط عرضه شده‌اند که باتوجه به اندازه، قدرت خروجی‌های مختلفی نیز دارند. شارژدهی باتری و قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ویژگی‌هایی هستند که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید.بلند گوهای بلوتوثی همراه در برندهای مختلف در بازار موجود می باشند که با توجه به توان خریدتان می توانید آنها را تهیه کنید و از شنیدن موسیقی به همراه عزیزانتان در سفر لذت ببرید.

اسپیکر

اسپیکر

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *