#


عرضه ی اچ تی سی یو۱۲ پلاس در بیست و سوم می

5 می 2018 بدون نظر 1679 بازدید

عرضه ی اچ تی سی یو۱۲ پلاس در بیست و سوم می

اچ تی سی در تاریخ۲۳ می گوشی هوشمند یو۱۲ پلاس را عرضه خواهد نمود

کمپانی اچ تی سی پرچم داری را با نام یو۱۲ پلاس در تاریخ۲ اردیبهشت رونمایی کرده است که دارای دوربین دوگانه بوده و سخت افزاری قدرتمند در خصوص آن مورد استفاده قرار گرفته است.

کمپانی اچ تی سی در اقدامی خلاقانه به جای اینکه قسمتی از پرچم دار خود را نشان دهد تصویری از ماژول های سخت افزاری که در داخل آن قرار داده شده است را برای نشان دادن تاریخ رونمایی از این دستگاه مورد انتخاب قرار داده است. با توجه به ظاهر امر گوشی هوشمند و بالارده ی این کمپانی احتمالا به نام یو۱۲ و یا یو۱۲ پلاس معرفی خواهد شد که تاریخ۲۳ می برای معرفی آن نشان داده شده است. با توجه به شایعاتی که مطرح شده در خصوص این گوشی هوشمند احتمال می رود که اچ تی سی در خصوص آن از دوربینی دوگانه استفاده کرده که دارای سنسورهای۱۲ و۱۶ مگاپیکسلی می باشد و امکان زوم اپتیکال در این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این دستگاه بالا رده دارای سنسور۸ مگاپیکسلی می باشد که می تواند تصاویری با کیفیت بالا را برای کاربران ثبت نماید.

اچ تی سی به تازگی یک پست توییتری را منتشر کرده که در آن علاوه بر تایید تاریخ۲۳ می که برای معرفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده در خصوص دیگر خصوصیات این گوشی هوشمند توصیفات دیگری را عنوان کرده است و گفته: به زودی گوشی هوشمندی وارد بازار خواهد شد که دارای عملکرد بسیار فراتر از ویژگی های سخت افزاری خود می باشد.

احتمال داده می شود که اچ تی سی یو۱۲ پلاس دارای تراشه ی بسیار پر قدرت اسنپدراگون۸۴۵ بوده و در کنار صفحه نمایش۶ اینچی + QHD قرار داده شده است و حافظه ی رمی که دارای حداکثر۶ گیگابایت است به همراه باتری ای با قدرت۳۴۲۰ میلی آمپرساعتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. این گوشی بالارده ی اچ تی سی دارای گواهی IP68 می باشد که نشان می دهد این گوشی هوشمند می تواند در برابر گرد و غبار و آب مقاومت بالایی داشته باشد. علاوه براین موارد از ویژگی اج سنس که پیش از این در دیگر محصولات این کمپانی به کار رفته بود در خصوص اچ تی سی یو۱۲ پلاس نیز به کار گرفته شده است. اینگونه به نظر می رسد که مشکلی که در خصوص به روزرسانی های با تاخیر وجود داشته نیز در این گوشی هوشمند از میان برداشته شده باشد چرا که گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اچ تی سی در پروژه ی تربل گوگل نیز وارد شده است و همین مساله موجب شده تا گوشی هوشمند و با کیفیت بالایی را طراحی نموده و در تاریخ۲۳ می وارد بازار نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *