#


عرضه گوشی اندرویدی از سوی مایکروسافت

15 جولای 2018 بدون نظر 1769 بازدید

عرضه گوشی اندرویدی از سوی مایکروسافت

مایکروسافت گوشی اندرویدی خود را روانه بازار خواهد کرد

کمپانی مایکروسافت که در زمینه فناوری فعالیت های بسیاری داشته در حال طراحی گوشی های اندرویدی است و تا به حال نیز در خصوص سرفیس های خود توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند. البته هر روز شایعه جدیدی در خصوص توقف و یا ادامه سرفیس فون و اندرومدا منتشر می شود و حال نیز اخباری جدید انتشار یافته که نشان می دهد این کمپانی آمریکایی در صدد عرضه گوشی اندرویدی با نام برند مایکروسافت است.

با وجو اینکه هنوز به صورت مقطعی مشخص نشده پروژه سرفیس فون ادامه خواهد یافت و یا براساس دلایل بسیاری که عنوان شده متوقف خواهد شد احتمال داده شده که مایکروسافت سعی دارد گوشی هوشمند اندرویدی خود را تولید کند. احتمالی که در خصوص این مدل از گوشی های هوشمند وجود دارد استفاده از برنامه های نرم افزاری اندرویدی مایکروسافت و خدماتی است که توسط این کمپانی ارائه داده می شود. البته ناگفته نماند این گوشی هوشمند می تواند از فروشگاه برنامه های نرم افزاری گوگل یا همان گوگل پلی نیز پشتیبانی نماید.

نخستین نشانه ای که در خصوص عرضه گوشی اندرویدی مایکروسافت می توان عنوان کرد شایعه ای است که یکی از افراد شاغل در فروشگاه های مایکروسافت عنوان کرده است. این شخص عنوان کرده کمپانی مایکروسافت به زودی قرار است گوشی اندرویدی خود را عرضه کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

البته ناگفته نماند مایکروسافت هم اکنون در زمینه فروش گوشی های اندرویدی که توسط دیگر کمپانی ها تولید می شوند نیز فعالیت های گسترده ای داشته و در این حالت نمی توان توجیح چندانی را در خصوص عرضه گوشی اندرویدی توسط مایکروسافت عنوان کرد. اما نکته ای که باید عنوان کنیم این است که ردموندی ها می توانند با عرضه گوشی هوشمند اندرویدی کلیه محصولات و خدمات خود را به صورت یکجا ارائه داده و در اختیار کاربران خود قرار دهند. کمپانی های تجاری دیگر نیز می توانند از این راهبرد در تولیدات خود استفاده کرده و محصولاتی مشابه را وارد بازار کند.

در انتها باید عنوان کنیم معمولا افرادی که در فروشگاه های کمپانی مایکروسافت مشغول به کارهستند اطلاع چندانی از اخبار درونی این کمپانی نداشته و بیشتر اخباری که عنوان می کنند برگرفته از برنامه های آموزش فروش و پشتیبانی از محصولات این کمپانی است. برنامه های اینگونه نیز به طور معمول زمانی که قرار است محصولی وارد بازار شود اجرا می شوند و اطلاعاتی از این دست در اختیار کارکنان قرار می گیرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اطلاعات رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت و یا اینکه مایکروسافت محصولی اینگونه را عرضه نخواهد کرد و این اخبار در حد شایعه باقی خواهد ماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *