#


عرضه هواوی واچ به زمان دیگری موکول شد

2 مارس 2018 بدون نظر 2147 بازدید

عرضه هواوی واچ به زمان دیگری موکول شد

هواوی و عرضه ساعت هوشمند هواوی واچ در آینده ای نه چندان نزدیک

کمپانی هواوی که در زمینه تولید محصولات دیجیتال عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته محصولات دیجیتالی و هوشمند با کیفیت بالایی را عرضه نماید در حال حاضر بر روی یک محصول هوشمند دیگر به نام هواوی واچ تمرکز دارد. این کمپانی پیش تر اعلام کرده بود که در آینده ای نزدیک این محصول را وارد بازار خواهد کرد اما حالا عنوان می کند که عرضه این محصول به زمان دیگری موکول شده است. گجت های پوشیدنی از جمله مواردی هستند که بسیار مورد توجه قرار دارند و افراد نسبت به آن ها علاقه ویژه ای داشته و هواوی نیز از این موضوع نهایت استفاده را کرده و سعی کرده محصولی خوب و با کیفیت را عرضه نماید.

به خاطر فروش بالای هواوی واچ ۲و سود زیاد این شرکت، عرضه‌ی نسل سوم این ساعت هوشمند فعلا به تعویق افتاده است. ریچارد یو، مدیرعامل واحد محصولات تجاری شرکت هواوی چندی پیش تایید کرد که نسل سوم ساعت‌های هوشمند این شرکت، موسوم به هواوی واچ در راه است؛ اما تاکید ویژه داشت که این اتفاق کمی به طول می انجامد. یو در این باره می‌گوید:

نسل سوم ساعت هوشمند هواوی، مدتی بعد به بازارعرضه خواهد شد. هیچ عجله‌ ای در عرضه‌ی این محصول در کار نیست؛ چرا که نسل دوم این دستگاه، فروش خوبی را تجربه کرده است. ما هیچ عجله ‌ای در عرضه مدل جدید فعلا نداریم، بنابراین آن را بعد‌ها ارائه خواهیم کرد و کاربران محصولات هواوی باید مدتی دیگر را در انتظار باقی بمانند تا با محصولی جدید شگفت زده شوند.

در حالی که هنوز هیچ گزارشی به ‌صورت رسمی از فروش نسل دوم ساعت‌های هوشمند هواوی در جهت تایید سخنان یو وجود ندارد؛ اما حداقل این خبر می‌تواند برای طرفداران گجت‌های پوشیدنی‌ باعث خوشحالی  باشد که همچنان یک تولیدکننده بزرگ گوشی در جهان به پلتفرم دستگاه‌های پوشیدنی گوگل موسوم به اندروید ور امید دارد. از آن جایی که در حال حاضر بخش بسیار زیادی از گجت‌های پوشیدنی اندرویدی توسط شرکت فسیل (Fossil) به فروش می ‌رسند؛ شرکتی که در پشت بسیاری از برندهایی قرار دارد که می‌شناسید و به آن‌ها علاقه دارید و این شرکت ها موفقیت خود را تا حدی مدیون شرکت فسیل می دانند.

از جمله برندهایی که زیر چتر فسیل قرار دارند، می‌توان به اسکاژن، امپریو آرمانی، دیزل، مایکل کورس و سازنده گجت‌های پوشیدنی، میس‌ فیت اشاره کرد. جدیدا هیچ دستگاه پوشیدنی اندرویدی روانه‌ی بازار نشده است که این موضوع می‌تواند به معنی افول این پلتفرم‌ اندروید ور باشد. به هر حال، در صورتی که  شرکت‌ها به ساخت گجت‌های پوشیدنی اندرویدی ادامه دهند، بی شک تعداد بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به خرید این دستگاه‌ها تمایل خواهند داشت. هواوی واچ جدید این کمپانی چینی می تواند محصولی خوب و باکیفیت در بین محصولات هواوی به شمار برود اما باید منتظر ماند و دید که این کمپانی محصول جدید خود را با چه ویژگی های خاصی عرضه خواهد کرد. محصولات هواوی توانسته در بسیاری از کشورها طرفداران خاص خود را داشته باشد و در این بین مسلما گجت های پوشیدنی این کمپانی نیز می تواند مورد توجه افراد بسیاری در سراسر جهان قرار گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *