#


عرضه مک بوک۱۳.۳ اینچی اپل مجهز به صفحه نمایش رتینا و قیمت پائین

13 مارس 2018 بدون نظر 1855 بازدید

عرضه مک بوک۱۳.۳ اینچی اپل مجهز به صفحه نمایش رتینا و قیمت پائین

عرضه مک بوک۱۳.۳ اینچی جدید اپل با قیمت بسیار پائین و صفحه نمایش رتینا

بر اساس گزارش های منتشر شده کمپانی اپل قصد دارد مک بوک۱۳.۳ اینچی جدیدی را که دارای صفحه نمایشی با رزولوشن بالا و قیمت پائین است وارد بازار نماید. گزارش های جدیدی به وسیله دیجی تایمز منتشر شده که نشان می دهد مک بوک جدید اپل دارای قیمتی بسیار نزدیک به مک بوک ایر وارد بازار خواهد شد. البته امکان دارد قیمت آن کمی بیشتر از مک بوک ایر باشد اما با این وجود باید عنوان کنیم که مک بوک ایر اپل قیمتی نزدیک به۹۹۹ دلار داشته است و مدل دیگر آن که قیمت بالاتری دارد و دارای۲۵۶ گیگابایت حافظه است با قیمت۱۱۹۹ دلار معرفی شده است.

عنوان شده است که کمپانی ال‌ جی دیسپلی تصمیم دارد تا تولید پنل‌های a-Si را که دارای رزولوشن۲۵۶۰ در۱۶۰۰ پیکسل است در روزهای پایانی ماه می یا روزهای نخستین ژوئن بالا ببرد و توسعه دهد؛ مک‌ بوک ایر از صفحه نمایشی با رزولوشن۱۴۴۰ در۹۶۰ پیکسل بهره مند می باشد و ارائه یک مک‌ بوک با قیمت پائین با صفحه نمایشی با رزولوشن۲۵۶۰ در۱۶۰۰ پیکسل، توجهات بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

ناگفته نماند در حال ‌حاضر، مشخص نمی باشد که مک‌ بوک قیمت پائین اپل به عنوان یکی از اعضای سری «مک‌ بوک ایر» معرفی می گردد و یا به سری «مک‌ بوک» اپل متعلق می باشد. چنانچه که این لپ تاپ با پسوند «ایر» وارد بازار شود، نخستین مدل از خانواده «مک‌ بوک ایر» می باشد که صفحه نمایش رتینا را دارا می باشد؛ به همین دلیل، این مدل به مک‌ بوک پرو و مک ‌بوک‌ های اپل شباهت بسیاری خواهد داشت.

باید عنوان کنیم که در آغاز کار، کوپرتینویی‌ ها تصمیم داشتند با یک تولید کننده پنل چینی در خصوص تولید صفحه نمایش های مک‌ بوک جدید خود قرارداد همکاری امضا نمایند؛ به این صورت، اپل قادر بود هزینه ساخت لپ‌ تاپ قیمت پائین خود را کاهش داده و پائین بیاورد. با این وجود، اینگونه دیده می شود به دلایلی که هم اکنون مشخص نیست، اپل قادر نبود مسولان کمپانی چینی را در خصوص این همکاری متقاعد نموده و تولید پنل های خود را به این کمپانی چینی بسپارد.

در خصوص تولید انبوه مک‌ بوک با قیمت پائین، کوانتا در حدود۷۰ درصد از سفارشات این کمپانی را قبول کرده است؛ این در حالی ‌است که فاکس‌ کان، تولید۳۰ درصد دیگری که از سفارش‌ های اپل باقی مانده بود را قبول کرده و تولید نموده است. کوپرتینویی‌ ها تصمیم دارند تا شش میلیون واحد از لپ تاپ های مک‌ بوک۱۰۰۰ دلاری خود را وارد بازار نمایند؛ البته ناگفته نماند، دیجی ‌تایمز در خصوص این آمار و ارقام رضایت چندانی ندارد و احتمال داده تنها چهار میلیون واحد از این دستگاه وارد بازار شده و در اختیار کاربران قرار بگیرند.

آن چیزی که در گزاش تازه دیجی ‌تایمز عنوان شده، با پیش‌ بینی‌ هایی که پیش تر مینگ ‌چی کو، به عنوان تحلیل ‌گر موسسه KGI Securities مطرح نموده بود هم ‌جهت و هماهنگ می باشد؛ این تحلیل ‌گر شناخته شده ، ادعا کرده بود مک‌ بوک ایر تازه اپل در فصل دوم سال۲۰۱۸ به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و پس از آن کاربران می توانند این لپ تاپ ارزان قیمت را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

در انتها، دیجی‌ تایمز  به ارائه بعضی از قطعات آیپد جدید اپل و مدل‌ های۲۰۱۸ آیپد پرو که دارای صفحه نمایش۱۰.۵ اینچی و۱۲.۹ اینچی می باشد اشاره نموده است؛ آیپد جدید اپل که دارای قیمت پائینی است در بهار۲۰۱۸ رونمایی و معرفی می گردد و جایگزین آیپدهای پرو که در حال حاضر وجود دارد، شش ماهه دوم سال جاری وارد بازارهای جهانی خواهند شد. احتمال داده می‌ شود آیپد قیمت پائین و جدید اپل با برچسب قیمتی۲۴۹ دلار وارد بازارهای جهانی گشته و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *