#


عرضه رسمی آیپدهای جدید اپل در آینده ای نزدیک

21 فوریه 2018 بدون نظر 2281 بازدید

عرضه رسمی آیپدهای جدید اپل در آینده ای نزدیک

آیپدهای جدید اپل در آینده ای نزدیک به صورت رسمی عرضه خواهند شد

کمپانی اپل آیپدهای جدیدی را تولید کرده است که در مورد زمان عرضه آن ها شایعات بسیاری مطرح شده بود اما چیزی که به تازگی مورد توجه قرار گرفته این است که دو آیپد جدید این کمپانی توانسته از کمیسیون اوراسیا تائیدیه دریافت نماید و در خصوص هر دو مدل این آیپدها از سیستم عامل آی او اس۱۱ می باشد و می تواند این سیستم عامل را به بهترین شکل به اجرا دربیاورد.

کوپرتینو نشین ها برای اینکه بتوانند تولیدات جدید خود را معرفی نمایند که در بین آن ها تعدادی تبلت آیپد نیز در کنار مک‌ بوک‌ های بهبود یافته در بهار۲۰۱۸ قابلیت عرضه به بازارهای جهانی را پیدا می کنند. توقع آن می رود که مدل های جدیدی اپل در مورد آیپد پرو تولید کرده با طراحی متفاوت تری در مقایسه با نسل پیش عرضه شده و با قابلیت‌ های متنوعی که دارد وارد بازار شود و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

طی چند وقت اخیر دو دستگاه جدید که از تولیدات اپل می باشد با شناسه A1954 و A1893  در کمیسیون اوراسیا که مربوط به محصولات دیجیتال است دیده شده اند؛ دستگاه های جدید اپل به ‌عنوان تبلت در این کمیسیون ثبت شده و در بخش سخت افزاری آن از سیستم ‌عامل آی‌ او اس۱۱ استفاده شده است که می تواند به راحتی این نسخه از آی او اس را به اجرا دربیاورند. به همین دلیل انتظار آن وجود دارد که تبلت ‌های جدید آیپد که ساخته اپل است در دوره زمانی بسیار نزدیک وارد بازارهای جهانی شده و مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که مدل‌ های دیده شده آیپدهایی باشند که به وسیله اپل تولید شده اند و انتظار آن می رود که در روزهای پایانی سال جاری میلادی با زبان طراحی بسیار متفاوت و متنوع روانه بازارهای جهانی شوند. چند وقت پیش، صحبت های بسیاری در خصوص اینکه کمپانی اپل به دنبال راهی می باشد تا به وسیله آن بتواند دکمه ‌ی هوم را از تبلت‌ های آیپد پرو۲۰۱۸  حذف نماید و قصد دارد در مورد آن‌ ها از فیس آی ‌دی استفاده نماید و در حالی آن ها را به بازار عرضه کند که مجهز به فیس آیدی می باشند؛ به این ترتیب، سیستم تشخیص هویت تاچ آی ‌دی در مورد مدل‌ های پرو حذف خواهد شد. از میان برداشتن دکمه ‌ی فیزیکی هوم در این مدل‌ ها موجب می گردد اپل تبلت‌ هایی را وارد بازار کند که دارای حاشیه ‌های باریک می باشند و با این ویژگی عرضه خواهند شد. البته در اطلاعاتی که به تازگی ثبت ‌شده، در خصوص این قابلیت هیچ چیزی گفته نشده است.

علیرغم اینکه به صورت دقیق مشخص نیست دو مدل آیپدی که به تازگی به وسیله اپل با شناسه A1954 و A1893 مربوط به کدام یک از مدل‌ هایی که اپل طراحی کرده می باشد؛ البته می توان به راحتی در مورد آن ها حدس و گمان هایی را به راحتی مطرح نمود و این کار چندان سخت به نظر نمی رسد. دریافت تأییدیه از سوی کمیسیون اوراسیا، نشان دهنده عرضه این تبلت ها پیش از عرضه مدل ‌های «پرو» خواهد بود؛ چرا که مدتی قبل اعلام  شد که جایگزین آیپد پرو۱۰.۵ اینچی و تبلت آیپد پرو۱۲.۹ اینچی در سه ماهه سوم سال۲۰۱۸ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به همین دلیل، هیچ الزامی وجود ندارد که کمپانی اپل در سه ‌ماهه نخست سال جاری میلادی تائیدیه ای را از سوی کمیسیون اوراسیا دریافت نماید تا بتواند تبلت‌ های آیپد را عرضه نماید و وارد بازارهای جهانی کند.

احتمال این وجود دارد که تبلت‌ هایی که به تازگی از سوی اپل و با شناسه A1954 و A1893،طراحی شده اند به عنوان مدل ‌هایی که دارای قیمت ارزانی هستند ارائه شوند؛ احتمال آن وجود دارد که این مدل ها به‌ عنوان نسخه‌ های متمایزی از آیپد۹.۷ اینچی که دارای قیمت پائینی است به وسیله کوپرتینویی ‌ها عرضه شده و در دسترس کاربران قرار بگیرد. در طول سال گذشته میلادی این کمپانی تبلت آیپدی را با صفحه نمایش۹.۷ اینچی رونمایی نمود که برعکس آیپد پرو۹.۷ اینچی،قیمت آن فقط۳۲۹ دلار بود؛ به همین علت، می توان پیش‌ بینی نمود که مدل های جدید آن در حال بهبود و ارتقا هستند.

در خصوص این مدل، پیش تر اعلام شده بود که آیپد جدید اپل که دارای قیمت ارزانی است به وسیله Compal Electronics  ساخته خواهد شد و درفصل دوم سال۲۰۱۸ عرضه می گردد. مدل نام برده به احتمال بسیار زیاد با قیمت۲۵۹ دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد؛ به این ترتیب، اپل قادر خواهد بود در بازار تبلت ‌هایی که قیمت ارزانی دارند صحبتی در مقابل دیگر رقبای خود داشته باشد. علیرغم این بعید به نظر می رسد تبلت آیپد جدیدی که به وسیله کوپرتینویی‌ ها طراحی شده به مانند مدل ‌های آیپد پرو قادر است از سیستم تشخیص چهره سه بعدی یا همان فیس آیدی پشتیبانی نماید و در واقع زمانی به بازار عرضه شود که به این فناوری مجهز می باشد.

هم اکنون، جزئیات بیشتری در خصوص ویژگی ها و قابلیت های تبلت ‌های آیپد۲۰۱۸ که به وسیله اپل طراحی شده اند وجود ندارد؛ با این وجود بعید به نظر می رسد مدلی با صفحه نمایش اولد به وسیله کوپرتینو نشین ها معرفی گردد؛ چرا که قیمت پنل‌های اولد بسیار بالا می باشد. چنانچه روند این گونه برای تبلت‌ های جدیدی که از سوی اپل طراحی شده از سری «پرو» در برنامه کاری این کمپانی قرار بگیرد، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که پردازنده بهبود یافته A11 Bionic برای معرفی و عرضه به وسیله اپل به نام تجاری A11X شناخته خواهد شد.

چند وقت پیش عنوان شده بود که پردازنده نام برده شده، به احتمال بسیار زیاد نخستین تراشه اپل باشد که با هشت هسته پردازشی عرضه خواهد شد و میتنی بر فرآیند ساخت۷ نانومتری بهبود خواهد یافت. فناوری موجود بر روی چیپی که به تازگی به وسیله اپل طراحی شده است دارای پردازنده هشت هسته ‌ای می باشد که با سه هسته پردازشگرپرقدرتMonsoon  و پنج هسته پردازشی Mistral مجهز می باشد که مصرف انرژی آن کم‌ خواهد بود. احتمالا، این پردازنده در فصل اول سال آینده میلادی تولید خواهد شد و در دسترس اپل قرار خواهد گرفت. به همین دلیل، کمپانی اپل همچنان قادر خواهد بود تبلت‌ های جدیدی را که طراحی می کند در مدت زمانی که از قبل مشخص شده عرضه نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *