#


شیائومی و معرفی لپ تاپ می گیمینگ مجهز به اینتل Core i7

1 آوریل 2018 بدون نظر 1707 بازدید

شیائومی و معرفی لپ تاپ می گیمینگ مجهز به اینتل Core i7

شیائومی و معرفی لپ تاپ می گیمینگ مجهز به اینتل Core i7

شیائومی چند روز قبل همراه با معرفی  نسل جدید گوشی می‌ میکس، نخستین لپ‌ تاپ گیمینگ و پر قدرت خود را نیز ارائه کرد.

شیائومی برای چند سال است که در زمینه تولید کامپیوتر‌های شخصی و لپ ‌تاپ‌ها گام برداشته است. با این وجود این شرکت مشهور چینی با معرفی  mi Gaming Laptop به طور رسمی به بازار محصولات گیمینگ و مخصوص بازی وارد شده است.

می گیمینگ لپ ‌تاپ در دید اول نمایی از محصولات ریزر و الین‌ ور را یادآوری می کند. این لپ ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی مخصوص بازی از جنس بدنه‌ ی تمام فلزی با رنگ خاکستری تیره استفاده کرده است تا در اولین مرحله زیبایی مطلق خود را به  کاربران نشان بدهد.

لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ برای انجام به روزترین بازی‌ های روز، همیشه از سخت‌ افزارهای  پر قدرت استفاده می‌ کند و جدید‌ترین محصول شیائومی  از این قانون مستثنی نمی باشد. پردازنده‌ ی نسل هفتم Core i7 اینتل مسولیت پردازش اطلاعات را عهده دار خواهد بود و یان مساله می تواند نشان دهنده قدرتمندی این لپ تاپ می باشد.۱۶ گیگا بایت حافظه ‌ی رم، در کنار۲۵۶ گیگابایت حافظه ‌ی ذخیره‌ سازی SSD به همراه یک ترابایت حافظه ‌ی ذخیره‌سازی از نوع HDD،  ویژگی های دیگرسخت‌ افزاری می گیمینگ لپ‌ تاپ می باشد که موجب می شود به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند معرفی گردد. اساسی ترین ویژگی لپ ‌تاپ‌ هایی که ویژه بازی طراحی می شوند، پردازنده ‌ی گرافیکی آن‌ ها می باشد که کاربران نگاه به خصوصی  به آن برای انتخاب بهترین محصول مورد نظر خود دارند. به روز ترین لپ‌ تاپ شیائومی نیز برای اطمینان کاربران از اجرای جدید‌ترین بازی‌ های روز بدون هرگونه مشکلی، به پردازنده ‌ی گرافیکی قدرتمند انویدیا GTX 1060 مجهز گشته است. ممکن است این پردازنده پر قدرت ترین نمونه‌ ی موجود در بازار نباشد، ولی با اطمینان می توان گفت هیچ مشکلی برای اجرای همه بازی‌ های روز دنیا در رزولوشن Full HD و جزئیات بالا ندارد.

مدل قیمت پایین می‌ گیمینگ لپ ‌تاپ نیز در دسترس خریداران خواهد بود. این مدل به پردازنده‌ی Core i5 اینتل، ۸ گیگا بایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگا بایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD در کنار یک ترابایت هارد دیسک و پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1050Ti تجهیز شده است.

به دلیل استفاده از پردازنده‌‌ های پر قدرت، لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ عموما گرمای زیادی تولید می ‌کنند و دفع بهینه ‌ی این گرما یکی از اساسی ترین چالش‌ های طراحی و توسعه آن‌ ها است. شیائومی در همین زمینه نیز مانور زیادی در کنفرانس خود بر سیستم خنک ‌سازی پیشرفته‌ ی می‌ گیمینگ لپ‌ تاپ داد. بر اساس نظریاتی که مدیران این کمپانی مطرح کرده اند، به روز ترین لپ ‌تاپ جدید پایین ‌ترین دمای کاری را در بالاترین بار پردازشی خود خواهد داشت.

می گیمینگ لپ‌ تاپ همانگونه که از شیائومی انتظار می‌رفت، قیمت مقرون به صرفه و بسیار رقابتی را  دارد. نمونه‌ ی پرچم دار و مجهز به پردازنده‌ ی گرافیکی انویدیا GTX 1060، قیمت ۱٫۴۵۰ دلار و نمونه‌ ی ابتدایی با GTX 1050Ti تنها ۹۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *