#


شناسایی دستگاههای متصل به وای فای

وای فای
20 ژوئن 2017 بدون نظر 2069 بازدید

شناسایی دستگاههای متصل به وای فای

شناسایی دستگاههای متصل به وای فای:

گاهی اوقات با اینکه فقط تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود شما به وای فای وصل است باز هم با مشکل کندی اینترنت روبرو هستید! که در این صورت این احتمال وجود دارد که کسی بدون اجازه شما به وای فای شما متصل شده باشد! شما برای اینکه اینترنتی با سرعت مناسب داشته باشید باید این افراد را شناسایی کنید!خوشبختانه برای عملی کردن این کار نرم افزارهایی وجود دارد که در اینجا به بررسی آنها می پردازیم:

شناسایی افرادی که از وای فای ما استفاده می کنند و قطع دسترسی:

گاهی حتی روش هایی مانند کنترل حجم و…برای محدودیت دسترسی به وای فای عملی نیستند و افرادی وجود دارند که به راحتی به شبکه وایرلس نفوذ و از اینترنت شما استفاده می کنند.

برای گوشی های اندرویدی شما می توانید برنامهPixel NetCut برای کنترل کامل دسترسی ها و قطع اتصال آنها دانلود و نصب کنید،این برنامه رایگان بوده و برای آن نیاز به روت دارید.

هنگامی که برنامه را باز میکنید با این پیام مواجه می شوید که از شما می خواهد مجوز دسترسی به تمام قسمت های گوشی به عنوان کاربر ارشد به آن بدهید.Grant را باید لمس نمایید تا بتوانید به منوی اصلی بروید و بعد از آن باید Scan را انتخاب نمایید تا برنامه همه دسترسی های موجود به وای فای را نمایش بدهد. اگر می خواهید از برنامه استفاده کنید و از هک شدن وای فای و دزدی جلوگیری نمایید باید گوشی اندرویدی خودتان را به وای فای مرتبط وصل کنید .

وقتی اسکن کامل شد لیستی از تمام اتصالات به همراه آی پی آنها نمایش داده می شود.اگر با این اطلاعات قادر به شناسایی افراد متصل به وای فای نیستید میتوانید با کلیک بر روی آنها نام سازنده دستگاهی که به وای فای شما متصل است را تشخیص دهید.
روبروی هر دستگاه یک سوییچ بزرگ قرار دارد . شما می توانید با استفاده از این سوییچ ها دسترسی تمام افراد غریبه را قطع نمایید . تنها برای این کار لازم است تا زبانه را به سمت جلو بکشید تا به رنگ سبز شود و پس از آن همه دستگاههایی را که به وای فای شما متصل هستند توسط شما هک شده و ارتباطشان قطع می شود.

برنامه های هک وای فای:

نرم افزار های هک وای فای بسیار زیادی در دنیای اینترنت وجود دارد ، اما استفاده از نرم افزار های هک وای فای علاوه بر اینکه باعث ضایع شدن حق دیگران می شود از نظر شرعی و قانونی دارای مشکل است . پس باید به حقوق دیگران احترام گذاشته و با اینکار حق آنها را ضایع نکنیم!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *