#


زنگ درب خانه هوشمند

20 ژانویه 2019 بدون نظر 2611 بازدید

زنگ درب خانه هوشمند

ایفون های تصویری از جمله گجت های کاربردی در زمینه امنیت منزل است. اما برخی مصرف کنندگان به این ایفون ها راضی نیستند،و برای تماشای مهمانان و یا افراد غریبه به دستگاه های هوشمند تری با عنوان زنگ هوشمند نیاز دارند.

در زمینه زنگ های خانه تکنولوژی های زیادی به وجود امده است .برای مثال شرکت امازون از زنگ هوشمند رونمایی کرده است که مجهز به وای فای است.کمپانی امازون از زنگ جدید درب خانه هوشمند خود به تازگی رونمایی کرده است که قادر است به وای فای وصل شود و هم چنین تماس های ویدئویی برقرار کند.

در ماه های اخر سال قیمت این محصول نسبت به قیمت اصلی اش کم تر می شود . قیمت این زنگ هوشمند به ۹۹ دلار رسیده است که از قیمت اصلی خود ۸۰ دلار کاهش قیمت داشته است.از جزئیات این زنگ هوشمند دوربین ان است که قادر است افرادی که پشت در هستند  را بشناسد و هم چنین از اتفاقات و حادثه های بیرون از منزل هم بقیه افراد را اگاه کند.

این دوربین قادر است افراد پشت در منزل را حتی بدون این که ان ها زنگ بزنند را بشناسد و حضور ان ها را به اطلاع کاربر برساند. این ویژگی باعث می شود تا افراد در خانه احساس ارامش و امنیت بیش تری کنند.

زنگ هوشمند

زنگ هوشمند ویدئویی Netatmo

شرکت Netatmo از مشهورترین شرکت ها در زمنیه ساخت دوربین های نظارتی است و در حال پیشرفت محصولات خود در حوزه امنیت خانگی مانند زنگ هوشمند ویدئویی است.

این محصول جدید معرفی شده دارای به دوربین فول اچ‌دی با کیفیت ۱۰۸۰ p و لنزی است که زاویه‌ی واید ان ۱۶۰ درجه است. هم چنین ویژگی های زیاد دیگری نیز مانند تشخیص و ضبط ان به صورت هوشمند نیز وجود دارد. زنگ ویدئویی معرفی شده قادر است چهره افراد را هم تشخیص دهد به این ترتیب هر فردی که درب منل است را می شناسد و حضورش را برای کاربر یاداوری می کند.

باید بدانید این تکنولوژی بسیار دقیق است و زمانی که سایر اشیا و یا حیوانات عبور می کنند این زنگ هوشمند هیچ چیزی را اعلان نمی کند. این دوربین در هنگام شب هم قادر است محیط را به خوبی ببیند زیرا دوربین ان مجهز به مادون قرمز است.

از دیگر ویژگی های جذاب این زنگ هوشمند ،اپلیکیشن امنیتی ان است.  زمانی که زنگ خانه شما حضور شخصی را اعلام می کند دقیقا در همان زمان تماس صوتی  روی گوشی و یا تبلت شما ارسال می شود. در اپلیکیشن مربوط می توانید اعلان های مربوط را نیز خودتان تنظیم کنید. این محصول این ویژگی را دارد تا با اپل هوم کیت هماهنگ شود و از دلایل ننحبوبیت ان نیز همین بوده است. با متصل شدن خواهید توانست زنگ درب خانه را با استفاده از دستیار صوتی سیری کنترل کنید و یا به بقیه وسایل در خانه هوشمند خود وصل شوید.برای نصب کردن این زنگ ها به متخصصین خاصی نیاز ندارید و به راحتی می توانید ان را نصب کنید. برقی که در این زنگ ها استفاده می شود تفاوتی با زنگ های قدیمی ندارد به همین دلیل هم می توانید از همان روش ها استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *