#


رونمایی شرکت وایو(VAIO) از سری جدید لپ تاپ های S11 و S13!

6 ژوئن 2018 بدون نظر 1785 بازدید

رونمایی شرکت وایو(VAIO) از سری جدید لپ تاپ های S11 و S13!

وایو و رونمایی از جدیدترین لپ تاپ های S11 و S13

شرکت وایو که تولید کننده ی محصولات رایانه ای می باشد، از نسل دوم سیستم های خود در کامپیوتکس ۲۰۱۸ رو نمایی کرد و از هفته ی پیش، پیش فروش این لپ تاپ ها را آغاز کرد. این شرکت زیر مجموعه ی کمپانی سونی بوده و از آن جدا شده است و پایگاه خود را در ژاپن بنا کرده است.

نوت بوک های زیبای S12 و S13 قرار است پیش فروشان در کشور ژاپن آغاز شود و طبق قرار دادی مقرر شده توسط (Nexstgo) که یک توزیع کننده ی هنگ کنگی وارد بازار کشورهای آسیایی شوند. به همین دلیل اول وارد کشور های هنگ کنگ و کشور تایوان می شوند و بعد در کشورهای سنگاپور و مالزی در ماه آگوست عرضه می شوند.

این نوت بوک های زیبا از نظر وزنی سبک هستند و در پیکر بندی های متفاوتی در دسترس متقاضیان قرار داده خواهند شد که چیپست های نسل هشتم تراشه های اینتل  COre i7 8250u و Core i5 8250u در آن بکار رفته است که متشکل از چهار هسته ی فیزیکی  و هشت رشته می باشد.

نام گذاری این نوت بوک های زیبا به دلیل سایز صفحه ی نمایش آن ها می باشد. صفحه نمایش S11 به ابعاد ۱۱‌.۶ اینچ و به وزن ۸۶۱ گرم است و S13 دارای ابعاد ۱۳.۳ اینچ و ۱۰۸۸ گرم سنگینی آن است. این دو مدل با اینکه وزنی سبک دارند اما کیفیت بسیار بالایی دارند و کیفیت صفحه نمایش آنها به ترتیب HD و فول اچ دی می باشد. درگاه های به کار رفته در این دو محصول، یک درگاه lan و سه پورت یا همان درگاه usb 3.0 و  خروجی HDMI ، جک صوتی ۳.۵ میلی و کارت SD می باشند.

قیمت لپ تاپ های وایو S11 و ۱۳ S!

تا کنون قیمت دقیقی برای این نوت بوک های با کیفیت اعلام نشده است. اما معمولا محصولات این شرکت از نظر اقتصادی خیلی به صرفه نیست اما وقتی آن را تهیه کنید از بابت کیفیت و کارایی این محصول ساخت ژاپن آسوده خاطر خواهید بود. وایو در خصوص تولید محصولات جدید خود از المان های با کیفیتی استفاده کرده است و سعی داشته محصولی کاربردی و زیبا را برای عرضه در بازارهای جهانی آماده کند.

وایو پس از جدایی از سونی سعی کرده محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند و تا به حال نیز در این زمینه به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. لپ تاپ های جدید وایو موجب می شود تا نسل جدیدی از لپ تاپ ها در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *