#


رونمایی از پرچمدار بعدی نوکیا

22 آگوست 2018 بدون نظر 2499 بازدید

رونمایی از پرچمدار بعدی نوکیا

معرفی پرچمدار بعدی نوکیا در هفته جاری

در این اواخر موبایل ‌های اندرویدی نوکیا توانستند که توجه بعضی از مشتریان را به خود جلب نمایند و به فروش مطلوبی دست پیدا کنند. گرچه صاحب امتیاز برند نوکیا یعنی شرکت HMD Global در بهار سال جاری موبایل ‌های بسیاری را رونمایی کرده است ولی همچنان گوشی پرچمداری با نام نوکیا به بازار جهانی وارد نشده که از نظر قابلیت ‌ها و مشخصات بتواند به رقابت با پرچمداران تولیدکنندگان مشهور بپردازد. اکنون به نظر می‌ رسد این اتفاق با رونمایی نوکیا۹ در هفته جاری رخ دهد.

در طول چند ماه گذشته شایعاتی از این موبایل در فضای مجازی پخش شده که جزئیاتی از این پرچمدار نوکیا را آشکار می کرد و نشان می ‌داد که نوکیا۹ بر عکس سایر گوشی ‌های HMD Global قابلیت ‌های مناسبی دارد و می تواند با پرچمداران گوگل، سامسونگ و … به رقابت بپردازد.

جدیدا پروفایل رسمی این برند با منتشر کردن پستی عنوان کرده که مورد انتظارترین گوشی برند نوکیا در تاریخ ۳۰ مرداد رونمایی می شود. البته عکس منتشر شده همراه این توییت، جزئیات بیشتری را تعیین نکرده و فقط طرح کلی این گوشی را آشکار می سازد.

با این حال قبلا تعیین شده که نوکیا می خواهد بریدگی بالای صفحه نمایش آیفون۱۰ در نمایشگر پرچمدار جدیدش به کار ببرد و همچنین طراحی لبه ‌های گرد سامسونگ را در کناره ‌های نمایشگر این موبایل انجام دهد.

همچنین اینکه طبق شایعات قبلی، ممکن است نوکیا۹، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را به کار خواهد برد.

احتمالا بهترین خصوصیت موبایل ‌های برند نوکیا این باشد که سیستم عامل آن ها سریع آپدیت می ‌شوند و HMD Global جدیدا بیان کرده که حدودا همه ی گوشی های هوشمند نوکیا اندروید پای را اخذ می نمایند. این موضوع نشان دهنده ارتباط خوب این شرکت با گوگل است و به نظر می رسد از این به بعد سری گوشی ‌های هوشمند این برند، آخرین به روز رسانی سیستم عامل اندروید را بلافاصله اخذ نمایند.

البته باید عنوان کرد که همچنان نام نوکیا۹ به طور رسمی برای پرچمدار بعدی این برند انتخاب نشده و در توییتر رسمی نوکیا هم این گوشی مورد انتظارترین تلفن هوشمند این برند رونمایی شده است ولی با توجه به ترتیب نام گذاری عددی پرچمداران نوکیا، رقم۹ میسرترین گزینه برای نام رسمی این پرچمدار محسوب می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *