#


رونمایی از لپتاپ مخصوص بازی EVO17-S اوریجین

4 آگوست 2018 بدون نظر 1795 بازدید

رونمایی از لپتاپ مخصوص بازی EVO17-S اوریجین

معرفی لپتاپ مخصوص بازی EVO17-S اوریجین

چند روز قبل شاهد رونمایی لپ تاپ مختص بازی EON15-S از طرف اوریجین بودیم. ولی همراه با این لپ تاپ، نمونه بزرگتر آن هم با مشخصات بهتر و طراحی فوق العاده رونمایی شده است. بهترین خصوصیت EVO17-S  شامل سی پی یو اینتل Core i9 می باشد که در کنار صفحه نمایش ۱۷ اینچی با کیفیت UHD  قرار گرفته است. تولید کننده مدعی شده است که محصولی که تولید کرده است نازک ‌ترین و کم وزن ‌ترین لپ تاپی است که از سی پی یو سری H خانواده کافی ‌لیک استفاده کرده است.

با یک دید کامل تر به مشخصات فنی لپ تاپ، سی پی یوCore i9-8950HK  را درون قاب این محصول مشاده می کنیم. همین طور کات گرافیک انویدیا GeForce GTX 1070  با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی می‌تواند خبر خوبی برای اجرای بازی‌ های جدید و سنگین با تنظیمات متوسط تا بالاترین کیفیت باشد. سرویس‌ های مخصوص اورکلاک برای سی پی یو و کارت گرافیک هم به همراه لپ تاپ تحویل داده می ‌شوند. مدل های مختلف می ‌توانند تا ۳۲ گیگابایت حافظه ‌ی رم از نوع DDR4 به همراه دو عدد هاردSSD  نوع M.2/NVMe تا گنجایش ۴ ترابایت یا حافظه مکانیکی با گنجایش بالاتر را داشته باشند.

بی تردید کیفیت و فریم ‌ریت اجرای این بازی‌ ها، دو عامل دارای اهمیت برای افراد گیمر  به ‌حساب می آید. به همین ترتیب اوریجین بر این تصمیم است تا EVO17-S  را در دو مدل با صفحه نمایش های فول اچ‌ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و اولترا اچ ‌دی (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) را رونمایی کند. علاوه بر این تکنولوژی G-Sync انویدیا هم در لپ تاپ یاد شده مشاهده می ‌شود. هم اکنون اطلاعاتی در مورد مدل پنل صفحه نمایش لپ تاپ منتشر نشده است. خروجی‌ های تصویر برای مانیتورهای دیگر تعبیه شده است. در قسمت صدا هم می بینیم که از تکنولوژیsound BlasterX 720  شرکت Creative به جهت بالاتر بردن کیفیت پخش استفاده شده است.

تنوع بالای پورت ‌ها باعث شده است تا سرعت انتقال داده در EVO17-S خیلی راحت تر شود. سقف سرعت وای ‌‌فای این لپ تاپ به ۱.۷۳ گیگابیت بر ثانیه می ‌رسد؛ با وجود این که پورت اترنت هم برای سرعت بالاتر و تاخیر پایین تر لحاظ شده است. ۳ پورت USB معمولی نسخه ‌ی ۳.۱، یک پورت USB-C، ورودی کارت حافظه، وب ‌کم، ورودی جک ۳.۵ میلی متری، پورت GbE و خروجی HDMI از دیگر قابلیت‌ های لپ تاپ تازه اوریجین به حساب می آید. وزن دستگاه ۳ کیلوگرم عنوان شده است که نسبت به لپ تاپ‌ هایی که در حال حاضر استفاده می شوند رقم بالایی به حساب می آید ولی برای یک لپ تاپی که مخصوص بازی طراحی شده است مناسب به نظر می آید و باعث می ‌شود جا به جایی آن درون کیف خیلی آسان باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *