#


رونمایی از بلک بری Key2 مجهز به دوربین دوگانه و ظاهر توسعه یافته

8 ژوئن 2018 بدون نظر 1537 بازدید

رونمایی از بلک بری Key2 مجهز به دوربین دوگانه و ظاهر توسعه یافته

معرفی بلک بری کی۲ مجهز به دوربین دوگانه و ظاهری بهبود یافته نسبت به نسل قبل

کمپانی بلک بری طی روزهای اخیر اقدام به رونمایی از محصول جدید خود به نام بلک بری Key2 نموده است که به عنوان یک گوشی میان رده شناخته می شود و صفحه کلید آن نیز فیزیکی می باشد. گوشی هوشمند کی۲ از نظر ظاهری بسیار شبیه به نسل پیش از خود است اما تنها تفاوتی که در مورد آن وجود دارد کاهش حاشیه های بالایی است که موجب شده فضای بیشتری برای کارگذاری کلیدهای پهن تر ایجاد شود.

کمپانی تی سی ال که به عنوان تولید کننده بیشتر گوشی های بلک بری معرفی می شود در خصوص کلیدهای ناوبری که در قسمت بالایی صفحه کلید قرار گرفته اند از نور پس زمینه استفاده کرده است. زمانی که از این کلیدهای ناوبری استفاده نشود مخفی خواهند شد و موجب می شوند تا صفحه نمایشی با ابعاد بزرگ تر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اگر از فاصله ی دور به گوشی هوشمند کی۲ توجه کنید ممکن است آن را با گلکسی نوت۸ سامسونگ اشتباه بگیرید. اما اگر به کیبورد فیزیکی قرار داده شده بر روی این محصول توجه داشته باشید مسلما تولیدکننده گوشی را خواهید شناخت. این مساله به عنوان نقطه قوتی محسوب می شود که بلک بری در خصوص فروش این محصول آن را در نظر گرفته است.

آلن لیژون به عنوان نایب رئیس ارشد بلک بری در بیانیه ای که داشته عنوان کرده تی سی ال قصد داشته کی ۲ به عنوان گوشی هوشمندی معرفی شود که کلیه ویژگی های ظاهری دیگر گوشی های هوشمند بلک بری را شامل می شود و علاوه برآن قابلیت معرفی خلاقیت ها و تجارب جدید را نیزز دارا می باشد که در بیشتر موارد به وسیله نرم افزار عرضه می گردند.

با توجه به اینکه گوشی هوشمند کی۲ به عنوان محصولی پیشرفته در بین دیگر گوشی های بلک بری به شمار می رود اما در مقایسه با نسل پیش از خود تغییر چندانی نداشته است. کمپانی تولید کننده کی۲ از صفحه نمایشی۴.۵ اینچی که از نوع ال سی دی است و نسبت تصویر۳:۲ را ارائه می دهد در خصوص این گوشی هوشمند استفاده کرده است.

اگر بخواهید از صفحه کلید مجازی این محصول استفاده کنید و نشانه هایی مانند & و {} را وارد نمایید که بر روی صفحه کلید فیزیکی اثری از آن ها وجود ندارد متوجه خواهید شد که اندازه صفحه نمایش این گوشی هوشمند نسبت به قبل کوچک تر تیز شده است.

گوشی هوشمند بلک بری کی۲ علیرغم مدل پیش از خود دارای دوربین دوگانه ای می باشد که از دو ماژول۱۲ مگاپیکسلی در خصوص آن استفاده شده است. یکی از ماژول ها دارای دیافراگم f/1.8بوده و ماژول دیگر با دیافراگم f/2.6 می باشد که موجب می شود دو حالت پرتره و فوکوس خودکار با سرعت بالاتری در اختیار کاربران قرار بگیرد. در خصوص دوربین سلفی این گوشی هوشمند باید بگوئیم تی سی ال از سنسور۸ مگاپیکسلی استفاده کرده که دارای قابلیت ارائه ی حالت های پاناروما و اسلوموشن می باشد. دوربین سلفی قرار داده شده در این گوشی هوشمند قابلی ارائه وضوح تصویر p1080  را دارا می باشد و می تواند در نرخ فریم ۳۰ ثانیه عملیات فیلمبرداری را انجام دهد.

دوربینی که در این گوشی هوشمند قرار گرفته شده است این قدرت را دارد که با دیگر پرچمدارانی همچون آیفون۸ پلاس به رقابت بپردازد. اما از آنجایی که گشودگی کمتر دیافراگم لنزها در این گوشی وجود دارد نسبت به اس۹ سامسونگ در رتبه بندی پایین تری جای گرفته است.

مهمترین موردی که در خصوص گوشی هوشمند کی۲ بلک بری می توان عنوان کرد طول عمر باتری آن می باشد. باتری استفاده شده در کی ۲ دارای ظرفیت۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که پیش از آن در مدل قبلی بلک بری به کار گرفته شده بود. این باتری قدرتمند به نوعی طراحی شده است که کاربران می توانند به مدت دو روز از گوشی خود استفاده نمایند و تنها یکبار آن را شارژ کرده باشند.

در طراحی کی۲ کمپانی بلک بری کلید شیفتی را که در سمت راست آن قرار گرفته بود حذف کرد و کلید اسپید را به جای آن قرار داد. این دکمه شبیه به اجرا کننده اپلیکیشن ها می باشد و موجب می شود کاربران کلیدهای معینی را به عنوان میانبر در نظر بگیرند. به عنوان مثال این کلید را می توان به نوعی تنظیم نمود که حرف (ا) برنامه اینستاگرام را برای کاربر به اجرا دربیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *