#


جدیدترین گوشی های سامسونگ

2 می 2019 بدون نظر 2173 بازدید

جدیدترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ از جمله شرکت های بسیار معروف در زمینه عرضه کردن گوشی های اندروید است و افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند و  رضایت دارند. از جمله گوشی های سامسونگ که طرفداران بسیار زیادی دارد می توان به سری اس و نوت از این شرکت نام برد.

سامسونگ

جدیدترین گوشی های سامسونگ

۱-گلکسی نوت ۹: نوت ۹ از جمله معروف ترین گوشی های سامسونگ است . این گوشی بسیار شبیه به سری نوت ۸ است و تنها تفاوت ظاهری آن ها این است که سنسور اثر انگشت آن در قسمت پشتی این گوشی قرار دارد  و هم چنین قابلیت تنظیم کردن دوربین های دوگانه را داراست.

سامسونگ در نوت ۹ توجه بسیار زیادی را روی دوربین ها دارد . از دیگرقابلیت های جذاب این گوشی باتری ۴۰۰۰mAh است.

۲-گلکسی s9 و s9  پلاس : این دو گوشی مدتی پیش معرفی شدند . این گوشی ها ویژگی های بسیار زیادی را درمقابل اس ۸ دارد و اکنون این گوشی ها را می توان از بهترین گوشی های اندروید در بازار دانست. Super AMOLED نمایشگری است که در ابن دو گوشی سامسونگ وجود دارد.هم چنین این گوشی ها دارای پردازنده اسپندراگون ۸۴۵ و دوربینی ارتقا یافته اند . دوربین هایی که در این گوشی های هوشمند به کار رفته است به قدری پیشرفته است که می تواند ددر نور بسیار کم هم عکس های بسیار خوبی را به ثبت برساند.

۳-A6  و A6  پلاس : اگر گوشی های بسیار با کیفیت می خواهید اما قیمت گوشی های سری اس برای شما بالا است می توانید این گوشی های سامسونگ را خریداری کنید. نمایشگرهایی که در این گوشی های هوشمند وجود دارند از نوع Super AMOLED Infinity است و میزان رزولوشن آن ها نیز برابر  +HD با +FHD است.

۴-گلکسی J6 و J8 : این دو نوع گوشی به همراه گوشی های قبلی ارائه شده اند و اما ویژگی های بسیار برتری را نسبت به گوشی های سامسونگ سری ای دارند.. صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی های هوشمند نیز Super AMOLED Infinity است و رزولوشن آن نیز برابر +HD است. البته نکته ای که در بین این دو گوشی بسیار به چشم می آید این است که گلکسی J6 دارای یک دوربین در عقب با کیفیت ۱۶ مگا پیکسل است و اما در گلکسی J8 دو دوربین در قسمت عقبی این گوشی وجود دارد که کیفیت آن ها نیز به ترتیب برابر ۱۶ مگا پیکسل و ۵ مگا پیکسل است.

۵-گلکسی J7  و  J3 : درگلکسی J3 از نمایشگری به اندازه ۵ اینچ استفاده شده است و هم چنین دوربین عقبی این گوشی برابر ۸ مگا پیکسل و اما دوربین جلویی (سلفی ) آن نیز برابر ۵ مگا پیکسل است.

J7   دارای نمایشگری به اندازه ۵.۵ اینچ است و دوربین های جلو و عقب آن هر دو دارای کیفیتی برابر ۱۳ مگا پیکسل است.

۶-گلکسی اس Light Luxury : این گوشی هوشمند سامسونگ تا حدودی مثل اس ۸ است . نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED است و هم چنین اندازه آن نیز برابر ۵.۸ اینچ خواهد بود . قسمت پشتی این گوشی از شیشه ساخته شده است و اما سنسور اثر انگشت آن را نیز در قسمت سمت راست دروبین آن قرار داده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *