#


توسعه پایشگر ضربان قلب در ساعت هوشمند اپل

24 دسامبر 2017 بدون نظر 1451 بازدید

توسعه پایشگر ضربان قلب در ساعت هوشمند اپل

توسعه پایشگر ضربان قلب در ساعت هوشمند اپل

کمپانی عظیم اپل علاوه بر طراحی وتولید گوشی های هوشمند در زمینه تولید ساعت های هوشمند نیز عملکرد خوبی داشته و توانسته تولیدات خوبی را وارد بازارهای جهانی کند. ساعت های اپل قابلیت های بسیاری دارند که موجب می شود تا آن ها را به عنوان ساعت هایی بسیار کاربردی به شمار آورد. اپل واچ قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفردی دارد اما کمپانی اپل در حال حاضر قصد دارد ویژگی های این ساعت هوشمند را ارتقا دهد و از پایشگر ضربان قلب بر روی آن استفاده نماید.

کمپانی اپل اعلام کرده قصد دارد ویژگی های مربوط به سلامتی را در اپل واچ توسعه دهد و در گزارش بلومبرگ که به تازگی منتشر شده است این کمپانی اعلام کرده از پایشگر ضربان قلب در طراحی نسل های آینده اپل واچ استفاده خواهد کرد. این پایشگر بسیار پیشرفته می باشد و تجهیز اپل واچ به آن موجب می شود تا افراد بسیاری به استفاده از آن روی بیاورند و به این ترتیب مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار خواهد گرفت.

کوپر تینونشین ها تا کنون اخبار دقیقی از فعالیت هایی که در حال انجام آن هستند منتشر نکرده اند ولی اخباری که بلومبرگ منتشر کرده حاکی از آن است که این کمپانی در حال بهبود نسخه جدیدی از ساعت هوشمند خود می باشد که می توان با دو انگشت بدنه آن را فشرده و به این ترتیب یک جریان الکتریکی که بسیار ضعیف است به قلب فرستاده می شود و سیگنال های مربوط به ضربان قلب به وسیله آن دریافت می شود.

یکی از قابلیت های ویژه ای که در اپل واچ وجود دارد پایش ضربان قلب می باشد اما تکنولوژی جدید نوار قلب که به EKG شهرت دارد موجب می شود بدون اینکه به پزشک مراجعه کنید از اختلالات ضربان قلب خود آگاهی پیدا کرده و با وضعیت سلامتی خود بیشتر آشنا شوید.

با تمام این موارد هنوز تاریخ دقیقی در خصوص عرضه این ساعت هوشمند مجهز به پایشگر ضربان قلب از سوی کمپانی اپل اعلام نشده است و کاربران و علاقه مندان باید مدتی را صبر کنند تا اپل این ساعت هوشمند را وارد بازار نماید.

ساعت هوشمند اپل در حال حاضر در زمینه سلامتی و اطلاعات مربوط به آن به صورت وسیعی به کار برده می شود. در ماه های اخیر تحقیقات بسیاری انجام شد که نشان می داد ساعت هوشمند اپل می تواد به وسیله یادگیری ماشین و پایش ضربان قلب کاربر خود فشار خون را به صورت دقیقی نشان دهد.

از این ساعت هوشمند می توان در زمینه کنترل وقفه تنفسی که در هنگام خواب به وجود می آید نیز استفاده کرد و به این ترتیب جلوی مشکلات بسیاری که به وجود می آید گرفته خواهد شد.

کمپانی اپل تا کنون اقدامات بسیاری در خصوص اپلیکیشن های مراقبت از سلامتی در ساعت های هوشمند خود انجام داده است و در دنیای پوشیدنی هایی که با سلامتی افراد در ارتباط است پتنت های بسیاری را به ثبت رسانده است. سنسور تشخیص اضطراری یکی از این پتنت های مهم است که کمپانی اپل توانسته آن را به نام خود به ثبت برساند که در واقع برای سلامتی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد.

در خصوص فعالیت های اپل در زمینه سلامتی شایعات بسیار زیادی وجود دارد که یکی از این شایعات نشان می دهد کمپانی اپل برای اینکه دیابت بهتر و موثرتر درمان شود بررسی پایش غیر تهاجمی قند خون را انجام داده است. فناوری ای که اپل در زمینه دیابت طراحی کرده موجب می شود تا افرادی که به این بیماری مبتلا هستند بدون اینکه از سوزن استفاده نمایند بتوانند قند خون خود را هر روز آزمایش نمایند و به این ترتیب دیگر با مشکل سوزن زدن مواجه نخواهند شد.

طبق اطلاعاتی که بلومبرگ منتشر کرده است احتمال اینکه کمپانی اپل برنامه های خود را تغییر دهد بسیار زیاد است و احتمال قوی تر اینکه اینبار در اپل واچ های خود از تکنولوژی پایش ضربان قلب که پیشرفت بسیار زیادی داشته است استفاده کند و ساعت های هوشمند خود را با این فناوری نوین وارد بازارهای جهانی کرده و افراد بسیاری را به ساعت های خود علاقه مند کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *