#


تریلر بازی Assassins Creed: Origins منتشر شد …

Assassins
29 آگوست 2017 بدون نظر 1659 بازدید

تریلر بازی Assassins Creed: Origins منتشر شد …

تریلر بازی Assassins Creed: Origins …

بازی زیبا و دوست داشتنی Assassins Creed همواره یکی از پر طرفدار ترین سرگرمی ها برای گیمر ها بوده و هست . این بازی که پس از موفقیت در اولین نسخه خود ، زبان زد عده زیادی از گیم خور ها شد ، در سال ۲۰۱۷ فیلم و داستان این بازی روی پرده سینما رفت ؛ هر چند در حد انتظار واقع نشد .. اما اکنون یوبی سافت با ارائه و معرفی نسخه جدید آن یعنی Assassins Creed : Origins در پی جلب رضایت و نظر هواداران خود است .

تغییرات این بازی نسبت به نسخه های پیشین :

نکته قابل توجه ای که در همه نسخه های بازی Assassins وجود دارد و بسیار برجسته است ، دید بانی کل شهر از بالای برج هایی است که در مناطق مختلف شهر واقع است و به دنبال نزدیک ترین مخفی گاه ها بپردازید اما ، در این آپدیت بازی که نام Orgins به خود گرفته است ، دیگر همچین امکانی وجود ندارد !! ولی در عوض شما دارای یک پرنده Akhom هستید که او این کار را برای شما انجام می دهد . به این صورت که به او دستور می دهید تا به نقاط مشخص برود و برای شما اطلاعات مطلوب تان را جمع آوری کنید البته با داشتن محدودیت فاصله ای !! می توان دلیل این تغییر را در واقع مکان و لوکیشن بازی در نظر گرفت چرا که در کشوری مانند مصر وجود برج های متعدد چندان طبیعی به نظر نمی رسد .

یکی از جذابیت های نسخه جدید این بازی به نام Assassins Creed : Origins این است که اعضای تیم سازنده بازی Black Flag نیز در تیم تولید نسخه جدید بازی نیز حضور دارند و این مسئله به معنی بهبود کیفیت جهان پیرامون و نیز جنگ ها دریایی ! نکته جالب اینجا است که یکی از اعضای تیم سازنده در نشر اخبار و نیز عکس هایی از گیم پلی بازی نقش داشته است و این مسئله به معنای افزایش اعتبار اخبار منتشر شده است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *