#


تجهیز وان پلاس۶ به دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی

15 می 2018 بدون نظر 1301 بازدید

تجهیز وان پلاس۶ به دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی

وان پلاس۶ و تجهیز به دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی

تیزری که به تازگی در خصوص گوشی هوشمند وان پلاس۶ منتشر شده نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه می باشد که بر اساس هوش مصنوعی می تواند کارایی مناسبی داشته باشد. وان پلاس اعلام کرده این گوشی هوشمند تا روزهای پایانی ماه میلادی جاری به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

کمپانی وان پلاس در حال آمادگی برای معرفی پرچم دار جدید خود می باشد و در همین خصوص اقدام به انتشار تیزری در خصوص این گوشی هوشمند نموده است که مجهز به هوش مصنوعی می باشد که در دوربین دوگانه آن قرار گرفته و شبکه ی اجتماعی ویبو اقدام به اشتراک این تیزر تبلیغاتی نموده است.

در قسمتی از تیزر تبلیغاتی این گوشی هوشمند عبارت AI به چشم می خورد و کمپانی سازنده ی این گوشی هوشمند اقدام به تشبیه دوربین گوشی به چشم انسان نموده است. در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین دوگانه۲۰ و۱۶ مگاپیکسلی قرار داده شده است؛ با این وجود دوربین های تعبیه شده در این گوشی دارای لرزش گیر اپتیکال نمی باشند و لرزش گیر EIS موجب می شود عملکردی که دوربین دارد بهبود ببخشد. دوربین سلفی در نظر گرفته شده در این گوشی هوشمند دارای سنسور۱۶ مگاپیکسلی می باشد که موجب می شود تصاویر سلفی خوبی ثبت شود.

زرولوشنی که برای این گوشی در نظر گرفته شده در مقایسه با نسل پیش از آن هیچ تغییری نکرده است اما ویژگی های در نظر گرفته شده برای دوربین آن توسعه یافته است. علاوه براین کمپانی چینی در حال تلاش می باشد تا ویژگی های نرم افزاری که برای دوربین این گوشی پرچم دار در نظر گرفته شده است را ارتقا بدهد. با در نظر گرفتن شایعات و گمانه زنی های مطرح شده در خصوص این گوشی هوشمند دو سنسور که با دیافراگم F1.7 است در قاب پشتی در نظر گرفته شده است که یکی از این سنسورها به صورت رنگی می باشد و سنسور دیگر مونوکروم است.

در خصوص دوربین اصلی این گوشی هوشمند ویژگی های منحصر بفردی استفاده شده است که فیلمبرداری به صورت Super Slow Motion یکی از مهمترین این ویژگی ها می باشد. از این ویژگی جذاب در تیزرهای رسمی گوناگونی که در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده بود نام برده شده است. کمپانی چینی وان پلاس در تاریخ۱۶ می اقدام به رونمایی از این گوشی هوشمند خواهد نمود ولی هنوز قیمت قطعی این گوشی هوشمند مشخص نشده است و نمی توان قیمت معینی را در خصوص وان پلاس۶ عنوان کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *