#


تایید باتری ساعتی گلکسی نوت ۹

22 جولای 2018 بدون نظر 1747 بازدید

تایید باتری ساعتی گلکسی نوت ۹

باتری ساعتی گلکسی نوت ۹ مورد تایید قرار گرفت

ماه قبل، شارژر بی سیم سامسونگ که با عنوان EP-N6100 نیز معروف است، موفق شد تست هایی که از سوی کمیسیون ارتباطات قدرال صورت گرفته است را به خوبی سپری کند. تصویری از این شارژر که آن را با نام رسمی Wireless Charger Duo می شناسند، از طریق سایت MobileFun منتشر شد. این تصویر وجود گلکسی واچ، جدیدترین ساعت هوشمند  کره­ای مورد تایید قرار گرفته است.

تصویر اولیه از وب سایت MobileFun برداشته شد و از طریق رولند کوانت پخش شده است. تصویری که از جدیدترین شارژر بی سیم duo یاد شده است آمیزه ای از آیفون و اپل واچ بوده که تا به این زمان مشاهده نکرده­اید. برای گلکسی واچ سطح شارژر کوچک تری طراحی شده است. ولی گوشی را نیز می توانید بر روی آن بگذارید. در ادامه در خصوص این ها انتخاب خواهید کرد.

بر اساس گفته ی کوانت نرخ شارژر بی سیم DUO تقریبا ۷۲ دلار بوده و برای محصولاتی که دارای تجهیزات اصل کارخانه ای بوده و دو ماژول شارژ پرسرعت بی سیم دارد، قیمت بالایی به شمار نمی رود. ولی در صورتی که طراحی کارخانه ای در نظرتان نباشد، طراحی های مشابه با قیمت بالاتری در بازار وجود دارد. با چشم پوشی از جدیدترین شارژر بی سیم سامسونگ، در تصویری که از سوی آژانس ارتباطات مخابراتی برزیل منتشر شد، یکی از اصلی ترین مشخصات باتری پرقدرت گلکسی نوت ۹ نیز برملا شده است.

موارد زیادی در این برگه ی تاییدیه وجود ندارد، ولی بر اساس آن یکی از برتری های گلکسی نوت ۹ در مقایسه با گلکسی نوت ۸، باتری پرقدرت ۴۰۰۰میلی آمپر ساعتی است که در این دستگاه وجود دارد. شایعاتی که به باتری پرقدرت این گوشی مرتبط است از فروردین سال جاری شروع شده است. پس از آن در خرداد ماه سال جاری توسط یک منبع معتبر تایید شد و در حال حاضر وب سایت ANATEL با در اختیار داشتن مدرک زیر، این خبر را به طور رسمی اعلام کرد. انتظار می رود که گلکسی نوت ۹ به همراه باتری پرقدرت از تکنولوژی شارژ مناسبی برخوردار است و یا دست کم این محصول از تکنولوژی Quick Charge 4.0 کوالکام حمایت می نماید. به دلیل اینکه شارژر بی سیمی که همراه محصول معرفی خواهد شد، از سرعت شارژ مناسبی برخوردار نمی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *