#


بازی های برتر اندروید در سال ۲۰۱۷

بازی های برتر
21 ژوئن 2017 بدون نظر 1751 بازدید

بازی های برتر اندروید در سال ۲۰۱۷

بازی های برتر اندروید در سال ۲۰۱۷:

اگر بازی هایی که در گوشی هوشمند خود دارید دیگر برایتان جذاب نیستند و دنبال بازی های جدید و هیجان انگیز در سبک های مختلف هستید در اینجا ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۷ تا کنون را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۷ برای سیستم عامل اندروید:

Gunpie Adventure

Gunpie Adventure محصولی از کمپانی نکسوس است و ویژگی ها و سبک آن شوتر مرحله ای است که بسیار به  بازی‌های PS1 مانند خانه مردگان یا وقت بحران شبیه می باشد . البته گرافیک در این بازی  بهتر از بازی‌های خانه مردگان و وقت بحران می باشد و به لحاظ گرافیکی شما از آن لذت خواهید برد.

طبق توضیحات بازی، صداهای استفاده شده در بازی ، صدای بازیگران شناخته شده هالیوودی است.گزینه  دونفره‌ای در این بازی وجود دارد که در نوع خود بسیار جدید و جالب می باشد  و با دوستانتان می‌توانید از آن ساعتها لذت ببرید، البته گزینه یک نفره نیز در بازی موجود می باشد .

THE LAMP: Advanced

اگر بازی های معمایی را دوست دارید پیشنهاد ما THE LAMP  می باشد ،این بازی یک بازی بسیار زیبای معمایی و  مرحله‌ای می باشد  که در آن هدف شما روشن کردن چراغهای روی اشیا مختلف در هر مرحله است و رفتن به مرحله بعد است.

شما باید در طول بازی معماهای مختلفی را حل نمایید و به مرحله بعد بروید ولی در کنار ماجراجویی‌های معمایی و پیچده‌‌ در داستان های مختلف که در این بازی وجود دارند می توانید با رد کردن مرحله ها ،رازهای جالبی را کشف کنید که مربوط به دو شخصیت بازی، خواهران روشنایی و تاریکی می باشند.

Revenge Of Heroes

پیدا کردن بازی های اندرویدی  که واقعا توجه مخاطب را به خود جلب کند و ساخته شرکت Retro RPG باشد و البته قیمت مناسبی هم داشته باشد کار سختی به نظر می‌رسد.

Revenge Of Heroes یک بازی ژاپنی کامل با داستانی پر از شخصیت‌های جذاب و دوست داشتنی است. انجام بازی در آن روان و ساده می باشد و همین طور دارای جنگ‌های بین شخصیتی جالب و هیجان انگیز می باشد و برای کسانی که سبک وسیاق انیمیشن‌های مانگا را می پسندند  بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی  خواهد بود.

Quantum Revenge

این بازی پر از صحنه‌های مختلف  و حادثه ای می باشد  که برای گذراندن آنها باید برای کشتن دشمنان‌تان سریع عمل کنید.  به همین دلیل طرفداران بازی‌های Dual-Stick ازین بازی حتما بیشتر لذت خواهند برد،  برای مجهز کردن ماشین مکانیکی خود باید با غول‌های عظیم الجثه و دیگر دشمنان فضایی نبرد داشته باشید.

این بازی سمعی بصری اقتباسی از Anime و Manga است اگر این نوع بازی‌های گرافیکی را دوست دارید حتما به یکی از طرفداران همیشگی این بازی تبدیل خواهید شد.

N.O.V.A. Legacy

کمپانی خوش فکر Gameloft همان بازی اصلی و معروف  N.O.V.A را  با گرافیک اصلاح شده تولید کرده است. این کمپانی بصورت محسوسی در این ورژن از نظر گرافیکی پا را فراتر گذاشته است. این بازی به لحاظ انجام بازی روان همانند نسخه معروف خود و دارای اکشن‌های اول شخص تیراندازی پایه Sci-Fi و هم چنین جلوه‌های ویژه‌ای هم در گزینه  یک نفره و هم دو نفره می باشد.

Hackers

همانطور که از اسم این بازی مشخص است، در این بازی شما نقش هکری را بازی خواهید کردکه با هک شبکه‌های جهانی شبکه شخصی خود را می سازید، خصوصیات دفاعی خود را تقویت کنید  و زمانیکه با  حمله  های هکرهای دیگر مواجه شدید حمله‌ مخفی را به سرعت انجام دهید و یا حتی حمله‌ای همه جانبه را با نیروی هرچه تمام‌تر انجام دهید .مشخص کردن نحوه دفاع و حمله در این بازی کاملا بستگی به خودتان دارد.

Tokaido

اگر به بازی با جزئیات و گرافیک بالا علاقمند هستید می توانید این بازی که تخته ضربه‌ای با نامهای مربوط به ژاپن باستان می باشد را  برای گوشی هوشمند و یا  تبلت‌ تان دانلود کنید. این بازی را می‌توان به صورت یک نفره و دونفره در دو گوشی بازی کرد.

این بازی یک بازی  استراتژیکی می باشد وباید توجه داشته باشید، تصمیماتی که می گیرید ، نتیجه بازی را کاملا تحت تاثیر قرار خواهد داد و هدفتان در این بازی گذراندن رضایت بخش‌ترین سفر برای تمام مسافران در جاده از مقصد کیوتو به ادو می باشد ، شما باید همیشه از اتفاقاتی که در اطرفتان رخ می‌دهد آگاه باشید.. شما با پوشیدن لباس های مبدل برای همراه شدن با افراد محلی و گذشتن از مسافران استراتژی تعیین می کنید.

Ninja Arashi

مبارزه با تم  نینجایی ویژگی این بازی می باشد و از لحاظ گرافیکی جزئیات و کیفیت بالایی دارد و این بازی شبیه بازیLIMBO  و بازی‌های دیگری است که این  سبک را دارا می باشند ، در این بازی مولفه‌های نقش آفرینی ژاپنی وجود دارد که شما بوسیله  آنها شخصیت و مهارت‌های خود را بروز می‌کنید.

این بازی دارای ۴۵ مرحله مختلف در سه نقشه متفاوت می باشد  که شما می‌توانید در طی این مراحل لباس‌های مختلف نینجایی را امتحان کنید. شما باید در طول گذراندن  مراحل بازی  از مرگ‌هایی خاص مثل گیر افتادن در دام‌های متفاوت و دشمنانی که به دنبال کشتن شما هستند اجتناب کنید. درحالی که با بالا رفتن  سطح توانایی‌هایتان در بازی شما راضی می شوید ولی  نکته  جالب اینجاست که گرافیک بازی به هنگام مرگ و باختن در بازی بسیار جالب و شگفت انگیز است . اگر طرفدار این نوع هستید حتما این بازی را از دست ندهید.

Super Mario Run

سوپرماریو شخصیتی است  که همه ما با آن نوستالژی  داریم و دراین لیست قطعا شناخته شده ترین بازی می باشد. این بازی با اسم Super Mario Run بازی تک دسته ای می باشد که  شخصیت آن به صورت خودکار می دود  و  شما فقط نقش پرش از موانع، پرش بین دیوارها و ضربه زدن به دیوارها برای جمع کردن سکه ها ، سکه‌های ستاره‌ای و قدرتی‌های مختلف بین مسیر را دارا هستید. شما می‌توانید قلمروی خود را از صفحه اصلی با جابجایی و مشخص کردن ساختمان‌ها و شخصیت‌ها بسازید.این ماریو شبیه به ماریویی است که به یاد دارید اما هیچوقت شبیه به هیچ کدام از ماریوهایی که دیدید نیست!

Dynasty Warriors Unleashed

Dynasty Warriors مربوط به دوره‌ای از تاریخ امپراتوری چین است. این بازی دارای میلیون‌ها شخصیت است که هرکدام سلاح مخصوص و مهارت‌های حمله منحصر به فردی دارد که می‌توانید آنها را طی بازی جمع آوری کرده و از بین آنها سلاح مفیدتر را انتخاب نمایید. گرافیک بازی بسیار چشم نواز است، شما می توانید با مبارزات حماسی و  فتح مراحل  بازی با رقیبان به صورت آنلاین مبارزه کنید. اگر از کنسول‌های پلی استیشن خاطره دارید و با آن بزرگ شده اید این بازی را خواهید شناخت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *