#


بررسی ویژگی های جذاب ایپد پرو ۲۰۱۸

1 فوریه 2019 بدون نظر 1661 بازدید

بررسی ویژگی های جذاب ایپد پرو ۲۰۱۸

ایپد پرو ۲۰۱۸ ،۱۱ اینچ شرکت اپل با شکل ظاهری و سخت افزاری جدید به روز شده است. این ایپد از اول بازطراحی شده است .ایپدهای پرو تمام صفحه اند و مثل نسل پنج ایفون ها مسطح اند. در نخستین نمونه از محصولات ایپد دکمه هوم حذف شده است و به راحتی می توانید در سیستم عامل بچرخید فقط برای ان که به صفحه اصلی ان برگردید باید سوایپ کنید.

این محول دارای صفحه نمایش Liquid Retina است که حاشیه ای ندارد . تصاویر در این ایپدها بسیار واقعی به نظر می رسند زیرا در ان ها از رنگ هایی استفاده شده است که به واقعیت نزدیک اند و از تکنولوژی پروموشن برخوردارند. به خاطر کم کردن حاشیه ها در این ایپدها ایپد پرو ۱۰.۵ اینچی اندازه ای برایر ایپد ۱۱ اینچی دارد و ایپد ۱۲.۹ نیز خیلی کوچک تر از بقیه ایپدهاست .

تراشه‌ی A12X Bionic از نمونه پردازنده های قوی است که تا الان به وسیله ما ساخته شده است . این تراشه دارای موتور عصبی است که دارای ویژگی پردازش پنج میلیارد کار در هر ثانیه است و باعث می شود تا به صورت پیشرفته به یادگیری ماشین بپردازید. به عبارتی دیگر همین تراشه باعث می شود تا در ایپدهای پرو ۲۰۱۸ توان گرافیکی دوبرابر بیش تر باشد و بدین ترتیب ایپد پرو می تواند بازی های زیادی را انجام می دهد و برای مصرف های واقعیت افزوده مناسب است .

ایپد پرو

توضیحات اپل درباره خمیدگی ایپد پرو

اپل در قسمت پشتیبانی وب سایت خود درمورد تولید و خمیدگی بدنه ایپد پرو ۲۰۱۸ اظهاراتی را بیان کرده است .براساس این بیانات خمیدگی های کمی که در این دستگاه وجود دارد به دلیل صاف بودن لبه های دستگاه بیش تر خود را نشان می دهد. مقدار خمیدگی این محصول برابر چهارصد میکرون بوده است و اگر از این مقدار میزان خمیدگی بیش تر باشد شرکت ان را تعویض می کند و یا می تواند ان راتعمیر کند.

برای نخستین بار اپل از ویژگی  Co-molding بهره برده است. در نمونه های سلولار ایپدهای پرو که از شبکه های سلولی برخوردار است بدنه فلزی دستگاه می تواند با نوارهای پلاستیک موجود در انتن ترکیب شود. این کار از راه ریختن پلاستیک به کانال های تراش خورده صورت می گیرد.

اپل بیان کرده است که این ایپدها پرو بیش تر به شکل مستطیل اند و همین حالت ان نیز باعث می شود تا در بعضی از زاویه ها خمیدگی های ان بیش تر خود را نشان دهد. اگر از برای استفاده های رومزه بهره می بریم نمی توان خمیدگی هایی به اندازه چهارصد میکرون را مشخص کرد.

شرگکت سانده مدعی شده ایت که میزان خمیدگی که برای این ایپدها در نظرگرفته شده است حتی از میزانی که برای سایر مدل های قبلی درنظر گرفته شده هم سخت تر بیان شده است . حال افرادی که از ایپدهایی استفاده می کنند که خمیدگی ان ها از چهارصد میکرون بیش تر است می توانند به خود شرکت تماس بگیرند تا به مشکل ان ها حل شود . اگر این خمیدگی بیش از اندازه تشخیص داده شود یا تعویض خواهد شد یا با بهره گیری از ضمانت ان تعمیر خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *