#


اپل آی مک پروی جدید با قیمت ۳۴ میلیونی در ایران

آی مک پرو
17 ژوئن 2017 بدون نظر 1685 بازدید

اپل آی مک پروی جدید با قیمت ۳۴ میلیونی در ایران

اپل آی مک پروی جدید با قیمت ۳۴ میلیونی در ایران:

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان معروف بهwwdc 2017 که در شهر سن خوزه‌ی ایالت کالیفرنیا که هرساله برگزار می شود  از  محصولات  جدید و هیجان انگیز خود از جمله : آیپد پروی جدید، هوم پاد و نسل جدید آی مک و همچنین از سیستم عامل iOS 11رونمایی کرد.آی مک پرو عضو پرچمدار و بالارده‌ی خانواده آی مک است که توجه بسیاری از علاقه مندا ن تکنولوژی را به سمت خود جذب کرده است .آی مک پرو دارای سخت افزاری فوق العاده قدرتمند  می باشد و البته اگر می خواهید این پرچمدار را داشته باشید باید فکر خالی شدن حساب بانکی تان را هم بکنید.

اگر می خواهیید یک سیستم فوق العاده قدرتمند، زیبا و البته سبک و باریک داشته باشید یکی از بهترین انتخابها  آی مک پرو و همینطورمایکروسافت سرفیس استودیو می باشد.اپل آی مک پرو یک محصول فوق العاده حرفه‌ای و در کلاس ورک استیشن است . آی مک پرو سریع‌ترین، قدرتمندترین و زیباترین رایانه مک تا به امروز است به همین دلیل باید گفت که این محصول واقعا یک شاهکاربی نظیر است و مصرف کنندگان اصلی آن توسعه دهندگان،گرافیست ها و طراحان هنری دیجیتال، تهیه کنندگان موسیقی و حتی گیمرها هستند .همچنین توسعه دهندگان و طراحان بازی های ویدئویی که در حال تولید بازی های واقعیت مجازی هستند می توانند از آی مک پرو استفاده بهینه ای داشته باشند.

مشخصات فنی و ویژگی‌های اپل آی مک پرو :

  • پردازنده‌ی گرافیکی  قدرتمند Radeon Pro Vega 64 یا Radeon Pro Vega 56 از شرکت AMD با هسته‌های پردازشی جدید و ۱۶ گیگابایت حافظه رم با پنهای باند بالا با قابلیت پیشتیبانی از محتوای واقعیت مجازی
  • پردازنده مرکزی ۱۸ هسته‌ای زئون شرکن اینتل با حداکثر فرکانس ۴.۵ گیگاهرتز در حالت Turbo Boost با حافظه کش ۴۳ مگابایتی
  • حافظه رم ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت از نوع DDR4
  • حافظه داخلی از نوع SSD با ظرفیت ۱، ۲ و ۴ ترابایت
  • درگاه‌های ارتباطی: درگاه تاندربولت ۳، درگاه اترنت ۱۰ گیگابایتی، ۴ پورت یو اس بی ۳، شکاف کارت SDXC با سرعت بالا و شبکه بی‌سیم وای فای ۸۰۲.۱۱ac، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
  • اسپیکرهای استریو با ۴ عدد میکروفون
  • صفحه نمایش ۲۷ اینچی ۵k رتینا با پشتیبانی از فناوری تصویر HDR با وضوح تصویر ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل و میزان
  • دوربین فیس تایم با وضوح تصویر فول اچ دی
  • روشنایی  ۴۳ درصد بیشتری نسبت به نسل قبلی آی مک
  • مجیک موس ۲، کیبود دارای Numeric Keypad، کابل تبدیل لایتنینگ به یو اس بی، کابل برق و دفترچه راهنما از جمله اقلام همراه آی مک پرو می باشند.

آیا با وجود پیش فروش آی مک پرو با قیمت نجومی این غول سخت افزاری ارزش خرید دارد؟

به تازگی در شهرتهران یکی از فروشگاههای بزرگ اقدام به پیش فروش به صورت غیر رسمی و تعداد محدودی اپل آی مک پرو (Apple iMac Pro) با ارسال مستقیم از کالیفرنیا به تهران با گارانتی یکساله با قیمت عجیب و غریب سی و چهار میلیون تومان کرده است. که واقعا قیمت بسیار بالایی در مقایسه با قیمت اصلی آن است و بیشتر علاقمندان را مجبور به صبوری بیشتر تا عرضه انبوه آن در بازار ایران و و افت قیمتی در حدود هجده  الی نوزده میلیون تومان خواهد کرد . لازم به ذکر است که این محصول در ماه دسامبر مصادف با آذر ماه سال جاری عرضه خواهد شد که اپل برای این محصول  قیمت ۴۹۹۹ دلار را اعلام کرده  است.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *