#


ال جی و گوشی هوشمند وی ۳۰ آن

ال جی
4 اکتبر 2017 بدون نظر 2007 بازدید

ال جی و گوشی هوشمند وی ۳۰ آن

ال جی و گوشی هوشمند وی ۳۰ آن

شرکت ال جی یک شرکت کره ای می باشد که بیشتر در زمینه لوازم صوتی و تصویری فعالیت دارد ولی در دنیای گوشی های هوشمند نیز می توان رد پای این کمپانی را دید.

این کمپانی که در کشور کره فعالیت دارد در بسیاری از کشورهای جهان دارای شعبه های بسیاری است که محصولات آن را برای افراد آن جامعه معرفی می کنند. ال جی در زمینه گوشی های هوشمند نیز محصولات خوبی را روانه بازار کرده است و به تازگی یکی دیگر از موبایل های خود را با نام وی ۳۰ در اختیار کاربران قرار داده است.

چند ماه پیش از اینکه وی ۳۰ وارد بازار شود شایعات بسیاری در مورد این گوشی هوشمند شنیده می شد که در حال حاضر کمپانی ال جی بسیاری از این شایعات را مورد تائید قرار داده و در گوشی وی ۳۰ از این شایعات استفاده کرده است. از جمله ویژگی هایی که در مورد وی ۳۰ از آن به عنوان شایعه صحبت می شد ولی در حال حاضر در وی ۳۰ استفاده شده صفحه نمایش فول ویژن است که از یک طراحی بدون حاشیه برخوردار می باشد و مورد دیگر دوربین این گوشی هوشمند است که نسبت به قبل پیشرفت بسیاری داشته است.

ال جی

ال جی

گوشی وی ۳۰ دارای یک نوار شناور است که اطلاعاتی را در مورد اپلیکیشن هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند را در اختیار کاربر می گذارد. برای اینکه بتوانید به این نوار شناور دسترسی راحت تری داشته باشید باید دکمه کوچکی را که در لبه صفحه نمایش قرار گرفته است را فشار دهید.

گوشی هوشمند وی ۳۰ دارای قابلیت صفحه نمایشی است که می تواند دایم روشن بماند و به این صورت دسترسی کاربر به برخی از اطلاعات را راحت تر خواهد کرد. این قابلیت با کمترین مصرف انرژی انجام می شود و همین امر می تواند در شرایط بسیاری به کاربر کمک کرده ومدت زمان بیشتری از یک گوشی استفاده کند.

کمپانی ال جی بیان کرده که دوربین گوشی هوشمند وی ۳۰ نسبت به مدل هایی که قبل از آن تولید شده است ارتقا یافته و از گشودگی دیافراگم ۱.۶/F بهره مند می باشد و به این ترتیب می تواند نور بیشتری را جذب کند.

هر چقدر که عدد گشودگی دیافراگم کمتر باشد یعنی آن دوربین می تواند در زمان عکس گرفتن نور بیشتری را از محیط به خود جذب کند و این می تواند یکی از مزیت های گوشی هوشمند وی ۳۰ باشد. علاوه بر این زمانی که گشودگی دیافراگم یک گوشی هوشمند کوچک تر باشد در شرایطی که نور کافی وجود ندارد و محیط در تاریکی فرو رفته می توان عکس ها و فیلم های باکیفیتی را ثبت کرد.

کمپانی ال جی بیان کرده است که برای لنزهای دوربین پشتی گوشی وی ۳۰ از شیشه ای که کاملا شفاف است استفاده کرده و این موضوع باعث می شود رنگ ها بهتر و با کیفیت تر دیده شوند. اصولاً از لنزهای شیشه ای در دوربین های رده بالای دی اس ال آر استفاده می کنند و در حال حاضر گوشی هوشمند وی ۳۰ که به وسیله کمپانی ال جی تولید شده با بهره مندی از این لنزهای شیشه ای توانسته در بین دیگر استفاده کنندگان از لنزهای پلاستیکی در جایگاه بالاتری قرار بگیرد.

ال جی

ال جی

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی وی ۳۰

صفحه نمایش وی ۳۰

گوشی هوشمند وی ۳۰ ال جی دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی است که به صورت فول ویژن کار می کند و در آن از رزولوشن کواد اچ دی استفاده شده است که یک ویژگی موثر در مورد گوشی وی ۳۰ به شمار می رود.

پردازنده وی ۳۰

در مورد گوشی های هوشمند وی ۳۰ از یک پردازنده ۶۴ بیتی که هشت هسته ای است به کار گرفته شده و دارای فرکانس کاری هسته ای است که بر روی ۲.۴۵ گیگاهرتز تنظیم شده است و تراشه گرافیکی که در آن به کار رفته آدرینو ۵۴۰ می باشد.

دوربین گوشی وی ۳۰

در گوشی هوشمند وی ۳۰ از یک دوربین دوگانه که دارای دو لنز ۱۳ مگاپیکسل است استفاده شده و به عنوان دوربین پشتی این گوشی دیده می شود. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی نیز می باشد.

ال جی

ال جی

باتری وی ۳۰

باتری ای که در گوشی های وی ۳۰ استفاده شده است معادل ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت کارکرد خواهند داشت. این گوشی هوشمند دارای یک پورت یو اس بی از نوع سی می باشد که باعث می شود گوشی وی ۳۰ بتواند به سرعت و راحتی شارژ بشود.

سیستم عامل وی ۳۰

سیستم عاملی که در گوشی هوشمند وی ۳۰ به کار گرفته شده است ویندوز نوقا می باشد که باعث می شود کارکرد این گوشی هوشمند بهتر از سایر گوشی های ساخته ال جی باشد. گوشی وی ۳۰ دارای قابلیت های دیگری است که از جمله آن ها می توان به سنسور اثر انگشت و یا قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد که باعث می شود کار با این گوشی امنیت بیشتری را داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *