#


اقتصاد دیجیتال و فن آوری جدید آینده انرژی .U.K را در اختیار خواهد داشت!

اقتصاد دیجیتال و فن آوری جدید آینده انرژی .U.K را در اختیار خواهد داشت!
30 جولای 2017 بدون نظر 779 بازدید

اقتصاد دیجیتال و فن آوری جدید آینده انرژی .U.K را در اختیار خواهد داشت!

بریتانیا به خوبی جای خود را به استفاده از تخصص خود را در اقتصاد دیجیتال و توانایی آن در نوآوری و توسعه فن آوری های جدید با استفاده از تلاش خود جهت مدیریت بهتر نیازهای انرژی داخلی را دارد و این در حالی است که در تولید فرصت های صادرات را نیز دارد.

تعهد U.K. به نوآوری و اقتصاد دیجیتال، توسعه تکنولوژی های تغییر بازی و خدمات مشاوره انرژی را در اختیار خواهد داشت و به طور مستقیم از نیازهای داخلی کشور برای ایجاد فرصت های صادراتی بهره مند خواهد شد.

همانطور که U.K. به سمت اهداف انرژی تجدید پذیر ۲۰۳۰ حرکت می کند، یک ترکیب انرژی متعادل، قابل اعتماد و خوب ظاهر خواهد شد.

در حالیکه بهره وری انرژی نیز نقش مهمی در کاهش صورتحساب های انرژی خانوار و انتشار کربن دارد، احتمال وجود دارد که زیرساخت ها، فن آوری ها و نوآوری هایی که نیاز به رانندگی این کارآیی دارند، بخشی مهم از اقتصاد U.K. تبدیل شوند. به طور خلاصه، یک شبکه “دقیق” توانایی مدیریت انرژی و اقتصاد را در سراسر U.K.

معرفی انعطاف پذیری در شبکه برق U.K. در مقابله با عدم اطمینان تبدیل شدن به اقتصاد کم کربن تا دهه ۲۰۳۰ حیاتی است، اما “بثورت شیطان در جزئیات فنی” مدیریت یک شبکه پیری است. رشد سیستم های انرژی تجدید پذیر باعث می شود که این کار حتی بیشتر به چالش کشیده شود، زیرا شبکه برق در ابتدا برای جریان یک طرفه انرژی طراحی شده است، اما امروز باید با سطح پیچیدگی دینامانی که قبلا دیده نشده است مقابله کند.

در قلب این انقلاب انرژی، یک شبکه هوشمند خواهد بود که از سیستم های ارتباطی دیجیتال برای نظارت و به طور خودکار به تقاضای انرژی محلی در زمان واقعی پاسخ می دهد، به طوری که آسان تر برای ادغام منابع انرژی های تجدید پذیر و سیستم های ذخیره سازی جدید در شبکه است به عنوان مثال، کاهش هزینه ها برای کسی که اجازه می دهد تا ماشین لباسشویی خود را از طریق اینترنت روشن کند تا حداکثر استفاده از انرژی خورشیدی ارزان در یک بعد از ظهر آفتابی باشد. یا افرادی که موافقت می کنند فریزر خود را برای مدت کوتاهی در زمان تقاضای پیک خاموش کنند.

البته این ایده که مصرف کنندگان در پاسخ به همه این سیگنالهای قیمت انرژی شگفت انگیز هستند، و شاید بیش از حد مشتاق باشد. با این حال، ارائه دهندگان سرویس تجمعی، با استفاده از تجزیه و تحلیل پیشرفته و فناوری اطلاعات، بیشتر احتمال دارد که فرصت های تجاری در ارائه این خدمات را ببینند. گوگل به عنوان مثال وارد این بازار می شود.

توسعه فن آوری های جدید مانند باتری های با کارایی بالا، نظارت شرایط تطبیقی ​​و سیستم های کنترل اتوماتیک برای ساختن این تکنیک ها بسیار مهم است اما تغییرات در مدل کسب و کار از اپراتور شبکه توزیع منفعل تا ایجاد اپراتورهای جدید توزیع سیستم مهم است. قوانین جدید باعث می شود مردم برای تولید قدرت خود از پانل های خورشیدی، ذخیره آن در باتری ها و فروش آن به شبکه ملی به شیوه ای که به ویژگی های فنی آن تغییر کند پاسخ دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *