#


افشای مشخصات می۸ پیش از معرفی رسمی

25 می 2018 بدون نظر 1703 بازدید

افشای مشخصات می۸ پیش از معرفی رسمی

مشخصات می۸ شیائومی پیش از زمان رسمی افشا گردید

مشخصاتی که در خصوص گوشی هوشمند می۸ شیائومی افشا شده نشان می دهد که این محصول دارای صفحه نمایش۶.۲ اینچی بوده و سنسور اثرر انگشت آن در قسمت زیرین صفحه نمایش قرار گرفته است.

کمپانی چینی شیائومی طی مراسمی که در تاریخ۳۱ می برگزار می شود گوشی هوشمند می۸ شیائومی را معرفی خواهد کرد. کمتر از یک هفته دیگر تا برگزاری این مراسم باقی مانده اما اطلاعات افشا شده ای در خصوص این گوشی هوشمند چینی انتشار یافته که هیچ کدام از آن ها به صورت رسمی تایید نشده اند. ویدئویی که از این گوشی هوشمند منتشر شده بیانگر این است که شیائومی از قابی شفاف برای پنل پشتی استفاده کرده است و طراحی آن شباهت بسیار زیادی به اچ تی سی یو۱۲ پلاس دارد.

تصاویری که پیش از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند منتشر شده نشان می دهد که می۸ شیائومی دارای صفحه نمایش۶.۲ اینچی می باشد که از نوع پنل فول اچ دی پلاس بوده و رزولوشن آن۱۰۸۰ در۲۲۸۰ پیکسل می باشد و نسبت ابعاد تصویر آن۱۹ به۹ می باشد. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت می باشد که محل قرارگیری آن در زیر صفحه نمایش است و با افشای پیش از موعد این تصاویر باید منتظر تایید رسمی آن باشیم.

در این گوشی هوشمند از تراشه ی اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام استفاده شده که حافظه­ی رم۶ گیگابایتی در کنار آن قرار داده شده و حافظه­ی داخلی آن۱۲۸ گیگابایت می باشد. تصاویر منتشر شده نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه­ مب باشد که یکی۲۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم دارای سنسور۱۶ مگاپیکسلی می باشد. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند۱۶ مگاپیکسل می باشد که در کناراندروید۸.۱ اوریو موجب عملکرد بالای این گوشی هوشمند می گردد. با توجه به تصاویر افشا شده می۸ شیائومی دارای۷.۸ میلی متر ضخامت می باشد و وزن آن تنها۱۷۲ گرم است که باتری ای با ظرفیت۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *