#


اطلاعات پاک شده خود را به راحتی بازگردانید

2 اکتبر 2018 بدون نظر 1527 بازدید

اطلاعات پاک شده خود را به راحتی بازگردانید

چگونه می توان اطلاعات پاک شده را بازگرداند؟

اگر از آن گروه از افرادی هستید که در حال حاضر به دنبال بازیابی اطلاعات پاک شده خود از سیستم عامل خود هستید اما اطلاع ندارید که به چه ترتیب آن ها را دوباره ریکاوری کنید باید بگوییم که  EaseUS Data Recovery Wizard نرم افزای است که باید آن را داشته باشید. EaseUS Data Recovery Wizard نام نرم افزار قدرتمندی است که اگر آن را استفاده کنید می توانید فایل های از دست رفته را در سیستم خود را بازیابی کنید. با استفاده از این برنامه نه تنها اطلاعت داخل حافظه کامپیوتر خود را می توانید بازیابی کنید، بلکه این نرم افزار این قابلیت را دارد تا اطلاعات درون فلش دیسک ها، حافظه های جانبی و هر درایو اطلاعاتی دیگری را به طور کلی بازیابی کند.

پس لازم نیست دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات و داده های درون کامپیوتر خود باشید، به این دلیل که با کمکEaseUS نرم افزار به آسانی آن ها را می توانید بازیابی کنید.

کار کردن با این نرم افزار خیلی راحت و عامه پسند است. جهت بازگرداندن اطلاعات خود فقط کافی است کارهای زیر را انجام دهید. با ما همراه باشید تا شیوه بازگرداندن یک فایل را به صورت قدم به قدم بیاموزید. از امکانات این نرم افزار بازگرداندن فایل های پاک شده از درایوهای فلش است. بیشتر اوقات اتفاق افتاده که فایلی را به طور اشتباهی از فلش خود پاک کرده اید و مجدداً به آن فایل احتیاج پیدا کرده اید. برای یادگیری شیوه بازیابی یک فلش، یک فایل را به عنوان مثال از فلش پاک کرده و پس از آن توسط نرم افزار EaseUS بازیابی می کنیم. در این قسمت فایل ۲۳ shahrivar 1397.pdf را نخست به صورت کامل از فلش پاک می کنیم و پس از آن توسط نرم افزار بازیابی می کنیم.

قدم اول) ابتدا درایوی را که قصد داریم بازیابی کنیم را انتخاب می کنیم. درون نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard سه روش وجود دارد که می توان از آن ها استفاده نمود. یکی درایوهای معمولی، درایوهای خارجی مانند فلش و راه های دلخواه. درایو مورد نظر در اینجا درایو I که متعلق به درایو فلش است را انتخاب می کنیم. هر چند امکان دارد در هر سیستم نام این درایوها به اسامی مختلف باشد. با وصل کردن فلش به دستگاه برنامه درایوها را اسکن نموده و پس از آن درایو فلش به درایوهای دیگر دستگاه اضافه می شود.

قدم دوم) بعد از انتخاب کردن درایو یا آدرس مسیر معین برای بازگرداندن بر روی کلید Scan کلیک نمایید. سپس آن نرم افزار شروع به اسکن کردن درایو مورد نظر می کند. این نرم افزار دو شیوه اسکن سریع و پیشرفته را انجام می دهد. اگر فایلی که مورد نظرتان است در اسکن سریع یافت نشد از مورد اسکن پیشرفته استفاده نمایید. هر چند لازم به ذکر است که در اسکن پیشرفته وقت بیشتری برای جستجوی فایل پاک شده می شود، بنابراین صبوری کنید. همین طور اگر نام فایل مورد نظر را مشاهده نمودید می توانید اسکن را متوقف سازید.

قدم سوم) بعد از پایان یافتن اسکن می توانید فایل های مورد نظر خود را از بین فایل های پیدا شده انتخاب نمایید. اگر شمار فایل های پیدا شده توسط برنامه بیش از اندازه بود و نمی توانستید به آسانی فایل مورد نظرتان را به دست آورید و چنانچه نام فایل مورد نظرتان را می دانید، می توانید اسم آن را جستجو نمایید. یکی از خصوصیت های فوق العاده این نرم افزار قابلیت تفکیک فایل ها بر پایه نوع شان است. با استفاده نمودن از این قابلیت می توانید خیلی زودتر به فایل مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. بعد از پیدا کردن فایل خود، آن را انتخاب نمودن و بر روی گزینه Recover کلیک کنید.

قدم چهارم) بعد از کلیک نمودن بر روی گزینه Recover، می توانید مکان بازگرداندن فایل را مشخص نمایید. چنانچه فولدری برای آن مشخص نکنید خود برنامه به صورت اتوماتیک فولدری به نام Recovered Data در مکان مورد نظر شما می سازد. هر چند باید بگوییم که برای بازگرداندن بهتر فایل ها مناسب است که فایل را در مسیر دیگری مشخص کنید. در اینجا مسیر فلش جهت بازگرداندن فایل انتخاب شد.

قدم پنجم) بعد از مشخص کردن مکان فایل پنجره ای مبنی بر آغاز بازگرداندن فایل ها به نمایش در خواهد آمد. در صورت انجام شدن عملیات بازیابی پنجره دیگری به نمایش در خواهد آمد و پوشه فایل های بازگردانده شده به صورت اتوماتیک باز خواهد شد. به آسانی می توان با استفاده از نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard فایل های پاک شده درایو های فلش را بازیابی نمود. بنابراین از این پس لازم نیست دیگر نگران از بین رفتن فایل های خود باشید و خیلی سریع از این برنامه برای بازگرداندن فایل های خود استفاده نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *