#


اصول دیجیتال مارکتینگ

29 آوریل 2019 بدون نظر 1243 بازدید

اصول دیجیتال مارکتینگ

فعالیت در اینترنت بسیار برای همه مشاغل نیاز است ، حال برای این که در دیجیتال مارکتینگ موفقیت هایی را کسب کنید باید اصول دیجیتال مارکتینگ را مراعات کنید. بیش تر کسب و کارها باید برای این که در کار خود موفقیت هایی را بدست آورند باید از دیجیتال مارکتینگ بهره برند.  در ادامه این مطلب به اصول دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهیم شد.

دیجیتال مارکتینگ

بررسی چند مورد از اصول دیجیتال مارکتینگ

۱-شناخت مشتریان و پیدا کردن آن ها : در ابتدا باید بفهمید که از دنیای دیجیتال مارکتینگ چه می خواهید بعد از آن باید مشتریان را خوب بشناسید تا بتوانید راحت تر آن ها را پیدا کنید.

در این جا باید سوالاتی در ذهن شما شکل گیرد و باید آن ها را پاسخ دهید . این سوالات عبارتنداز : چرا مشتریان تصمیم می گیرند که از محصولات استفاده کنند؟ برای خرید محصولات در ذهن مشتری چه سوالاتی به وجود می آید؟ و.. . به صورت کلی باید پروسه خرید هر مشتری را بررسی کرد.

دانستن این پروسه باعث می شود تا در بیش تر مراحل همراه با مشتری های احتمالی خود باشیم و درنهایت آن ها را به مشتری دائمی خود تبدیل کنیم.

۲-تحلیل داده ها : برای این که داده ها تحلیل شود نیاز به تحلیل گرانی است تا در این زمینه فعالیت کنند. بازاریابان به صورت کلی نیاز به شرکایی دارند تا به تحلیل داده ها بپردازند و سایر بازاریابان بتوانند براساس آن کار خود را انجام دهند.

۳-ایمیل مارکتینگ: از ابزارها و اصول دیجیتال مارکتینگ که مورد توجه کم تری قرار می گیرد ایمیل است. برای این که از یک برند عالی آگاه شویم می توانیم از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم. البته بیش تر مشتری های وفادار می خواهند با ایمیل شما در یک محیط نزدیک تر ارتباط برقرار کنند.

۴-تبلیغ در رسانه اجتماعی : امروزه رسانه های اجتماعی از ابزارهای بسیار مهم برای بازاریابی بوده اند به این دلیل که رایگان اند. البته اکنون فیسبوک به جمع آوری اطلاعات می پردازد و همان اطلاعات را می خواهد دوباره به افراد بفروشد. بیش تر درآمدی که فیسبوک دارد از تبلیغات افراد روی ان بدست می آید.

۵-بازاریابی با استفاده از موتورهای جست و جو : این روش از اصول دیجیتال مارکتینگ با دو روش بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و تبلیغات کلیکی صورت می گیرد. بهینه سازی سایت در موتوهای جست و جو روشی است که زمان زیادی را صرف می کند، البته سایت و محتوای شما را موتورهای جست و جو می توانند بشناسند. اگر سئو یا همان بهینه سازی سایت به درستی صورت گیرد باعث می شود که کاربران سایت شما نیز بیش تر شود.

۶-بازاریابی محتوا : از اصول دیجیتال مارکتینگ می توان به بازاریابی محتوا اشاره کرد. برای بازاریابی محتوا مواردی مثل کتاب الکترونیکی رایگان ،تصویر ، وبلاگ و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این روش از اصول دیجیتال مارکتینگ باعث می شود تا سئو سایت نیز بهبود پیدا کند.

۷-بازاریابی با استفاده از موبایل : در دنیای دیجیتال گسترش و توسعه تلفن های هوشمند نیز باعث شده است تا بازاریابان غافلگیر شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *