#


اسنپ چت را بیشتر بشناسید؟

2 دسامبر 2018 بدون نظر 3205 بازدید

اسنپ چت را بیشتر بشناسید؟

آشنای با اسنپ چت

می توان گفت در باور اغلب افراد اسنپ چت یک شبکه اجتماعی می باشد، اما باید این را بدانید که در واقع این یک نرم افزار یا یک پیام رسان مبتنی بر عکس می باشد.

اسنپ چت

با توجه به آنکه زمان چندانی از معرفی این برنامه نمی گذرد اما می توان گفت این برنامه توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است و در همین بازه زمانی محدود حدود ۱۵۰ میلیون کاربر در تمام جهان اقدام به نصب و استفاده از آن کرده اند.

اسنپ چت تفاوت های فراوانی از نظر نحوه کار با سایر نرم افزارها دارد و این امر سبب آن گردیده تا اگر شما برای نصب آن اقدام کنید در ابتدام ممکن است با کمی سردرگمی روبرو شوید.

در این مقاله تلاش داریم نحوه استفاده از اسنپ چت را برای افرادی که قصد نصب و استفاده از این نرم افزار را دارند بیان کرده تا در ابتدای مسیر به دلیل سردر گمی های فراوان از استفاده از آن دلسرد نشوند.

نحوه استفاده از اسنپ چت

ابتدای ترین و مهم ترین مورد در استفاده از استپ چت ساخت و ارسال اسنپ در این نرم افزار یا همان پیام رسان می باشد.

شما پس از دانلود اسنپ چت و به محض باز کردن این برنامه دوربین دستگاه شما فعال خواهد شد که شما می توانید با استفاده از عکس یا ویدیو تهیه نماید و اگر عکس یا ویدیو مورد تایید شما قرار نگیرد می توانید با زدن آیکن x آن را حذف نموده و دوباره اقدام به گرفتن عکس یا فیلم نمایید.

اسنپ چت

شما برای آنکه عکس گرفته شده را جالب و جذاب تر کنید می توانید از موارد و گزینه های که در قسمت بالای صفحه قرار دارد استفاده نماید.

در قسمت بالای صفحه مواردی همچون استیکر، نقاشی، تنظیم زمان، فیلتر موقعیت مکانی، زیر نویس و … قرار دارد که شما با توجه به علایقه خود می توانید از آنها استفاده نمایید.

پس از انجام تغییرات مد نظر شما می توانید با زدن دکمه آبی رنگ اقدام به ارسال اسنپ خود برای افرادی که تمایل دارید کنید و پس از انجام این کار شما تاییدی ارسال خود را در صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد.

نحوه استفاده از لنز ها در اسنپ چت

شما می توانید بخشی که صورت فرد مشخص شده را انتخاب کرده و با نگه داشتن آن حالت سلفی فعال خواهد شد در این زمان لنز ها به صورت خودکار در پایین صفخه نمایش شما ظاهر خواهد شد.

اسنپ چت

شما با استفاده از هر یک از این لنز ها ممکن است با دستورالعمل های مختلفی که مختص به همان لنز هست روبرو شوید و اگر قصد استفاده از آن را دارید باید این موارد و دستور العمل ها را انجام دهید.

برای مثال ممکن است از شما بخواهد تا ابرو های خود را بالا ببرید یا حتی زبان خود را بیرون آورده و… که ممکن است چهره شما را در عکس جالب تر و جذاب تر نشان دهد.

نحوه ی مشاهده دریافتی های اسنپ

برای مشاهده صندوق اسنپ چت های دریافتی شما می توانید انگشت خود را بر روی صفحه نمایش به سمت راست کشیده ویا حتی از آیکن های موجود در پایین صفحه نمایش خود برای دستیابی به آن استفده کنید.

اسنپ چت

اما یک نکته دیگر در اسنپ چت، پیام های دریافتی شما با توجه به عکس، ویدیو و یا پیام چت ها با رنگ های مختلفی نمایش داده می شوند.

  • پیام های از چت با رنگ آبی
  • پبام های اسنپ تصویری با رنگ قرمز
  • پیام های ویدیوی با رنگ ارغوانی مشخص شده اند

برای مشاهده اسنپ های موجود کافیست شما پیام مورد نظر را لمس نمایید و همچنین برای خروج از این برنامه پافیست انگشت خود را به سمت پایین بکشید.

یکی از مواردی که بسیار جالب می باشد این است که شما به هنگام اسکرین شات گرفتن از یک اسنپ چت طرف مقابل از این عمل شما مطلع خواهد گردید.

شما می توانید با انتحاب یک اسنپ آن را حتی برای مدت زمان ۲۴ ساعت در استوری خود قرار دهید، لازم به ذکر می باشد که شما قبل از پایان ۲۴ ساعت هم می توانید این استوری را پاک کنید.

در قسمت استوری اسنپ شما حتی می توانید تعیین کنید که چه افرادی قابلیت مشاهده ی استوری شما را داشته باشند و با زدن آیکون سه نقطه می توانید افرادی که تا آن زمان اقدام به مشاهده ی استوری شما کرده اند مشاهده نمایید.

اما برای مشاهده ی استوری های دوستانتان می توانید از مثلثی که در پایین صفحه نمایش وجود دارد استفاده کنید با زدن این مثلث فهرستی از دوستانتان که استوری گذاشته اند بالا می آید که شما با انتخاب هر یک از این افراد می توانید استوری های جدید این افراد را مشاهده نمایید.

نکته حائز اهمیت این است که شما با انتخاب یک استوری، استوری های دوستان دیگرتان نیز پوشت سر هم باز خواهند شد و شما می توانید با کشیدن صفحه به سمت پایین از این قسمت خارج شوید.

نحوه چت در اسنپ چت

اسنپ چت

پس از انتخاب شخص مورد نظر برای ارسال پیام، شما می توانید در سمت چپ بالای تصویر بزنید یا با کشیدن انگشت خود به سمت چپ امکان چت وجود دارد. لازم به ذکر می باشد که شما به هنگام تایپ در قسمت چت طرف مقابل هم می تواند از این کار عمل شما اطلاع پیدا می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *