#


آیا به رمز عبور جدید نیاز دارید؟

آیا به رمز عبور جدید نیاز دارید؟
4 آگوست 2017 بدون نظر 1285 بازدید

آیا به رمز عبور جدید نیاز دارید؟

پژوهشگر امنیتی تروی هانت یک ابزار قابل جستجو را منتشر کرده است که با زدن بر روی آن پایگاه داده ای از رمزهای عبور که قبلا به خطر افتادند به شما میدهد!

اگر شما در جایی بدنبال رمز عبور جدید و منحصر به فرد هستید، تروی هانت گنجی از ان چه شما نمیخواهید دارد.

هانت، متخصص امنیت در وب سایت Have I Been Pwned، روز پنج شنبه یک ابزار قابل جستجو را که حاوی ۳۰۶ میلیون کلمه عبور قبلا به خطر افتاده است، منتشر کرد. پایگاه داده ابزار کلمه عبور جمع آوری شده از ده ها هزار از نقض داده ها، با هدف کمک به افراد و شرکت ها امنیت آنلاین خود را بهبود می بخشد.

با از دسترس خارج شدن داده ها از کنترل شما لازم است کلمه عبوری را انتخاب کنید که بتواند در مقابل حملات خشونت آمیز جان سالم بدر ببرد. در حالت ایده آل، گذرواژه هایتان باید حداقل ۱۶ کاراکتر باشد، عدد و علامت را با حروف بزرگ و کوچک حرف است. اما حتی امن ترین رمز عبور در جهان بی فایده است اگر در حال حاضر در جعبه ابزار هکرها قابل دسترسی باشد.

وب سایت هانت در حال حاضر کاربران را قادر می سازد تا اگر آدرس ایمیل خود در معرض نقص و بدون رمز عبور مرتبط هستند شناسایی کند. این ابزار جدید، این مدل را برای نشان دادن کلمات عبور، بدون نام کاربری، تغییر می دهد.

هانت هشدار می دهد در برابر استفاده از ابزار برای تست کلمه عبور که شما در حال حاضر از ان استفاده می کنید، به عنوان یک گزینه رمز عبور دیگری را به اشخاص دیگر ارائه می دهد.

“همچنین افرادی که در حال بررسی گذر واژه های خود هستند ممکن است از آنها استفاده کنند، من با استفاده از این سرویس برای نشان دادن یک نقطه به دوستان، بستگان و همکاران، افراد بیشتری با تکنیک های هوشمندانه را پیش بینی میکنم:” ببینید، این رمز عبور قبل از آن دچار شکست شده است و از ان استفاده نکنید. هانت در یک پست وبلاگ نوشت: “اگر این تمام چیزی که من در طول سالهای اجرای این سرویس یاد گرفتم، چیزی است که هیچ چیز در هو کیت دیده نمی شود، همانطور که اطلاعات خود را مشاهده می کنید.”

راهنمایی های اخیر توسط موسسه ملی استاندارد و فن آوری توصیه سایت ها درمورد بررسی کلمات عبور بالقوه در برابر نقض داده های قبلی برای اطمینان از آنها کاملا منحصر به فرد است. اما این یک پایگاه داده از ۳۰۶ میلیون است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *