#


آشنای با برترین بازی رایانه ی ۲۰۱۸

29 نوامبر 2018 بدون نظر 1143 بازدید

آشنای با برترین بازی رایانه ی ۲۰۱۸

نامزد ای برترین بازی های رایانه ی ۲۰۱۸

در مقاله برترین بازی رایانه ی باید این را دانست، که امروزه صنعت بازی های رایانه ای به شدت در حال پیشرفت می باشد و این را هم می توان گفت همه افراد در سنین مختلف علاقه فراوانی به بازی دارد و با توجه به این موضوع شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و ساخت بازی های رایانه ای کرده اند که از این طریق اقدام به کسب درآمدهای فراوانی کرده اند.

امروزه اغلب منتقدان بر این باور هستند که بازی های رایانه ای را می توان هنر هشتم نام گذاری کرد و از انجای که همه موارد توسط مراکز یا انجمن های مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند این بازی های رایانه ای نیز در مراسم Game Awards مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

Game Awards اولین بار در سال ۲۰۱۴ توسط جف کیلی در شهر لاس و گاس کشور آمریکا بر گذار گردید که با توجه به استقبال فراوانی که از این مراسم گردید. می توان گفت این مراسم در سال گذشته حدود ۱۲ میلیون بیننده داشته است.

در روز ۱۵ آذر ماه مراسم امسال Game Awards بر گذار خواهد شد و در این مقاله به چند مورد از برترین بازی ها در زمینه های مختلف اشاره خواهیم کرد.

کاندیدایه برترین بازی رایانه ی سال ۲۰۱۸

برترین بازی رایانه ی

Red Dead Redemption 2
God of war
Assassin’s Creed Odyssey
Monster Hunter World
Marvel’s Spider-man
Celeste

می توان گفت کمپانی های بزرگ تولید کننده بازی های رایانه ای در سرتاسر جهان برای آنکه بتوانند یک محصول با کیفیت که توانایی سرگرم کردن گیمرها و علاقه مندان به بازی های رایانه ای را داشته باشد احتیاج به زمان دو تا سه ساله و یا حتی بیشتر را دارند زیرا هرچه زمان بیشتر برای تولید این بازی صرف کنند بازده بالاتر خواهد داشت.

با توجه به موارد فوق و کاندیدای معرفی شده انتخاب یک بازی به عنوان برترین بازی سال کار بشدت مشکلی می باشد زیرا کمپانی های سازنده هریک از این بازی ها زمان نسبتا زیادی را برای ارائه ی این محصول به بازار صرف کرده اند.

برترین بازی رایانه ی در زمینه کارگردانی بازی

برترین بازی رایانه ی

موارد مختلفی در انتخاب برترین بازی رایانه ای تاثیر گذار می باشد که می توان کارگردانی را در اولویت این لیست قرار داد زیرا اگر که این بازی ها کارگردانی خوبی نداشته باشد خیلی زود برای گیمرها تکراری وحوصله سر بر خواهد شد.
اما بازی های رایانه ای که در این بخش کاندیدای برترین بازی سال در زمینه ی کارگردانی شده اند می توان به:

A way Out
Marvel’s Spider-Man
Detroit: Become Human
Red Dead Redemption 2
God of war

اشاره کرد. اما لازم به ذکر می باشد که در بازی A way Out شما نیاز به ۲ گیمر دارید زیرا داستان این بازی بیان گر ۲ متهم در زندان می باشد که برای فرار و رهای از زندان دست به اقدامات مختلفی میزنند و کنترل هر یک از این افراد زندانی را باید یکی از گیمر ها برعهده داشته باشد.

برترین بازی رایانه ی در زمینه داستان یا همان موضوع بازی

برترین بازی رایانه ی

یکی دیگر از مواردی که می تواند کمک شایانی برای تصاحب عنوان برترین بازی سال داشته باشد داستان یا موضوع بازی می باشد که در این بخش بازی های همچون:

Detroit: Become Human
Marvel’s Spider-Man
Red Dead Redemption 2
God of war
Life is Strange: Episode 2

جزوه برترین در زمینه ی داستان های برتر قرار گرفته اند.

برترین بازی رایانه ی در زمینه موسیقی

برترین بازی رایانه ی

موسیقی یکی از ارکان اصلی است که می تواند هیجان و احساس واقعی بودن را به شخص بازی کننده یا همان گیمر انتقال دهد.

پس اگر شما برترین نوع کارگردانی، برترین داستان و … را داشته باشید اما نتوانید آن احساسات را به گیمر منتقل کنید، باید این را بدانید که طولی نخواهد کشید که این بازی رابانه ای شما از رغابت با سایر بازی ها جای خواهد ماند. اما چند مورد از بازی های که در این زمینه کاندیدایه برترین موسیقی شده اند عبارت اند از:

Marvel’s Spider-Man
Octopath Traveler
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom
God of War
Celeste
Red Dead Redemption 2

برترین پشتیبانی از یازی رایانه ای

برترین بازی رایانه ی

همیشه شاهده بازی های بوده ایم که در بازه زمانی طرفداران فراوانی را مجذوب خود کرده ولی دیگر تغییراتی در این بازی توسط کمپانی سازنده در آن ایجاد نشده است.

اما برنده این قسمت بازی می تواند باشد که در چند سال قبل تولید شده و کمپانی سازنده آن اقدام به بروز رسانی آن بازی گردید است.

از جمله بازی های کاندیدایه این بخش می توان به:

Fortnite

Destiny 2

Rainbow Six Siege

Overwatch

No Man’s Sky

اشاره کرد.

برترین بازی ماجراجوی و اکشن

برترین بازی رایانه ی

در این نوع بازی ها حرف نخست را داستان یا همان موضوع میزند زیرا اگر هرچقدر هم بازی تولید شده دارای کیفیت و صحنه های جذاب باشد ولی داستان جالبی نداشته باشد، چندان موفق نخواهد بود زیرا همواره این داستان و موضوع می باشد که نظر افراد را به خود جلب می نماید.

برترین های این دوره عبارت اند از:

God of War
Marvel’s Spider-Man
Red Dead Redemption 2
Shadow of the Tomb Raider
Assassin’s Creed Odyssey

لازم به ذکر می باشد که در بین سبک های گوناگون بازی های رایانه ای سبک ماجراجویی اکشن یکی از پر طرفدار ترین ها می باشد.

برترین بازی رایانه ی در زمینه خانوادگی

برترین بازی رایانه ی

شاید بازی های خانوادگی مورد استقبال اغلب افراد قرار نگیرد اما این مسئله نمی تواند باعث آن نمی شود که در مراسم Game Awards به برترین این سبک بازی ها نپردازند زیرا این سبک بازی ها نیز علاقه مندان خواص خود را دارا می باشند.

از جمله شرکت های که در این سبک از بازی های رایانه ای فعالیت می کنند می توان به کمپانی نیتندو اشاره کرد که در مراسم امسال Game Awards در زمینه برترین بازی های خانوادگی ۳ نماینده نیز دارد.

بازی های که در فهرست برترین ها قرار دارند عبارت اند از:

Super Mario Party
Mario Tennis Aces
Starlink: Battle for Atlas
Overcooked 2
Nintendo Labo

برترین بازی رایانه ی در زمینه استراتژیک

برترین بازی رایانه ی

اگر شما علاقه فراوانی به بازی های رایانه ای دارید حتما این را میدانید که در سال های گذشته بازی های استراتژیک بوده اند که اغلب در صدر فهرست پر طرفدارترین بازی سال بوده اند و همچنین می توان به عنوان یکی از پر طرفدار ترین این بازی ها در سال های اخیر به وارکرافت اشاره کرد.

برترین بازی ها در این زمینه عبارت است از:

The Banner Saga 3
Into the Breach
Frostpunk
Valkyria Chronicles 4
BattleTech

برترین بازی رایانه ی در زمینه اکشن

برترین بازی رایانه ی

بازی های اکشن از دیرباز طرفداران فراوانی را مجذوب خود گردانده است از این رو کمپانی های سازنده بازی ها برای به دست آوردن درآمد های بالا اقدام طراحی و ساخت از این قبیل بازی ها کرده اند.

از جمله مواردی که در مراسم Game Awards در بین برترین ها قرار گرفته اند می توان به:

Far Cry 5
Dead Cells
Call of Duty: Black Ops 4
Mega Man 11
Destiny 2: Forsaken

اشاره نمود.

برترین بازی رایانه ی موبایل

برترین بازی رایانه ی

امروز کمتر فردی را شما می بینید که از گوشی های هوشمند استفاده نکند و می توان گفت اغلب این افراد بر روی گوشی تلفن همراه خود بازی های را نصب کرده اند.

مزیت این گونه بازی ها این است که شما در زمان های مختلف و همچنین در مکان های مختلف می توانید از آنها بهرمند شوید. بازی های که در این زمینه در رتبه بندی برترین ها قرار گرفته اند می توان به:

Reigns: Game of Thrones
Donut County
Fortnite
Florence
PUBG Mobile

اشاره کرد.

برترین بازی رایانه ی در زمینه بازی های گروهی

برترین بازی رایانه ی

می توان گفت هیجان و لذتی که در بازی های گروهی وجود دارد به هیچ عنوان نمی توان در بازی های تک نفر تجربه کرد از همین رو می توان این دسته از بازی ها را یکی از پرطرفدار ترین بازی ها جای داد.

از جمله بازی های که در Game Awards در سال ۲۰۱۸ در بین برترین ها قرار گرفته اند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

Sea of Thieves
Fortnite
Destiny 2: Forsaken
Monster Hunter World
Call of Duty: Black Ops 4

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *