#


آشنایی با اینستاگرام و چگونگی کار با آن

3 اکتبر 2017 بدون نظر 1741 بازدید

آشنایی با اینستاگرام و چگونگی کار با آن

آشنایی با اینستاگرام و چگونگی کار با آن

یکی از نرم افزارهایی که در موبایل و تبلت نصب شده و بسیار مورد استفاده کاربران قرار می گیرد اینستاگرام است که در اصل به عنوان یک شبکه اجتماعی در حال فعالیت است. کاربران به وسیله اینستاگرام می توانند عکس و فیلم های مورد علاقه خود را با افراد دیگری به اشتراک بگذارد. از سوی دیگر اینستاگرام به دیگر مخاطبان خود این اجازه را می دهد که با خرید بسته های تبلیغاتی خود را به افراد بیشماری معرفی کنند و تبلیغ محصولات خود را از طریق این نرم افزار انجام دهند.

اینستاگرام

اینستاگرام

چگونگی ثبت نام در اینستاگرام

برای اینکه در اینستاگرام ثبت نام کنید کافی است این نرم افزار را دانلود کرده و بر روی موبایل و تبلت خود نصب کنید از آن پس از شما در خواست خواهد شد که آدرس ایمیل خود را وارد کرده و پس از آنکه ایمیل شما فعال شد می توانید وارد اینستاگرام شده و از این نرم افزار همگانی استفاده کنید.

چگونگی دریافت لینک خروجی از عکس و ویدئوهای آپلود شده در اینستاگرام

کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند می توانند از ویژگی دریافت لینک خروجی که در این نرم افزار کامپیوتری وجود دارد استفاده کنند اما توجه داشته باشید که در مورد پست هایی که در صفحه های خصوصی می گذارید این قابلیت وجود ندارد. برای اینکه بتوانید از این قابلیت اینستاگرامی استفاده کنید باید ابتدا به پست خود رفته و بر روی علامت یه نقطه ای که بالای صفحه وجود دارد دست بکشید. پس از انجام این کار باید گزینه  Copy Share URL را لمس کنید. زمانی که بر روی این گزینه ضربه می زنید لینک خروجی  پستی که مد نظر داشتید دریافت خواهد شد و می توانید از آن استفاده کنید.

اینستاگرام

اینستاگرام

نحوه همگام سازی اکانت اینستاگرام با فیسبوک

برای اینکه بتوانید اکانت اینستاگرام خود را با فیسبوک همگام کنید باید چند مرحله را سپری کنید که عبارتند از:

ـ در مرحله اول به قسمت پروفایل اینستاگرام رفته و بر روی سه نقطه موجود ضربه وراد کنید. پس از آن بر روی گزینه لینک اکانت کلیک کنید.

ـ پس از انجام این کار بر روی گزینه فیسبوک ضربه زده و اطلاعات اکانت فیسبوک خود را در آن قسمت وارد کنید و به این طریق می توانید بین اکانت اینستاگرام و فیسبوک خود همگامی برقرار کرده و تعامل ایجاد کنید. این راه حل در مورد دستگاه هایی است که از نرم افزار اندروید بهره مند می باشند .

آن دسته از کاربرانی که دارای دستگاه های آی او اس و ویندوز هستند به روشی دیگر می توانند این همگام سازی را به وجود بیاورند.

ـ ابتدا به قسمت پروفایل خود رفته و بر روی علامتی که همچون خورشید است کلیک کنید و پس از آن گزینه لینک اکانت را انتخاب کرده و سپس مورد فیسبوک را برگزینید و اطلاعات اکانت فیسبوک خود را در آن قسمت بنویسید در این حالت همگام سازی را به وجود آورده اید و می توانید بین اکانت فیسبوک و اینستاگرام خود تعامل برقرار کنید.زمانی که بین اکانت اینستاگرام و فیسبوک خود همگام سازی ایجاد کرده باشید می توانید پست هایی را که در اینستاگرام دریافت کرده اید را در صفحه فیسبوک خود با سایرین به اشتراک بگذارید.

قابلیت اضافه کردن چند اکانت اینستاگرام به یک اکانت فیسبوک

اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند چند اکانت اینستاگرام را یک جا با یک اکانت فیسبوک همگام کرده و مورد استفاده قرار دهند. آن هنگام که یک اکانت اینستاگرام را به فیسبوک وصل می کنید تمام افرادی که هم در فیسبوک و هم در اینستاگرام اکانت دارند می توانند به وسیله یک نوتیفیکیشن مطلع شوند که اکانت اینستاگرام شما در حال حاضر روشن وفعال است.

اینستاگرام

اینستاگرام

نحوه همگامی بین اکانت اینستاگرام و صفحه فیسبوک

اگر می خواهید اکانت اینستاگرام خود را با صفحه فیسبوک خود همگام کنید در مورد موبایل ها و تبلت هایی که با نرم افزار اندروید کار می کنند با ید به این شکل عمل کنید:

ـ در قسمت پروفایل اینستاگرام خود بر روی علامت سه نقطه ضربه زده و گزینه لینکد اکانت را برگزینید و پس از آن مورد فیسبوک را انتخاب کنیدو تمام اطلاعات فیسبوک خود را در این قسمت بنویسید. اگر دوست دارید اکانت اینستاگرام خود را با صفحه فیسبوکی که تحت نظارت دارید همگام کنید گزینه فیسبوک را انتخاب کرده و پس از آن صفحه فیسبوکی که در نظر گرفته اید را برمیگزینید.

در مورد دستگاه هایی که از نرم افزار آی او اس و ویندوز استفاده می کنند در این مورد به شکل زیر باید عمل کنید:

ـ در قسمت پروفایل اینستاگرام خود رفته و بر روی علامتی که مثل خورشید است ضربه می زنیدو گزینه لینکد اکانت را لمس می کنیدو در قسمت فیسبوک تمام اطلاعات فیسبوک خود را نوشته و پس از آن برای همگام سازی بین اکانت اینستاگرام و صفحه فیسبوک تحت کنترل خود گزینه فیسبوک و پس از آن مورد Share to را انتخاب کرده و در آخر صفحه ای را که مد نظر قرار داده اید برمی گزینید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *