#


کاغذ دیواری موجب تحولی شگرف در دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری
3 نوامبر 2017 بدون نظر 2767 بازدید

کاغذ دیواری موجب تحولی شگرف در دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری موجب تحولی شگرف در دکوراسیون داخلی منزل

گاهی افراد برای استفاده از کاغذ دیواری دچار تردید می شوند و این سوال برایشان پیش می آید که آیا کاغذ دیواری همیشه مد می باشد و یا پس از مدتی از مد افتاده و از طرف دیگر آیا می توان به راحتی از کاغذ دیواری استفاده کرد یا نه؟ برای پاسخ به این افراد باید بگوئیم یکی از مزیت های کاغذ دیواری این است که همیشه مد روز می باشند و به راحتی می توان از آن ها مراقبت کرده و آن ها را تمیز کرد.

کاغذ دیواری ها سال های بسیاری است که به عنوان گزینه ای ایده آل برای طراحی دیوارهای خانه به شمار می رود اما برای داشتن یک طراحی خوب باید نکات کلیدی و مهمی را در نظر گرفت و از فردی که در کار نصب کاغذ دیواری تخصص دارد استفاده کرد. برای قسمت های مختلف خانه خود می توانید از کاغذ دیواری هایی که مناسب آن فضا است استفاده کنید تا دکوراسیونی ایده آل و مدرن داشته باشید.

کاغذ دیواری

دکوراسیون

کاغذ دیواری متناسب با فضای آشپزخانه

یکی از مهمترین ابزرای که باعث ایجاد جذابیت در هر فضایی می شود کاغذ دیواری می باشد. این ابزار قدرتمند می توان در قسمت های مختلف یک خانه استفاده کرد فقط باید بخشی که کاغذ دیواری را در آن استفاده می کنید به اندازه کافی صاف باشد تا در هنگام نصب آن با مشکلی روبرو نشوید. می توانی از کاغذ دیواری حتی در پشت کابینت ها هم استفاده کنید اما اغلب فضای بین کابینت ها است که با این ایده پوشش داده می شود. زمانی که در پشت کابینت های موجود در آشپزخانه هم از کاغذ دیواری استفاده می کنید در اصل یک پس زمینه زیبا را به وجود می آورید که باعث می شود ظروفی که در این فضا قرار داده شده اند زیبایی خود را بیشتر نشان دهند.

از آنجایی که آشپزخانه محل انجام کارهایی همچون پخت و پز است به همین دلیل زود کثیف می شود بنابراین باید در مورد کاغذ دیواری از مدل هایی استفاده کرد که کیفیت بالایی داشته و قابل شستشو هستند.

استفاده از کاغذ دیواری در حمام و دستشویی

اگر در حمام و سرویس بهداشتی خانه خود بخشی به صورت کاشی شده وجود دارد می توانید قسمت های بالایی و یا بیشترین قسمت این فضا را با کاغذ دیواری پوشش دهید. حمام و سرویس بهداشتی حالتی دارند که اگر از کاغذدیواری مناسبی در آن ها استفاده شود و کار نصب با بیشترین دقت انجام شود باعث می شود که این فضا جلوه بیشتر و بهتری داشته باشند. در این فضا می توانید از کاغذ دیواری هایی که دارای طرح و نقش هم هستند استفاده کنید تا ظاهری جذاب را برای این فضا داشته باشد.

کاغذ دیواری

دکوراسیون

ایجاد دیواری مجزا با استفاده از کاغذ دیواری

در فضای داخلی خانه یکی از دیوارها را انتخاب کرده و با کاغذ دیوواری بپوشانید اما باقی دیوارهای را به شکل ساده ای نگه دارید و در رنگ آن ها از رنگ هایی استفاده کنید که بیشترین هماهنگی و تناسب را با طرح به کار رفته در کاغذ دیواری را داشته باشد. در خصوص مبلمان هم برای این فضا از رنگ های خنثی کمک بگیرید و ان ها را در کنار دیوارها جای دهید. قرار دادن یک اثر هنری بر روی دیوار که علاوه بر زیبایی با کاغذ دیواری و مبلمان هماهنگی دارد می تواند جذابیت فضای موجود را چندین برابر بکند.

اگر در اتاق خواب از این ترفند استفاده کنید مسلما یک فضای منحصر بفرد را در اتاق به وجود خواهید آورد چرا که استفاده از کاغذ دیواری باعث می شود یک کنتراست جالب در محیط به وجود بیاید و نحوه ساخت اتاق را به خوبی به نمایش خواهد گذاشت.

ورودی خانه و استفاده از کاغذ دیواری متناسب با آن

در مورد فضای ورودی خانه و راه پله ها بهتر است از کاغذ دیواری استفاده کنید چرا که تناسب زیادی با این فضا ها دارد. در ورودی خانه خود می توانید از کاغذ دیواری هایی که دارای طرح برجسته ای هستند استفاده کرده و به فضای خانه خود جلوه بیشتری بدهید. البته باید در انتخاب کاغذ دیواری مناسب با این فضا دقت بسیار زیادی داشته باشد چرا که در بدو ورود خود به خانه نخستین چیزی که موجب جلب توجه می شود کاغذ دیواری می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افرادی که وارد خانه می شوند داشته باشد. بهتر است در این فضا رنگ های زیاد جیغ به کار نبرید تا ذوق زننده نباشد و بتواند بهترین اثر را باقی بگذارد.

کاغذ دیواری

دکوراسیون

استفاده از کاغذ دیواری در فضای پشت قفسه ها

زمانی که از کاغذ دیواری برای پوشاندن فضای پشت قفسه ها استفاده می کنید در اصل باعث می شوید که این فضا به شکل جذاب تری دیده شوند. این کار باعث جلوه گر شدن قفسه ها می شود و به این شکل شما می توانید بهترین مکان را برای قرار دادن اشیا زینتی و عکس های خانوادگی خود داشته باشید. بهتر است از رنگ های ساده برای این قسمت ها استفاده کنید چرا که به کار بردن کاغذ دیواری هایی که طرح دار هستند باعث می شود این فضا بیش از حد شلوغ به نظر برسد پس بهترین کار استفاده از کاغذ دیواری هایی است که طرح ساده ای دارند.

کاغذ دیواری

دکوراسیون

ایجاد کمدی جداگانه با استفاده از کاغذ دیواری

برخی از کمد ها و میزهای دراور هستند که دارای قسمت هایی به شکل فرورفته می باشند؛ در این قسمت ها می توان از کاغذ دیواری نیز استفاده کرد. زمانی که در این قسمت های فرو رفته از کاغذ دیواری استفاده کنید در اصل زیبایی محیط پیرامون آن را بیشتر کرده اید.

استفاده از کاغذ دیواری بر روی قسمت های بالایی پله های منزل

زمانی که پیشانی پله ها را با کاغذ دیواری پوشش دهید در اصل جذابیت راه پله های خانه خود را افزایش داده اید. از آنجایی که راه پله ها جزو پر تردد ترین بخش های خانه به شمار می روند می توانید این قسمت ها را با کاغذ دیواری هایی که جذابیت خاصی دارند و طرح های چشمگیری دارند بپوشانید.

کاغذ دیواری

دکوراسیون

برای اینکه بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید بهتر است از فردی که در این زمینه تخصص دارد و به عنوان یک نصاب حرفه ای شناخته می شود کمک بخواهید. دلیل این پیشنهاد این است که در فضاهایی اینچنین که کوچک هستند به راحتی نمی توان کاغذ دیواری را نصب کرد پس بهتر است نصابی که در این حرفه تخصص دارد اقدام به انجام این کار نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *